Ja, de eeuwige externe financiers. Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wel eens van externe financiers gehoord?
Als ze het zelf niet betalen kan het wel lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat lijkt mij in Feyenoord's situatie niet aannemelijk. Ik zie Landzaat en andere grootverdieners namelijk niet snel vertrekken, toch zullen ze betaald moeten worden. Simpel gezegd, er is geen geld om spelers aan te trekken.
Waar denk je dat Cissé en Fernandez van zijn gehaald?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, de eeuwige externe financiers. Eerst zien dan geloven.
Niet bij de club zelf nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat lijkt mij in Feyenoord's situatie niet aannemelijk. Ik zie Landzaat en andere grootverdieners namelijk niet snel vertrekken, toch zullen ze betaald moeten worden. Simpel gezegd, er is geen geld om spelers aan te trekken.
Maar je gelooft toch niet dat externe financiers tot in de oneindigheid geld beschikbaar stellen voor aankopen. Je mag blij zijn dat ze de bovengenoemde überhaupt hebben kunnen halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waar denk je dat Cissé en Fernandez van zijn gehaald?
In het geval van Honda gaat het weer om andere financiers. En die Babovic is transfervrij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar je gelooft toch niet dat externe financiers tot in de oneindigheid geld beschikbaar stellen voor aankopen. Je mag blij zijn dat ze de bovengenoemde überhaupt hebben kunnen halen.
Waar haal je "oneindig" nou ineens vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar je gelooft toch niet dat externe financiers tot in de oneindigheid geld beschikbaar stellen voor aankopen. Je mag blij zijn dat ze de bovengenoemde überhaupt hebben kunnen halen.
Die willen zijn afkoopsom bekostigen, niet zijn salaris.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar haal je "oneindig" nou ineens vandaan?
Feit is gewoon dat een groep investeerders de transfer van Honda naar Feyenoord wil financieren.
Net zoals Cissé en Fernandez op soortgelijke manier naar De Kuip zijn gehaald.
Men ging er vanuit dat alleen Ajax en PSV hem konden betalen. Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat hij niet naar Feyenoord zou willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Mja, wat Honda betreft :
Eerst zien, dan geloven. Natuurlijk zijn Cisse en Fernandez gehaald met behulp van externe financiers. Maar ik geloof niet dat ze dit bij Honda voor elkaar krijgen. Hij wilde zelf toch ook liever naar Ajax/Psv?
Ja dat staat er ook: "zijn transfer". Dat is dus niet zijn salaris.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die willen zijn afkoopsom bekostigen, niet zijn salaris.
Oeoe, sorry meneer de mod. Maar er mag wel zo over "joodjes gesproken" worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef lighted het volgende:
- oppassen, je bent net terug van een ban -
Si, jood.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef lighted het volgende:
[..]
Oeoe, sorry meneer de mod. Maar er mag wel zo over "joodjes gesproken" worden?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Twente
Altijd zo'n schijthekel gehad aan die club, bijna alles wat ik lelijk vind aan een club zie ik bij Twente.
In het Feyenoord topic wel ja, net zoals er in het Ajax topic over kakkerlakken gesproken mag worden. Omgekeerd zien we dat als trollen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef lighted het volgende:
[..]
Oeoe, sorry meneer de mod. Maar er mag wel zo over "joodjes gesproken" worden?
Die reacties zijn echt om te huilen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
volgens de telejood is Feyenoord nu echt bezig met het binnenhalen van die Servier:
http://www.telegraaf.nl/t(...)zman_opvolgen__.html
KNVB DOE HIER WAT AAN, GEEN GELD = GEEN SPELERS AANTREKKEN! -AntiAllesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die reacties zijn echt om te huilen.![]()
bronquote:Stefan Babovic meldt zich donderdagochtend op het trainingsveld van Feyenoord. De 22-jarige Serviër praat momenteel met de Rotterdammers over een eventueel contract in De Kuip, maar trainer Mario Been wil de middenvelder eerst zelf aan het werk zien.
‘Ik haal geen spelers meer van alleen maar een dvd’tje’, zegt Been. ‘Ik heb natuurlijk wel beelden gezien van Babovic en die logen er niet om. Mooie speler om te zien, linkspoot, technisch goed, op het eerste gezicht wel een aanwinst. En toch wil ik dat morgen eerst even met eigen ogen bekijken.’
De komst van Babovic hangt ook af van een eventueel vertrek van Jonathan de Guzman, die in de belangstelling staat van Valencia en Chelsea. De Guzman trainde vandaag nog gewoon mee met Feyenoord.
Been: ‘We proberen hem allemaal over te halen bij Feyenoord te blijven, maar zonder gekheid: Jonathan heeft zijn toekomst in eigen hand. Ik zie wel wat er van komt. Stel dat Jonathan blijft en Babovic maakt een ongelooflijke sterke indruk tijdens die training van morgen, dan heb ik straks wellicht nog meer te kiezen.’
Een ander scenario is dat Jonathan vertrekt en het met Babovic niks wordt. Been: ‘Dan zijn we verzwakt. Natuurlijk is dat vervelend, maar ik wist vooraf van de situatie bij deze club. Het feit dat we nu zo in de belangstelling staan vanwege onze sportieve prestaties en de belangstelling voor een speler van ons, geeft toch ook wel iets aan. Feyenoord telt weer mee.’
Stefan Babovic geldt nog steeds al een grote belofte, maar haalde afgelopen seizoen vooral het nieuws met wangedrag buiten het veld. Hij ruziede in de kleedkamer van FC Nantes met zijn ploeggenoot Djamel Abdouyn en schopte hem knock-out.
‘Ja’, zegt Been, ‘en hij heeft ook een keer door rood gereden… Ik kijk niet naar zijn verleden, maar naar wat voor voetballer hij is en of-ie een versterking voor Feyenoord kan worden.’ Grootste probleem voor de club is dat zij eigenlijk geen geld heeft voor transfers. Feyenoord hoopt Babovic dan ook in eerste instantie te huren van Nantes, terwijl zijn vermogende vader het salaris van de speler voor zijn rekening zou willen nemen.
Ignjatovic is niet de enige gehaald op basis van een DVD.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Happel het volgende:
Babovic komt morgen meetrainen.
[..]
bron
Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?
Zou dit over Feyenoord gaan?quote:"We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil”, aldus Berden.
De neef van Honda's buurman ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij VVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |