abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:25:06 #51
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72144351
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Heeft ie al 2 kinderen? Iemand een foto van zijn vriendin/vrouw?
Hij is inmiddels weer single, leuk voor die kinderen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:25:40 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72144380
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij is inmiddels weer single, leuk voor die kinderen.
Armer zullen die kinderen er niet op worden hoor.
pi_72145661
Toch maar even kaarten gehaald voor Feyenoord - Twente, neem m'n pa mee
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:13:46 #54
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72145924
Kopbal gaan we meeten bij het uitvak zondag?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72145926
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Heb altijd wel enige sympathie voor Twente. Die trommels zijn idd kut, maar het is wel publiek dat altijd voor een geweldige sfeer zorgt in eigen stadion.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:19:56 #56
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72146123
Ja ja het is wat
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72146243
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ga jij nou maar met je achterlijke vlag rondjes rennen langs het veld.
-
pi_72146265
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Bevin het volgende:
Ja ja het is wat
Ik held van de week? Wat heb ik nu weer geroepen/gezegd?
-
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:34:42 #59
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72146583
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik held van de week? Wat heb ik nu weer geroepen/gezegd?
Whehe Vind je wel een toffe usert, hier en ook in KLB, dat topic van lowlands ook weer .. prachtig elke keer weer.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72146722
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga jij nou maar met je achterlijke vlag rondjes rennen langs het veld.
0-1.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:43:56 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72146894
Tsja, dat Ritmo 90 minute lang op een trommel slaan met de bijbehorende heyholala-jostigeluiden een goede sfeer vind geeft wel aan dat hij nooit een stadion van binnen ziet.

Man, als je een jaar lang naar alle thuiswedstrijden van Twente gaat moet je toch wel een tumor ter grootte van een tennisbal in je oor hebben.
pi_72146922
Wel een apart verhaal met die investeerder en Honda. Gisteren is er in Ridderkerk gesproken. Zou onze jorien de investeerder zijn?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:48:52 #63
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72147019
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef Kopbal het volgende:
Tsja, dat Ritmo 90 minute lang op een trommel slaan met de bijbehorende heyholala-jostigeluiden een goede sfeer vind geeft wel aan dat hij nooit een stadion van binnen ziet.

Man, als je een jaar lang naar alle thuiswedstrijden van Twente gaat moet je toch wel een tumor ter grootte van een tennisbal in je oor hebben.
Nee
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:51:57 #64
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72147108
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef Kopbal het volgende:

Ik ga meteen een afspraak maken.
Alles is relatief
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:58:28 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72147279
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:45 schreef methodmich het volgende:
Wel een apart verhaal met die investeerder en Honda. Gisteren is er in Ridderkerk gesproken. Zou onze jorien de investeerder zijn?
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je jij bronnen hebt die weten dat er in Ridderkerk is gesproken, hoef je niet verkapt te melden in een semi-grap.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:04:05 #66
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72147422
Ben benieuwd de komende dagen...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:19:08 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_72147848
Uiteraard zitten we in een aparte situatie met het korte contract van De Guzman, en een speler "krijgen" klinkt altijd interessant, zeker als het een hype is. Hou er alleen wel rekening mee dat die hype ook voor een buitensporige vraagprijs kan zorgen. 10 miljoen haal je niet zo even uit een paar shirtjes ofzo.
Leuk trouwens, dat we allemaal de Guzman al 5 jaar kennen, en Honda 2 jaar, maar dat iedereen vergeet dat Honda toch echt al 2 jaar ouder is dan De Guzman. Ik zou toch altijd nog het liefst De Guzman bij zien tekenen....
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_72148385
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef Bevin het volgende:

[..]

Whehe Vind je wel een toffe usert, hier en ook in KLB
quote:
dat topic van lowlands ook weer .. prachtig elke keer weer.
Zat ie weer te janken over stinkende hippies en te weinig dance acts?
pi_72149007
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Uiteraard zitten we in een aparte situatie met het korte contract van De Guzman, en een speler "krijgen" klinkt altijd interessant, zeker als het een hype is. Hou er alleen wel rekening mee dat die hype ook voor een buitensporige vraagprijs kan zorgen. 10 miljoen haal je niet zo even uit een paar shirtjes ofzo.
Leuk trouwens, dat we allemaal de Guzman al 5 jaar kennen, en Honda 2 jaar, maar dat iedereen vergeet dat Honda toch echt al 2 jaar ouder is dan De Guzman. Ik zou toch altijd nog het liefst De Guzman bij zien tekenen....
Mee eens. De Guzman heeft zich al bewezen op niveau van Feyenoord, en het bij VVV leuk doen is iets heel anders. Toch zou het niet erg zijn als Honda komt, vind het wel een grappige Japanner.
pi_72149297
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:45 schreef methodmich het volgende:
leeft die in Japan dan tegenwoordig?
pi_72150215
Vandaag mijn aanvraag voor een ssc de deur uitgedaan voor w4. (Ja noem me maar een gloryhunter hoor )

Wou gewoon weer op qq zitten maar nooit de moeite genomen om te verlengen en toen bleek het al vol te zitten
pi_72150311
quote:
Denny Landzaat mag transfervrij weg bij Feyenoord. De middenvelder heeft nog een contract tot aan het eind van het seizoen in Rotterdam. De middenvelder staat niet onwelwillend tegenover een vertrek, mits er zich een club aandient die bij hem past.

De 38-voudig international kwam begin 2008 naar Feyenoord. Bij de stadionclub, die er financieel niet goed voor staat, is hij één van de duurdere krachten. Na een teleurstellend seizoen, waarin hij slechts zeven competitieduels speelde, is Landzaat in De Kuip echter op een zijspoor beland.
pi_72150375
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]
Feest hier in de tent
pi_72150398
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dat dus. Plus dat het nóg een salaris is wat zwaar gaat drukken op de begroting en dat nog wel voor een positie waar nu al om gevochten wordt. Ik zeg: laat Wijnaldum zich daar maar gaan ontwikkelen. Als je die tot bloei krijgt, gaat ie niet voor minder dan 20 miljoen weg over 2 jaar en dat zou dan nog schandalig weinig zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72150443
quote:

[..]

Verstandige zet. Hoewel ik geen Landzaat-fan ben gun ik het hem niet dat ie gaat verpieteren. Hoop dat hij veel succes heeft bij het vinden van een mooie club.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:48:03 #76
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72150549
quote:

[..]

moet ie wel een club vinden natuurlijk

[ Bericht 13% gewijzigd door gitaarsnaar op 25-08-2009 19:53:23 ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72150648
met zijn accent kan Landzaat vast wel bij Louis terecht

Goed dat die mag gaan.

Als Honda komt moet je hem niet op 10 gaan zetten natuurlijk dat zou superdom zijn omdat Wijnaldum daart hoort. Maar als linkermiddenvelder of gewoon centraal moet dat wel kunnen zeker als EN Guzman en Landzaat gaan. Hofs is al weg en Bruins staat redelijk stil en El Ahmadi is een postbode-voetballer
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:56:44 #78
53267 TC03
pi_72150805
Er is niemand die Landzaat wil hebben voor 1,5 miljoen per jaar.
pi_72151158
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

Goed dat die mag gaan.

Als Honda komt moet je hem niet op 10 gaan zetten natuurlijk dat zou superdom zijn omdat Wijnaldum daart hoort. Maar als linkermiddenvelder of gewoon centraal moet dat wel kunnen zeker als EN Guzman en Landzaat gaan. Hofs is al weg en Bruins staat redelijk stil en El Ahmadi is een postbode-voetballer
Ik zie Luigi nog steeds als onze 'beste' nr 10. Intelligente voetballer met een uitstekende linkerbeen en hij heeft oog en de techniek voor de ideale steekpass. Met zo'n speler kan Makaay opleven, echter blijkt deze speelwijze ook te werken wat erg jammer is voor Bruins en Makaay.

Toch hoop ik dat Bruins een vaste plek terug verdient op basis van invalbeurten en trainingen.

El ahmadi mag voor mij voorlopig even op de bank, aan hem heb je niets voor nu.
pi_72151175
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

Goed dat die mag gaan.

Alle respect voor Wijnaldum hoor, maar Honda is toch echt een paar klasse beter.En in het systeem dat Mario speelt kan Honda alleen op '10'
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:22:06 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72151583
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Alle respect voor Wijnaldum hoor, maar Honda is toch echt een paar klasse beter.En in het systeem dat Mario speelt kan Honda alleen op '10'

Hoe weet je nou of Honda zoveel beter is?

Die jongen heeft een leuk seizoen gedraaid in de eerste divistie en begint goed aan de competitie bij VVV.

Jij bent er zeker ook al van overtuigd dat ie straks voor Feyenoord speelt?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72151733
Landzaat. Maar heeft zich erg netjes gehouden, hoop dat ie een goede club vindt.
-
pi_72151801
Landzaat, bedankt voor alles!

Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_72151877
Van mij mogen al die dure gasten weg, de spelers die van de jeugd komen doen het ontzettend aardig. Hofland en De Cler mogen verkassen wat mij betreft.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_72152114
quote:
Twee clubs tonen belangstelling voor Tiendalli

De zaakwaarnemer van Dwight Tiendalli laat tegenover Sportweek weten dat hij deze week met twee clubs in gesprek is voor een eventuele overgang van Tiendalli. Financieel is het echter de vraag of de partijen er uit gaan komen. "Dwight heeft een gezin te onderhouden. Hij wil daarom niet ál te veel inleveren. Anders blijft hij liever bij Feyenoord."
Wat is dit nou voor schandalige opmerking! Dwight moet eens proberen een gezin te onderhouden van mijn salaris - en ik moet er bijna elke dag hard voor werken in plaats van 2/3 keer per week een training meedoen!

Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:41:01 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72152163
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor schandalige opmerking! Dwight moet eens proberen een gezin te onderhouden van mijn salaris - en ik moet er bijna elke dag hard voor werken in plaats van 2/3 keer per week een training meedoen!

Mensen die denken dat profvoetballers 2x in de week trainen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:41:21 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72152177
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Heeft ie al 2 kinderen? Iemand een foto van zijn vriendin/vrouw?
Ze hebben allebei een andere moeder. Die nog vriendinnen van elkaar zijn/waren ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_72152180
Ja, bij Utrecht krijg je idd een ver beneden modaal salaris. Kunnen die arme kinderen nog maar 5 keer per jaar naar Miami in plaats van 8 keer.
-
pi_72152203

[ Bericht 100% gewijzigd door EnactedChaos op 25-08-2009 20:42:39 ]
pi_72152627
Ik snap niet hoe het relevant is waar Tiendalli zijn tollie in steekt en wat daar vervolgens uitkomt in relatie tot elkaar
Daarnaast heeft hij behoorlijk karakter getoond terwijl hij inmiddels al 3 keer ofzo te horen heeft gekregen dat hij niet gewenst was. Ook hem gun ik een leuke club.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:24:17 #91
53267 TC03
pi_72153496
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Schandalig zeg, dat iemand er niet op salaris in wil achteruit gaan. Poepoe.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:58:54 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72154815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Schandalig zeg, dat iemand er niet op salaris in wil achteruit gaan. Poepoe.
Nee dat is inderdaad niet schandalig. Niemand vindt het leuk om er in salaris op achteruit te gaan.

Maar een zaakwaarnemer die dan gaat lopen roepen dat Tiendalli er "niet te ver op achteruit wil gaan omdat hij een gezin te onderhouden heeft"... kom op zeg. Wat probeer je dan op een stakkerige manier op het gevoel te spelen. Tiendalli verdient minstens TIEN keer modaal. Waarschijnlijk dichter bij de twintig keer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:02:15 #93
53267 TC03
pi_72154953
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad niet schandalig. Niemand vindt het leuk om er in salaris op achteruit te gaan.

Maar een zaakwaarnemer die dan gaat lopen roepen dat Tiendalli er "niet te ver op achteruit wil gaan omdat hij een gezin te onderhouden heeft"... kom op zeg. Wat probeer je dan op een stakkerige manier op het gevoel te spelen. Tiendalli verdient minstens TIEN keer modaal. Waarschijnlijk dichter bij de twintig keer.
Dat is waar inderdaad.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:14:10 #94
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72155437
quote:
De Guzman in wachtkamer Valencia
ROTTERDAM - De Spaanse voetbalclub Valencia wil Jonathan de Guzman graag overnemen van Feyenoord.

Jan de Visser, de zaakwaarnemer van de middenvelder, bevestigde dinsdag dat Valencia concrete interesse heeft. De Spaanse voetbalclub moet echter eerst een speler verkopen voordat De Guzman kan worden gehaald. ,,We zitten dus in de wachtkamer'', aldus De Visser.

Valencia wil zich eerst ontdoen van de Argentijnse middenvelder Ever Banega. De speler zelf is echter niet van plan om de Spaanse subtopper te verlaten. Valencia gaat pas werk maken van de transfer van De Guzman als Banega is vertrokken. De Visser heeft Feyenoord op de hoogte gesteld van de Spaanse interesse in De Guzman, die zondag in de competitiewedstrijd tegen Roda JC (4-0) nog twee keer scoorde.

De geboren Canadees stond in de belangstelling van meerdere clubs, maar die heeft De Guzman afgewezen. ,,Hij wil een logische volgende stap maken'', aldus De Visser. ,,Valencia is zo'n stap.'' (ANP)
AD.nl
quote:
Valencia krijgt concurrentie in de strijd om de handtekening van Jonathan de Guzman. Voetbal International meldt dat nu ook Chelsea geïnteresseerd is in de diensten van de geboren Canadees. The Blues zijn vooralsnog echter tweede keus, omdat De Guzman zijn zinnen heeft gezet op Valencia.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:29:37 #95
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72156102
quote:
Ook Chelsea denkt nu aan De Guzman'
Voetbalzone.nl

Valencia krijgt concurrentie in de strijd om de handtekening van Jonathan de Guzman. Voetbal International meldt dat nu ook Chelsea geïnteresseerd is in de diensten van de geboren Canadees. The Blues zijn vooralsnog echter tweede keus, omdat De Guzman zijn zinnen heeft gezet op Valencia. In Spanje denkt de 21-jarige De Guzman meer aan spelen toe te komen dan bij Chelsea, dat in tegenstelling tot Valencia echter bereid is om de knip te trekken. Los Ches zouden De Guzman het liefst pas volgend jaar willen inlijven, wanneer zijn contract bij Feyenoord afloopt. De middenvelder zelf ziet dit echter niet zitten en wil dat zijn werkgever nog iets aan hem verdiend.
Slimme jongen, en fijn om te zien dat ie het goed voor heeft met Feyenoord, eindelijk eens een jongen die waardeert wat de club voor hem heeft gedaan!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_72156187
Onzin hij wil gewoon weg anders had hij bijgetekend.
pi_72156933
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
Doet hij wel als hij niet vertrekt deze zomer.

En ik ga pas juichen om het bericht over Landzaat als die jood ook echt is opgetyft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:39 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72157214
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
Hij wil weg maar heeft liever dat Feyenoord er ook nog wat geld aan overhoudt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72158662
Bye De Guzman Tiendalli en Landzaat.
Dat ze allemaal een leuke club mogen vinden.
DE GUZ bij Chelsea idd , Tiendalli naar Suriname en Landzaat naar Quatar

En om Honda wordt ik pas blij als die daadwerkelijk gepresenteerd is tot die tijd geloof ik er niet in
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72159459
Ajax kan Landzaat wel gebruiken.
Weg ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')