quote:Valencia wil De Guzman, maar transfervrij
Door CHRIS VAN NIJNATTEN & SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM/VALENCIA - De zaakwaarnemer van Jonathan de Guzman vliegt vandaag naar Spanje om met Valencia te praten over een transfer.
De vraag is nog of het ook daadwerkelijk tot een deal komt, want de Spaanse club wil de middenvelder het liefst pas komende zomer- transfervrij - aan zich binden.
Valencia verkeert in grote financiële problemen en kan sowieso weinig zolang de transfer van de Argentijn Ever Banega naar Everton nog niet rond is.
Beide clubs zijn zo goed als akkoord over Benega, maar de speler zelf blijft liever in Spanje. De Guzman ziet een transfer naar een club als Valencia op zich wel zitten, maar hij wil zelf het liefst nog voor de transferdeadline van maandag vertrekken. Ook omdat Feyenoord in dat geval nog een transferbedrag voor hem ontvangt.
Of Valencia in staat is een transfersom van enkele miljoenen op te hoesten, moet vandaag blijken. De Guzman is hoe dan ook ‘hot’ bij diverse Europese clubs, zeker na zijn indrukwekkende optreden van zondag tegen Roda JC. De voetballer is pas 21 jaar en relatief goedkoop door zijn aflopende contract.
Vorig jaar meldde Manchester City zich vlak voor het verstrijken van de transferdeadline, maar tot een akkoord kwam het destijds niet. ,,Als er nu een mooie club komt, ga ik zeker praten,’’ aldus De Guzman afgelopen zondag.
Een vertrek van De Guzman maakt de kans op de komst van Keisuke Honda iets groter. Met de Canadees in de selectie was het nog maar de vraag of Feyenoord wel op nóg een spelverdeler zat te wachten.
Volg het nieuws, dan had je geweten dat er allang een gesprek is geweest tussen investeerders en Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
Maar de eerste gesprekken met die investeerder moeten gewoon uiterlijk vandaag gevoerd zijn.
Ik hoop verliezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen tegen Twente..
Ritmo weet alles beter, dat weet je toch. Hij weet ook precies wat jij vindt, zonder dat je het zelf weet. Geniale jongen, die Ritmo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Volg het nieuws, dan had je geweten dat er allang een gesprek is geweest tussen investeerders en Feyenoord.
bedankt voor updaten btwquote:
quote:
maar wij gaan winnenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat jullie gelijkspelen tegen Twente.
Die fluit eerder voor de uitploeg hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie dat Luinge fluit. Dan zeker ja.
het klinkt joods.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Van Twente moet je best kunnen in De Kuip.
na vind ik welquote:
dat hoeft ook nie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan 'hopen op een puntje zondag!'
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Twente
Altijd zo'n schijthekel gehad aan die club, bijna alles wat ik lelijk vind aan een club zie ik bij Twente.
trommelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Twente
Altijd zo'n schijthekel gehad aan die club, bijna alles wat ik lelijk vind aan een club zie ik bij Twente.
Ik acht ze in staat kampioen te worden dit jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vind Twente zwakker dan vorig jaar.
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net Theo al gebeld voor wat vuurwerk voor zondag
Whehe, hij blijft wel elk jaar terug komen hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Vind je? Nee, een gemaakte provincieclub is het, dat opeens tof denkt te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Heb altijd wel enige sympathie voor Twente. Die trommels zijn idd kut, maar het is wel publiek dat altijd voor een geweldige sfeer zorgt in eigen stadion.
betertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #503: Met moffen op bezoek.
Twente is toch ook de volgende tegenstander!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Happel het volgende:
Tuurlijk, alleen joden gedragen zich zo.
Omdat jij dat vindt dan is het ook zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Happel het volgende:
Zulk gedrag is al net zo triest als zingen Are you watching Amsterdam. Ey, maar als sommigen zich hier graag profileren als joden, mij best.
Heeft ie al 2 kinderen? Iemand een foto van zijn vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonathan is er ook vroeg bij met twee kinderen, tering.
Een beetje verantwoordelijkheid kan voor de meesten geen kwaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonathan is er ook vroeg bij met twee kinderen, tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |