trommelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Twente
Altijd zo'n schijthekel gehad aan die club, bijna alles wat ik lelijk vind aan een club zie ik bij Twente.
Ik acht ze in staat kampioen te worden dit jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vind Twente zwakker dan vorig jaar.
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net Theo al gebeld voor wat vuurwerk voor zondag
Whehe, hij blijft wel elk jaar terug komen hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Vind je? Nee, een gemaakte provincieclub is het, dat opeens tof denkt te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Heb altijd wel enige sympathie voor Twente. Die trommels zijn idd kut, maar het is wel publiek dat altijd voor een geweldige sfeer zorgt in eigen stadion.
betertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #503: Met moffen op bezoek.
Twente is toch ook de volgende tegenstander!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Happel het volgende:
Tuurlijk, alleen joden gedragen zich zo.
Omdat jij dat vindt dan is het ook zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Happel het volgende:
Zulk gedrag is al net zo triest als zingen Are you watching Amsterdam. Ey, maar als sommigen zich hier graag profileren als joden, mij best.
Heeft ie al 2 kinderen? Iemand een foto van zijn vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonathan is er ook vroeg bij met twee kinderen, tering.
Een beetje verantwoordelijkheid kan voor de meesten geen kwaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonathan is er ook vroeg bij met twee kinderen, tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |