bron: Budgetgaming.nlquote:Op zaterdag 5 september aanstaande opent zich opnieuw een Game Mania, ditmaal in het winkelcentrum Dukenburg te Nijmegen. Het schijnt dat er nog geen folders bij de deur liggen, al zullen die misschien inmiddels al aanwezig zijn.
Opvallend is dat ze dit keer geen specifieke inruilactie maar dat je meerdere titels kunt krijgen, bij het inleveren van bijvoorbeeld drie Xbox 360 games. Als het goed is kun je dus ook Batman Arkham Asylum voor drie oude 360 games krijgen.
Dit wil ik ook graag weten, heb AC II ge-preordered op 12game maar de verzend kosten vielen me toch wel tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst Forza 3 en CoD: MW 2 pre-orderen ?
En dat ik ze dan ook op de release binnen heb?
Je games bij de Blokker kopenquote:Op zondag 6 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
wtf ik zou best een ps3 slim willen voor 150eu
Hier in groningen heeft de blokker voor alle consoles games behalve de 360
De Aldi heeft af en toe ook mooie aanbiedingenquote:Op zondag 6 september 2009 14:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je games bij de Blokker kopen
Maar ze zullen ongetwijfeld goedkoper zijn dan bij de Gamemania <-
De Kijkshop ookquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Aldi heeft af en toe ook mooie aanbiedingen
Ik weet niet tot wanneer het duurt maar ookal duurt het langer dan vandaag, dan zal al het goede spul al wel weg zijn (in Groningen is dat het geval iig).quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Sporttv het volgende:
Iemand die actie gezien in een van de blokkers in Amsterdam en tot wanneer duurt die actie ??
In Amsterdam hebben ze in de Bijlmer een blokker waar ze games verkopen maar die is volgens mij niet open vandaag weet iemand toevallig of hij wel open is ?quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet niet tot wanneer het duurt maar ookal duurt het langer dan vandaag, dan zal al het goede spul al wel weg zijn (in Groningen is dat het geval iig).
En volgens mij is het in alle Blokkers die games verkopen
Checkquote:Op zondag 6 september 2009 15:04 schreef Sporttv het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben ze in de Bijlmer een blokker waar ze games verkopen maar die is volgens mij niet open vandaag weet iemand toevallig of hij wel open is ?
Kan je beter even hier vragen denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef zwartautotje het volgende:
Even een vraag kan je met call of duty world at war, zombie verrukt spelen met 3 personen, en dan niet online maar gewoon op splitscreen? Zo ja hoe kan je dit instellen? Missie zijn gehaald .
Star wars en assassins creed is goedkoper bij play.com te krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Call of Duty 4 (GOTY), Star Wars Force Unleashed en Assasins Creed 22 euro bij alle Media Markten.
Vermeld prijs, anders is het off-topic. Zie OP.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Dakada het volgende:
[..]
Star wars en assassins creed is goedkoper bij play.com te krijgen.
Assassins creed 12.99 incl verzendenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vermeld prijs, anders is het off-topic. Zie OP.
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delftquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef lkb9000 het volgende:
Makro Groningen; rock band 26eu, katamari 11eu
Oja Guitar Hero Aerosmith lag er ook voor 12euro ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delft
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delft
En het gaat hier om games uit de 'grabbelbak'. Daar zijn 2 dezelfde spellen niet eens dezelfde prijsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ejj, niet zo bijdehand hehquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.
Iemand een goed adresje waar ik hardware kan kaufen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een tip voor hardware redelijk goedkoop te bestellen (denk aan roze controllers, oplaadstationen etc).
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-hardware.htmlquote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iemand een goed adresje waar ik hardware kan kaufen?
bitte sehr
geen rozequote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
dealextreme ?
ow ook hardware daaro, nicequote:Op maandag 21 september 2009 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-hardware.html
Klikquote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef Ron.666 het volgende:
Halo ODST voor 44,95
Geen idee of ie ergens in Nederland goedkoper te vinden is.
je hoefde maar een paar posts omhoog en je wist het antwoord..quote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef Ron.666 het volgende:
Halo ODST voor 44,95
Geen idee of ie ergens in Nederland goedkoper te vinden is.
Thanks,...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Spams?
![]()
een jaar + 1 maand gratuit voor 34 euro
Binnen een dag heb je de code binnen, bij mij duurde het ook maar een paar uurquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Net besteld overigens,.... 2 oktober verleng ik automatisch,... dit scheelt me bijna 30 Euro
Mooie prijs!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Binnen een dag heb je de code binnen, bij mij duurde het ook maar een paar uur
Waarschijnlijk vernieuwt MS het abo wanneer je nieuwe toegevoegde jaar is afgelopen, maar voor de zekerheid zou ik sowieso automatisch verlengen uitzetten. Want ook na dit jaar wil je natuurlijk niet nog een keer een duur jaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie prijs!
Weet jij of ik automatisch verlengen nu uit moet zetten of ziet M$ dat ik mijn abo vernieuwd heb? Met andere woorden,... schrijft M$ straks alsnog een extra jaar af?
Als ik zo vrij mag zijn..... Ik zou het uitzetten. Je kan namelijk prima 2 Jaarcodes achter elkaar invoeren, dan heb je gewoon 2 jaar Xbox Live Gold. Dus als je dat zo hebt ingesteld denk ik wel dat Microsoft automatisch een jaar extra afschrijft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie prijs!
Weet jij of ik automatisch verlengen nu uit moet zetten of ziet M$ dat ik mijn abo vernieuwd heb? Met andere woorden,... schrijft M$ straks alsnog een extra jaar af?
33 bij MM Eindhovenquote:Op maandag 28 september 2009 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Halo 3 : ODST 39 euro bij de Saturn (Zuidplein Rotterdam) Dus ook bij de mediamarkt denk ik
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)quote:Op maandag 28 september 2009 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 10 ¤ 49,- bij alle MediaMarkten.
dat is nog altijd 2x zoveel als bij Play.comquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef RijstNatie het volgende:
MK vs DC universe 24,95
Geen idee. Ik ga het spel gewoon donderdag halen, dan ligt ie er zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef DaGroninger het volgende:
[..]
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)
Anders ga ik hem meteen halen
Ze horen dat WEL te doen! Saturn en MM zijn hetzelfde bedrijf. En ze horen in het systeem te checken, welke prijs de Saturn heeft. Als ze dat niet doen, dan naar de afdelingmanager vragen, die heeft een bepaalde code die de prijs kan checken. En dat zijn ze verplichtquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef DaGroninger het volgende:
In Groningen net bij de Saturn en Mediamarkt geweest. Eerst naar Saturn, daar hadden ze het nog niet geleverd gekregen. Morgen zouden ze hem krijgen, en dan voor 49 euro. Daarna naar mediamarkt, daar hadden ze hem, maar voor 59.99 en ze wouden de prijs niet naar beneden doen![]()
Morgen maar weer naar Saturn dan.
een vrouwlijke gears of war fan?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze horen dat WEL te doen! Saturn en MM zijn hetzelfde bedrijf. En ze horen in het systeem te checken, welke prijs de Saturn heeft. Als ze dat niet doen, dan naar de afdelingmanager vragen, die heeft een bepaalde code die de prijs kan checken. En dat zijn ze verplicht
(Nicht werkt bij de Saturn/MM)
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
een vrouwlijke gears of war fan?
In Maastricht lagen er genoeg, in de 5 minuten dat ik er stond gingen 4 stuks weg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef DaGroninger het volgende:
[..]
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)
Anders ga ik hem meteen halen
very charmingquote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel ik het nu even wat minder speel. Weinig tijd, en ben even met andere spellen bezig, ik wil een vriend voorblijven met achievements
![]()
Ik weet hetquote:
dequote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet hetErg he? Ik schaam er zelfs voor
![]()
![]()
Maar die vriend is zo super gefixeerd op achievements, dat ik hem wil zieken, om boven hem te blijvenEn dat lukt gelukkig, scheelt nu 4000 G
Aangezien ik 10 keer zoveel spellen heeft als hij, maak ik me niet druk.
Maar de koude wintermaanden komen eraan, en dan wordt het weer tijd voor Gears
Owquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dewas bedoeld om de sadness van RN te onderstrepen.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Net m'n Live abbo verlengd, zal je vanavond wel ff uitnodigen... of kan dat ook via de website? Zal wel niet...quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:34 schreef SuperFruitig het volgende:
een jaar + 1 maand gratuit voor 34 euro
Ik heb hem voor 5,50 gekocht bij zavvi, en dat was het geld NIET waardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef Cliffy het volgende:
Alone in the Dark voor 6,50 bij Play.com http://www.play.com/Games(...)he-Dark/Product.html
Maar of het die 6,50 ook waard is?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de game al neergelegd voordat ik gamerpoints binnen had
Wat jij zegtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de game al neergelegd voordat ik gamerpoints binnen had
Alleen Moet je schriftelijk opzeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef Digixz het volgende:
http://www.hubstore.nl/informatie.asp?LN=PUMWFX360
Een jaar de PU+ Modern Warfare 2 voor 55 eutjes.
wie wil nou niet dat zn vriendin gears of war addict isquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:00 schreef YOgamerYO het volgende:
Prachtige aanbieding die echt iedere XBOX360 bezitter MOET nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.bartsmit.com/order/index.php
ps3 180,'
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458
Vanaf nu zijn de 12 maanden xbox live gold abonnementen blijvend in prijs verlaagd van ¤37,99 naar slechts ¤35,95quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja maar bij mijn link gaat het stukken sneller eer je je code binnen hebt. Die 2 euro. Lekker belangrijk.
Er staat 24 uur maar meestal is het maar een uurtje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De bestelde code(s) worden altijd binnen 24 uur na ontvangst van betaling naar uw e-mail adres gestuurd. Daarnaast kunt u hier reacties lezen van mensen die al een keer een code bij mij besteld hebben.
Bij gamehubs ook binnen 24 uur. Dus sneller?
Nee ben niet de eigenaar. Kreeg het als tip van een collega.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
En jij bent zeker eigenaar van http://www.xbox360gold.nl/
Mij boeit die 2 euro wel2 Weken geleden bij gamehubs besteld en binnen 24 uur ontvangen... Als je op tijd besteld mis je geen uur xbox live
Gamehubs.com is je vriend.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Joe-Momma het volgende:
Gezocht xbox live voor 12 maanden
Pm als je iets aan te bieden hebt.
check een paar posts boven je eens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Joe-Momma het volgende:
vooruit dan maar (heb ik ook meteen een tvpquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb er eentje aangeschaft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458
Ik heb er gisternacht om half3 's nachts met flink wat bier op ook 1 gekocht, en hij is vanmiddag verzondenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aangeschaft.
Toch maar deze in plaats van een 360 gekocht
Ik had voor acceptgiro gekozen, hij staat sinds vanavond pas klaar voor verzenden. Morgen word ie verzonden en hopelijk zaterdag binnen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb er gisternacht om half3 's nachts met flink wat bier op ook 1 gekocht, en hij is vanmiddag verzonden
quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Call of Duty - World at War Limited Collector's Edition 34,98 bij Gamemania
Whoops was in de war door foto van Xbox 360 versie op de site.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is wel de PC versie he, niet de 360 versie
PC DVDROM
# Verkrijgbaar
# Publisher: Activision
# Genre: FPS
# Aantal Spelers: Multi Player
# Medium Game: DVDROM
# Taal Game: Engels
# Online opties: PC Online Gaming
Die is bij elke Britse webshop nog wel goedkoper te krijgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
Overlord 2 voor ¤13,41 bij Play-Asia.com!
Die heb ik van het weekend bij Bart Smit gekocht voor dezelfde prijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:52 schreef araphor het volgende:
Vandaag gespot bij Gamestore:
Forza 2 voor 20 EUR.
Hmmm, ik zie dat ie bij Play.com ook al voor 13,49 is, dan is dat spel recordhouder prijsdalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Die is bij elke Britse webshop nog wel goedkoper te krijgen.
Nee hoor ¤ 42,-quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:38 schreef Cid het volgende:
[..]
En de 120GB schijf los kost nog steeds 100+?![]()
Nou dan vind ik de prijs niet echt te vergelijken.quote:
Een memory unit is toch wat anders dan een HDD. Het kan geen kwaad om voor de zekerheid te wachten totdat de update is uitgebracht en dan kijken of mensen er nog mee op Live kunnen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.techradar.com/(...)-memory-units-643296
Of geldt dat niet voor zo'n HDD?
als ik het vergelijk met dit dan valt het allemaal wel mee. Behalve als je niet van racegames houd natuurlijk.quote:
Tja, als jij teveel geld wilt uitgeven aan een HDD mag dat ook hoor... Ik ben echter blij dat ik voor deze goedkope oplossing ben gegaan en ik weet zeker dat hij net zo goed is als dat officiële ding van jouquote:
1 month limited warranty available (see specifications section)quote:Op maandag 2 november 2009 09:10 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, als jij teveel geld wilt uitgeven aan een HDD mag dat ook hoor... Ik ben echter blij dat ik voor deze goedkope oplossing ben gegaan en ik weet zeker dat hij net zo goed is als dat officiële ding van jou
Klinkt een beetje te goed om waar te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006495436/index.html
Wireless headset + 1600 MS punten, ¤19,99
Het is wel bijna kerstquote:Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje te goed om waar te zijnheb zelf het gevoel dat ze gewoon een verkeerd plaatje te pakken hebben
Hmmm ik weet het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef Ron.666 het volgende:
Iemand enig idee wat de Tekken 6 Metallbox is? Er staat bij de omschrijving alleen "full version", maar voor een tientje?? Google word ik ook al niet wijzer van.
Hmmmmm ik heb het echt niet nodig maar ik vind het zo moeilijk om koopjes te weerstaanquote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is echt, iemand op[ Budgetgaming heeft 'm besteld en binnen gekregen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Episodes from Liberty City voor 25 euro in MediaMarkt Almere.
Met 2 euro verzendkosten is 50,50quote:
Gewoon meteen allebei halen johquote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Dikke TVP
Ben er nog niet uit wat ik wil (PS3 of Xbox360)
Games, games, games.quote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Dikke TVP
xbox 360 natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Dikke TVP
hmzzzz cdwow is omhoog gegaan.quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 2 euro verzendkosten is 50,50
Is cdwow het goedkoopst. Wel een week levertijd
http://www.cdwow.nl/games(...)0/dp/4759413#bc=157d
Wat wou je dan doen, een Arcade kopen en dan geen demo's kunnen downloaden, geen live-games kunnen spelen, geen games op je hd installeren zodat je het gezoem van de dvd-speler niet meer hoeft te horen? Goeie keus!quote:Op donderdag 12 november 2009 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben over als ik een Xbox Elite zou kopen... Toch nog wel best duur...![]()
Ik ga deze maand een X-elite kopen en hoop door een beetje goed op te letten er 1 op de kop te kunnen tikken voor ¤200,- (inc Pure en Lego Batman). Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben over als ik een Xbox Elite zou kopen... Toch nog wel best duur...![]()
Ik heb d'r eentje en gebruik hem eigenlijk te weinigquote:Op donderdag 12 november 2009 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Klopt, voor 200 euro koop ik hem ook. Vind 250 net wat tequote:Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ga deze maand een X-elite kopen en hoop door een beetje goed op te letten er 1 op de kop te kunnen tikken voor ¤200,- (inc Pure en Lego Batman). Dat valt toch wel mee?
XBL = ~30 euro op ebay dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik twijfel tussen een Xbox 360 of een PS3. Xbox 360 lijkt goedkoper, maar wil ook Fifa online kunnen spelen en dan kom komen ze bijna even duur uit. Xbox zelfs duurder
PS3 los 300,00
Xbox 250,00 plus 70 voor Wifi stick en 50 euro voor XBL.
Gamen via wifiquote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik twijfel tussen een Xbox 360 of een PS3. Xbox 360 lijkt goedkoper, maar wil ook Fifa online kunnen spelen en dan kom komen ze bijna even duur uit. Xbox zelfs duurder
PS3 los 300,00
Xbox 250,00 plus 70 voor Wifi stick en 50 euro voor XBL.
ja dat klopt!quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef MikeLowrey het volgende:
Klopt het dat als je je voor het eerst aanmeld op XboX lve je een maand live gold gratis krijgt?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand toevallig een goedkope (200 euro) xbox elite gezien?
vetquote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox 360 arcade, met 4 games waaronder mw2!
Voor 199 eurotjes!
Bij mediamarkt!
Ga er maar 1tje bijhalen!
is die van jou stuk dan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox 360 arcade, met 4 games waaronder mw2!
Voor 199 eurotjes!
Bij mediamarkt!
Ga er maar 1tje bijhalen!
stond er in die mooie aanbiedingsletters bij vandaar, maar de nieuwe folder staat er al dus voor de gene die interesse heeft.quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef Tokus het volgende:
249 is toch de normale prijs tegenwoordig?
Niet als je er MW2 bij krijgt, lijkt me.quote:Op maandag 16 november 2009 11:23 schreef Tokus het volgende:
249 is toch de normale prijs tegenwoordig?
dat zie ik ook nergens vermeld staan voor die prijs.quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet als je er MW2 bij krijgt, lijkt me.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zie ik ook nergens vermeld staan voor die prijs.
die met MW2 (die ik toevallig zaterdag gekocht heb) kost je 309 bij Game Mania.
QFT Even iemand met ervaring erop zoeken.quote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
stond er in die mooie aanbiedingsletters bij vandaar, maar de nieuwe folder staat er al dus voor de gene die interesse heeft.
Iemand ervaring met http://www.gamingtickets.com/bestellen.php deze site?
Zoek weer een jaartje xboxlive en hier 12 maanden 33,50
?quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
QFT Even iemand met ervaring erop zoeken.
Als je toch personeelskorting krijgt zou ik meteen voor de Elite gaan, ik zou niet zonder harde schijf kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef MikeLowrey het volgende:
Hmmm, vandaag moest ik weer werken en zag ik dat de Xbox 164 euro kostte. (Arcade met een gare banjo kaazoie ?!? spel erbij) Met personeelskorting maar 130 euro
Volgens mij zijn ze nog steeds 36 euro per pre-order toch? Ik ken geen winkels die dat hebben hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Klonk het volgende:
Ik vind gamehubs de laatste tijd erg duur, soms nog maar een paar euro verschil, daar ga ik geen twee, drie weken meer voor wachten
soms wel soms niet, had destijds Dirt 2 gepreorderd voor 33 euro, een week later kon je hem pre orderen voor 41 euroquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog steeds 36 euro per pre-order toch? Ik ken geen winkels die dat hebben hoor
41 is niet de moeite meer inderdaad, maar voor 33 euro is het prima om even te wachten. Het ligt ook aan de game, wil je 'm direct spelen of niet. Ebay vind ik teveel moeite, dan moet je weer gaan zoeken enzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms wel soms niet, had destijds Dirt 2 gepreorderd voor 33 euro, een week later kon je hem pre orderen voor 41 euro![]()
ik weet niet meer welke game dat laatst was waar ik die paar euro prijsverschil ten op zichte van een nederlandse webwinkel zag, viel me alleen op dat ze duurder aan het worden zijn en dat er op ebay betere deals te vinden zijn
dat ben ik al een aantal jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Thrilled het volgende:
omg Klonk als mod.. het moet niet gekker worden!
Anyway ontopicIk sta te twijfelen om bij gamehubs ACII (36,-) en COD4MW2 (50,-) te bestellen.. iemand ze ergens al goedkoper gespot?
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Thrilled het volgende:
Dan ben ik in de war met Tonksen bedankt voor de link
2 euro verschil...
Fifa heb ik nog nergens onder de 40 gezien, behalve dan bij Gamehubsquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwens
http://www.bpgames.nl/fifa-10.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fifa heb ik nog nergens onder de 40 gezien, behalve dan bij Gamehubs
Leuke prijs idd, die heb ik niet voorbij zien komen hier. Is dat incl. verzendkosten?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.bpgames.nl/fifa-10.html
Voor dat soort verschillen ga ik persoonlijk geen (minimaal) twee weken wachten op een game. Al zijn er ook vaak genoeg games waar ik dat wel voor doe hoor, soms ga ik ook voor goedkoop of ben nog druk bezig met een andere game![]()
Klopt, daar heb ik dus Fifa10 vandaan... voor 36,99 van Gamehubs en niet verder gekeken dan mijn neus lang wasquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html
even voor de duidelijkheid ik heb geen banden met budgetgaming ofzomaar het is gewoon een superhandige site
Hm TNT gooit er nog wel 2 euro kosten bij trouwens..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwens
Budgetgaming.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html
even voor de duidelijkheid ik heb geen banden met budgetgaming ofzomaar het is gewoon een superhandige site
Nee. Voor twee controllers was ik 2,30 aan verzendkosten kwijt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is verzenden naar het buitenland ook gratis met Zavvi?
2x iets besteld, allebei na zo'n 2week binnenquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Hoe snel levert Zavvi als er staat Usually dispatched within 3 days? Heb ik het dan binnen een week in huis?
Ook maar even de zwarte controller met die 2games besteld, bedank voor de tipquote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF topic gebruiken waarvoor het ooit bedoeld was:
Batman: Arkham Asylum 21,50
Tekken 6 21,50
WEP: Wireless Entertainment Pack (includes Black Wireless Controller, Lego Batman & Pure) 28,50
Xbox 360 Elite - Wireless Controller (Black) 21,50
Fable 2 15,50
Allemaal Zavvi
Is deze aanbieding er nog eigenlijk? Morgen maar even kijkenquote:
Oh met nog een extra controller zelfs!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen (officieel) leuke aanbieding bij gamemania
xbox elite + lego batman + pure + extra draadloze controler voor 235 euro
qua elite volgens mij het meeste waar voor je geld op dit momentquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh met nog een extra controller zelfs!Goede aanbieding
Inderdaad. Al is Elite+pure+lego batman+ modern warfare 2 voor 222,- ook een erg goede deal, maar alleen morgen en alleen in Leeuwardenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
qua elite volgens mij het meeste waar voor je geld op dit moment
Ik zag vorige week bij MM Rotterdam een Elite voor 222, met Pure, Lego en MW2quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is deze aanbieding er nog eigenlijk? Morgen maar even kijken. Mijn oude Xbox is geband, RIP.
Heeft iemand nog een andere MW2 + Xbox-tip? Liefst met HD en onder de ¤250.
Alexandrium of Centrum?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij MM Rotterdam een Elite voor 222, met Pure, Lego en MW2
Tot 30-11, net gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Centrum, maar die acties duren meestal maar een weekje...
Koop het niet! Wat een miskoop!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef Ron.666 het volgende:
Net bij gamemania King of Fighters 12 gehaald voor 2 tientjes..
Elite + Pure + Lego Batman + Forza 3 + extra wireless controllerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is Elite+pure+lego batman+ modern warfare 2 voor 222,- ook een erg goede deal, maar alleen morgen en alleen in Leeuwarden
hoe doe je dat? hebben ze een aanbieding dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Morm_NL het volgende:
Zojuist bij Bart Smit een Xbox 360 Elite + Resident Evil 5 gekocht voor het schamele bedrag van:
¤ 150,-
Kon hem niet laten schieten, sinds enkele weken geleden mijn oude xbox360 een RROD heeft gekregen.
Waar?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Morm_NL het volgende:
Zojuist bij Bart Smit een Xbox 360 Elite + Resident Evil 5 gekocht voor het schamele bedrag van:
¤ 150,-
Kon hem niet laten schieten, sinds enkele weken geleden mijn oude xbox360 een RROD heeft gekregen.
Wat moet je met 3 ps3'squote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
Bart Smit stunt wel echt hard de laatste tijd met consoles zeg
Heb 3PS3 dozen hier staan door hen
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
prijs gaat dus nog wel een stukje zakken de komende weken. 150 euro voor een elite is natuurlijk peanuts. ff dit topic in de gaten houden...
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
prijs gaat dus nog wel een stukje zakken de komende weken. 150 euro voor een elite is natuurlijk peanuts. ff dit topic in de gaten houden...
Tussen 3&4, en alleen Groningen & Zwollequote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Reintji het volgende:
Kreeg een mailtje van een vriend van me dat de MM in Groningen zondag as. een aanbiedingsactie heeft tussen 16:00-17:00 alle topgames voor 35E
Alle vestigingen? Weet ik niet
Gelukkig is dat dichtbijquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tussen 3&4, en alleen Groningen & Zwolle
Ah, 3 en 4. Zal het hem zeggen, gaat ie MW:2 voor me halen. Dank!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tussen 3&4, en alleen Groningen & Zwolle
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah, 3 en 4. Zal het hem zeggen, gaat ie MW:2 voor me halen. Dank!
Meer iets voor WGR, die kunnen je waarschijnlijk beter helpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef Thrilled het volgende:
Iemand ervaring met het aanvragen van een creditcard? Ik wil er namelijk eentje aanvragen puur om games te kopen buiten Nederland.. maar ik wil hier geen extra kosten of iets van hebben.. heb er verder geen verstand van dus vraag het hier maar even..
Of de site van je bank, maar je hebt altijd extra kosten voor een CCquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meer iets voor WGR, die kunnen je waarschijnlijk beter helpen
kosten voor het houden en kosten per transactie jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Of de site van je bank, maar je hebt altijd extra kosten voor een CC
WTF!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Morm_NL het volgende:
¤ 150,-
23 november zwarte controller+legobatman/pure besteld voor 25pond inc.quote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Hoe snel levert Zavvi als er staat Usually dispatched within 3 days? Heb ik het dan binnen een week in huis?
Ik heb hem dus de 22e besteld, hoop dat ie ook vandaag binnen is! Zal wel weer niet bezorgd kunnen worden omdat ik op mijn werk zit, en morgen komen ze niet, en dan heb ik ze pas maandag ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
23 november zwarte controller+legobatman/pure besteld voor 25pond inc.
zonet binnen gekregen
Ik heb beide games al, maar dit is dus goedkoper dan de uitbreidingen er los bij kopen met xbox punten?!?!quote:Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City 21,50 Zavvi
Fallout 3: Game Of The Year Edition 21,50 Zavvi
GVD, net voor 15 gekocht daarquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
3,4 en 5 december is saints row 2 een tientje bij E-plaza.
binnen een week ofzo mag je dezelfde prijs vragen, dus voor 5 euro ff terugquote:
Hmm, ff kijken of ik het bonnetje nog heb, tnxquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
binnen een week ofzo mag je dezelfde prijs vragen, dus voor 5 euro ff terug
Ik lees overal goede dingen, veel mensen vinden hem beter/leuker dan GTA IV... Voor tien euro kan je hem dan denk ik niet laten liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Kheb de game nie gespeeld maar is ie die 10 euro waard?
ja, absoluut, verwacht geen diepgang in het verhaal maar wel een hoop harde humor, maffe sidemissie´s (met een brandende quad rondrijden en zo veel mogelijk mensen aansteken), voor een tientje absoluut geen miskoop. je moet alleen wel meegaan in het spel, jezelf zo belachelijk mogelijk optuigen met alle bling, tatoos en roze sokken, levert allemaal cash op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Kheb de game nie gespeeld maar is ie die 10 euro waard?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef lkb9000 het volgende:
Saturn Hoofddorp
Xbox 360 Elite Lego Batman/ Pure bundel 188,-
Wie koopt er nou een Arcadequote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Schandalig; voor die prijs heb ik m'n Arcade afgelopen zaterdag gekocht.
Snel ruilen dusquote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Schandalig; voor die prijs heb ik m'n Arcade afgelopen zaterdag gekocht.
Voornaamste verschillen: kleur en HDD. Vooral dat laatste is al de enige reden waarom je geen Arcade moet kopen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
*lui modus* verschil tussen arcade en elite, iemand?
en de arcade heeft geen HDMI aansluiting (kan zijn dat ik me vergis hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Voornaamste verschillen: kleur en HDD. Vooral dat laatste is al de enige reden waarom je geen Arcade moet kopen.
Tegenwoordig welquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de arcade heeft geen HDMI aansluiting (kan zijn dat ik me vergis hoor)
HDMI aansluiting zit er idd bij.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig welIk denk dat tegenwoordig zo goed als alle Arcades in de winkel wel nieuwe versies zijn, met HDMI dus.
SPAMMMMMMMMMquote:Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
Pro Evolution Soccer 2010 Xbox 360 in de winkel ¤59.99 bij ons ¤34.95 nu op gameoffer.nl
Waar dan? Zie hem alleen voor 20 euro?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
3,4 en 5 december is saints row 2 een tientje bij E-plaza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |