?quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
QFT Even iemand met ervaring erop zoeken.
Als je toch personeelskorting krijgt zou ik meteen voor de Elite gaan, ik zou niet zonder harde schijf kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef MikeLowrey het volgende:
Hmmm, vandaag moest ik weer werken en zag ik dat de Xbox 164 euro kostte. (Arcade met een gare banjo kaazoie ?!? spel erbij) Met personeelskorting maar 130 euro
Volgens mij zijn ze nog steeds 36 euro per pre-order toch? Ik ken geen winkels die dat hebben hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Klonk het volgende:
Ik vind gamehubs de laatste tijd erg duur, soms nog maar een paar euro verschil, daar ga ik geen twee, drie weken meer voor wachten
soms wel soms niet, had destijds Dirt 2 gepreorderd voor 33 euro, een week later kon je hem pre orderen voor 41 euroquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog steeds 36 euro per pre-order toch? Ik ken geen winkels die dat hebben hoor
41 is niet de moeite meer inderdaad, maar voor 33 euro is het prima om even te wachten. Het ligt ook aan de game, wil je 'm direct spelen of niet. Ebay vind ik teveel moeite, dan moet je weer gaan zoeken enzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms wel soms niet, had destijds Dirt 2 gepreorderd voor 33 euro, een week later kon je hem pre orderen voor 41 euro![]()
ik weet niet meer welke game dat laatst was waar ik die paar euro prijsverschil ten op zichte van een nederlandse webwinkel zag, viel me alleen op dat ze duurder aan het worden zijn en dat er op ebay betere deals te vinden zijn
dat ben ik al een aantal jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Thrilled het volgende:
omg Klonk als mod.. het moet niet gekker worden!
Anyway ontopicIk sta te twijfelen om bij gamehubs ACII (36,-) en COD4MW2 (50,-) te bestellen.. iemand ze ergens al goedkoper gespot?
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Thrilled het volgende:
Dan ben ik in de war met Tonksen bedankt voor de link
2 euro verschil...
Fifa heb ik nog nergens onder de 40 gezien, behalve dan bij Gamehubsquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwens
http://www.bpgames.nl/fifa-10.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fifa heb ik nog nergens onder de 40 gezien, behalve dan bij Gamehubs
Leuke prijs idd, die heb ik niet voorbij zien komen hier. Is dat incl. verzendkosten?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.bpgames.nl/fifa-10.html
Voor dat soort verschillen ga ik persoonlijk geen (minimaal) twee weken wachten op een game. Al zijn er ook vaak genoeg games waar ik dat wel voor doe hoor, soms ga ik ook voor goedkoop of ben nog druk bezig met een andere game![]()
Klopt, daar heb ik dus Fifa10 vandaan... voor 36,99 van Gamehubs en niet verder gekeken dan mijn neus lang wasquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html
even voor de duidelijkheid ik heb geen banden met budgetgaming ofzomaar het is gewoon een superhandige site
Hm TNT gooit er nog wel 2 euro kosten bij trouwens..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnen twee dagen in huis, met vriendelijke dank aan budgetgaming.nl trouwens
Budgetgaming.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html
even voor de duidelijkheid ik heb geen banden met budgetgaming ofzomaar het is gewoon een superhandige site
Nee. Voor twee controllers was ik 2,30 aan verzendkosten kwijt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is verzenden naar het buitenland ook gratis met Zavvi?
2x iets besteld, allebei na zo'n 2week binnenquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Hoe snel levert Zavvi als er staat Usually dispatched within 3 days? Heb ik het dan binnen een week in huis?
Ook maar even de zwarte controller met die 2games besteld, bedank voor de tipquote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF topic gebruiken waarvoor het ooit bedoeld was:
Batman: Arkham Asylum 21,50
Tekken 6 21,50
WEP: Wireless Entertainment Pack (includes Black Wireless Controller, Lego Batman & Pure) 28,50
Xbox 360 Elite - Wireless Controller (Black) 21,50
Fable 2 15,50
Allemaal Zavvi
Is deze aanbieding er nog eigenlijk? Morgen maar even kijkenquote:
Oh met nog een extra controller zelfs!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Klonk het volgende:
vanaf morgen (officieel) leuke aanbieding bij gamemania
xbox elite + lego batman + pure + extra draadloze controler voor 235 euro
qua elite volgens mij het meeste waar voor je geld op dit momentquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh met nog een extra controller zelfs!Goede aanbieding
Inderdaad. Al is Elite+pure+lego batman+ modern warfare 2 voor 222,- ook een erg goede deal, maar alleen morgen en alleen in Leeuwardenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
qua elite volgens mij het meeste waar voor je geld op dit moment
Ik zag vorige week bij MM Rotterdam een Elite voor 222, met Pure, Lego en MW2quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is deze aanbieding er nog eigenlijk? Morgen maar even kijken. Mijn oude Xbox is geband, RIP.
Heeft iemand nog een andere MW2 + Xbox-tip? Liefst met HD en onder de ¤250.
Alexandrium of Centrum?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij MM Rotterdam een Elite voor 222, met Pure, Lego en MW2
Tot 30-11, net gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Centrum, maar die acties duren meestal maar een weekje...
Koop het niet! Wat een miskoop!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef Ron.666 het volgende:
Net bij gamemania King of Fighters 12 gehaald voor 2 tientjes..
Elite + Pure + Lego Batman + Forza 3 + extra wireless controllerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is Elite+pure+lego batman+ modern warfare 2 voor 222,- ook een erg goede deal, maar alleen morgen en alleen in Leeuwarden
hoe doe je dat? hebben ze een aanbieding dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Morm_NL het volgende:
Zojuist bij Bart Smit een Xbox 360 Elite + Resident Evil 5 gekocht voor het schamele bedrag van:
¤ 150,-
Kon hem niet laten schieten, sinds enkele weken geleden mijn oude xbox360 een RROD heeft gekregen.
Waar?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Morm_NL het volgende:
Zojuist bij Bart Smit een Xbox 360 Elite + Resident Evil 5 gekocht voor het schamele bedrag van:
¤ 150,-
Kon hem niet laten schieten, sinds enkele weken geleden mijn oude xbox360 een RROD heeft gekregen.
Wat moet je met 3 ps3'squote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
Bart Smit stunt wel echt hard de laatste tijd met consoles zeg
Heb 3PS3 dozen hier staan door hen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |