Kan je beter even hier vragen denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef zwartautotje het volgende:
Even een vraag kan je met call of duty world at war, zombie verrukt spelen met 3 personen, en dan niet online maar gewoon op splitscreen? Zo ja hoe kan je dit instellen? Missie zijn gehaald .
Star wars en assassins creed is goedkoper bij play.com te krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Call of Duty 4 (GOTY), Star Wars Force Unleashed en Assasins Creed 22 euro bij alle Media Markten.
Vermeld prijs, anders is het off-topic. Zie OP.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Dakada het volgende:
[..]
Star wars en assassins creed is goedkoper bij play.com te krijgen.
Assassins creed 12.99 incl verzendenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vermeld prijs, anders is het off-topic. Zie OP.
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delftquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef lkb9000 het volgende:
Makro Groningen; rock band 26eu, katamari 11eu
Oja Guitar Hero Aerosmith lag er ook voor 12euro ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delft
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro prijzen zijn landelijk, maar ik zal het morgen even dubbelchecken in Delft
En het gaat hier om games uit de 'grabbelbak'. Daar zijn 2 dezelfde spellen niet eens dezelfde prijsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ejj, niet zo bijdehand hehquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zijn héél af en toe ook speciale folders voor bepaalde Makro's.
Iemand een goed adresje waar ik hardware kan kaufen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een tip voor hardware redelijk goedkoop te bestellen (denk aan roze controllers, oplaadstationen etc).
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-hardware.htmlquote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iemand een goed adresje waar ik hardware kan kaufen?
bitte sehr
geen rozequote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
dealextreme ?
ow ook hardware daaro, nicequote:Op maandag 21 september 2009 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-hardware.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |