Klikquote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef Ron.666 het volgende:
Halo ODST voor 44,95
Geen idee of ie ergens in Nederland goedkoper te vinden is.
je hoefde maar een paar posts omhoog en je wist het antwoord..quote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef Ron.666 het volgende:
Halo ODST voor 44,95
Geen idee of ie ergens in Nederland goedkoper te vinden is.
Thanks,...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Spams?
![]()
een jaar + 1 maand gratuit voor 34 euro
Binnen een dag heb je de code binnen, bij mij duurde het ook maar een paar uurquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Net besteld overigens,.... 2 oktober verleng ik automatisch,... dit scheelt me bijna 30 Euro
Mooie prijs!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Binnen een dag heb je de code binnen, bij mij duurde het ook maar een paar uur
Waarschijnlijk vernieuwt MS het abo wanneer je nieuwe toegevoegde jaar is afgelopen, maar voor de zekerheid zou ik sowieso automatisch verlengen uitzetten. Want ook na dit jaar wil je natuurlijk niet nog een keer een duur jaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie prijs!
Weet jij of ik automatisch verlengen nu uit moet zetten of ziet M$ dat ik mijn abo vernieuwd heb? Met andere woorden,... schrijft M$ straks alsnog een extra jaar af?
Als ik zo vrij mag zijn..... Ik zou het uitzetten. Je kan namelijk prima 2 Jaarcodes achter elkaar invoeren, dan heb je gewoon 2 jaar Xbox Live Gold. Dus als je dat zo hebt ingesteld denk ik wel dat Microsoft automatisch een jaar extra afschrijft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie prijs!
Weet jij of ik automatisch verlengen nu uit moet zetten of ziet M$ dat ik mijn abo vernieuwd heb? Met andere woorden,... schrijft M$ straks alsnog een extra jaar af?
33 bij MM Eindhovenquote:Op maandag 28 september 2009 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Halo 3 : ODST 39 euro bij de Saturn (Zuidplein Rotterdam) Dus ook bij de mediamarkt denk ik
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)quote:Op maandag 28 september 2009 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 10 ¤ 49,- bij alle MediaMarkten.
dat is nog altijd 2x zoveel als bij Play.comquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef RijstNatie het volgende:
MK vs DC universe 24,95
Geen idee. Ik ga het spel gewoon donderdag halen, dan ligt ie er zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef DaGroninger het volgende:
[..]
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)
Anders ga ik hem meteen halen
Ze horen dat WEL te doen! Saturn en MM zijn hetzelfde bedrijf. En ze horen in het systeem te checken, welke prijs de Saturn heeft. Als ze dat niet doen, dan naar de afdelingmanager vragen, die heeft een bepaalde code die de prijs kan checken. En dat zijn ze verplichtquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef DaGroninger het volgende:
In Groningen net bij de Saturn en Mediamarkt geweest. Eerst naar Saturn, daar hadden ze het nog niet geleverd gekregen. Morgen zouden ze hem krijgen, en dan voor 49 euro. Daarna naar mediamarkt, daar hadden ze hem, maar voor 59.99 en ze wouden de prijs niet naar beneden doen![]()
Morgen maar weer naar Saturn dan.
een vrouwlijke gears of war fan?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze horen dat WEL te doen! Saturn en MM zijn hetzelfde bedrijf. En ze horen in het systeem te checken, welke prijs de Saturn heeft. Als ze dat niet doen, dan naar de afdelingmanager vragen, die heeft een bepaalde code die de prijs kan checken. En dat zijn ze verplicht
(Nicht werkt bij de Saturn/MM)
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
een vrouwlijke gears of war fan?
In Maastricht lagen er genoeg, in de 5 minuten dat ik er stond gingen 4 stuks weg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef DaGroninger het volgende:
[..]
Liggen ze daar al in de winkel dan? (en geldt dit ook voor Saturn?)
Anders ga ik hem meteen halen
very charmingquote:Op woensdag 30 september 2009 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel ik het nu even wat minder speel. Weinig tijd, en ben even met andere spellen bezig, ik wil een vriend voorblijven met achievements
![]()
Ik weet hetquote:
dequote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet hetErg he? Ik schaam er zelfs voor
![]()
![]()
Maar die vriend is zo super gefixeerd op achievements, dat ik hem wil zieken, om boven hem te blijvenEn dat lukt gelukkig, scheelt nu 4000 G
Aangezien ik 10 keer zoveel spellen heeft als hij, maak ik me niet druk.
Maar de koude wintermaanden komen eraan, en dan wordt het weer tijd voor Gears
Owquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dewas bedoeld om de sadness van RN te onderstrepen.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Net m'n Live abbo verlengd, zal je vanavond wel ff uitnodigen... of kan dat ook via de website? Zal wel niet...quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:34 schreef SuperFruitig het volgende:
een jaar + 1 maand gratuit voor 34 euro
Ik heb hem voor 5,50 gekocht bij zavvi, en dat was het geld NIET waardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef Cliffy het volgende:
Alone in the Dark voor 6,50 bij Play.com http://www.play.com/Games(...)he-Dark/Product.html
Maar of het die 6,50 ook waard is?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de game al neergelegd voordat ik gamerpoints binnen had
Wat jij zegtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de game al neergelegd voordat ik gamerpoints binnen had
Alleen Moet je schriftelijk opzeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef Digixz het volgende:
http://www.hubstore.nl/informatie.asp?LN=PUMWFX360
Een jaar de PU+ Modern Warfare 2 voor 55 eutjes.
wie wil nou niet dat zn vriendin gears of war addict isquote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:00 schreef YOgamerYO het volgende:
Prachtige aanbieding die echt iedere XBOX360 bezitter MOET nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.bartsmit.com/order/index.php
ps3 180,'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |