Die is bij elke Britse webshop nog wel goedkoper te krijgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
Overlord 2 voor ¤13,41 bij Play-Asia.com!
Die heb ik van het weekend bij Bart Smit gekocht voor dezelfde prijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:52 schreef araphor het volgende:
Vandaag gespot bij Gamestore:
Forza 2 voor 20 EUR.
Hmmm, ik zie dat ie bij Play.com ook al voor 13,49 is, dan is dat spel recordhouder prijsdalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Die is bij elke Britse webshop nog wel goedkoper te krijgen.
Nee hoor ¤ 42,-quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:38 schreef Cid het volgende:
[..]
En de 120GB schijf los kost nog steeds 100+?![]()
Nou dan vind ik de prijs niet echt te vergelijken.quote:
Een memory unit is toch wat anders dan een HDD. Het kan geen kwaad om voor de zekerheid te wachten totdat de update is uitgebracht en dan kijken of mensen er nog mee op Live kunnen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.techradar.com/(...)-memory-units-643296
Of geldt dat niet voor zo'n HDD?
als ik het vergelijk met dit dan valt het allemaal wel mee. Behalve als je niet van racegames houd natuurlijk.quote:
Tja, als jij teveel geld wilt uitgeven aan een HDD mag dat ook hoor... Ik ben echter blij dat ik voor deze goedkope oplossing ben gegaan en ik weet zeker dat hij net zo goed is als dat officiële ding van jouquote:
1 month limited warranty available (see specifications section)quote:Op maandag 2 november 2009 09:10 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Tja, als jij teveel geld wilt uitgeven aan een HDD mag dat ook hoor... Ik ben echter blij dat ik voor deze goedkope oplossing ben gegaan en ik weet zeker dat hij net zo goed is als dat officiële ding van jou
Klinkt een beetje te goed om waar te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006495436/index.html
Wireless headset + 1600 MS punten, ¤19,99
Het is wel bijna kerstquote:Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje te goed om waar te zijnheb zelf het gevoel dat ze gewoon een verkeerd plaatje te pakken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |