Nou, laat eens zien dat je het kan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef falco18 het volgende:
Hoor net op het Rtl nieuws dat ze maximaal maar 3 weken zeilt en dan even rust op de kant om te leren enzovoort. Wat is dat voor onzin![]()
Zo kan iedereen het wel
geen 1 week? das ook wel triestquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien dat je het kan?
Ik zou nog geen week overleven.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien dat je het kan?
Ik zou nog geen week overleven.
Een turk ??quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Dropdown het volgende:
TS is turk, maar het kan ook zijn dat hij de spatie vergeten is
Het zal best zwaar zijn... maar vindt het nou niet echt de wereld rond reizen met pauze'squote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Snakey het volgende:
Ik deed vroegah mee aan 24 uurs races zeilen. Je bent kapot na 24 uur.
Zeg ik dat ze gaat ? nee hor,, dit is het plan van de advocaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef theKiD het volgende:
Misschien kun je beter naar goede nieuwuitzendingen luisteren? Vrijdag word door de rechter pas een uitspraak gedaan..
Het is vreselijk zwaar. Je bent afhankelijk van de elementen waar je niks over te zeggen hebt, die kunnen je breken. Om maar iets te noemen. Ik zou een 13 jarige nooit zoiets laten doen btw. Het is onmogelijk dat ze de ervaring zou hebben om het te kunnen doen. Ook al gaat ze elke 3 weken aan land.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef falco18 het volgende:
[..]
Het zal best zwaar zijn... maar vindt het nou niet echt de wereld rond reizen met pauze's
Wereld zeilers (vertrekkers) doen het allemaal in etappes. Zelfs de Volvo Ocean race,quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef falco18 het volgende:
Hoor net op het Rtl nieuws dat ze maximaal maar 3 weken zeilt en dan even rust op de kant om te leren enzovoort. Wat is dat voor onzin![]()
Zo kan iedereen het wel
Ik heb nooit gezeild, dus het zou een regelrechte ramp worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
geen 1 week? das ook wel triest
Sorryquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik je nieuwe baggerkloontje weer es afpakken?
Stuur me effe een PM, dan zet ik je ww weer goed en krijg je gratis en voor niks een PM van me terug.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:16 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Sorry![]()
Even daarover, ik dacht na de hack heuy laat ik me WW veranderen maar copy paste perongeluk ook nieuwe email dikke fail maar die bestaat heul niet dus nu kan ik er niet meer in.Vandaar mn nieuwe usert.
sorry, de leerplicht bestaat al langer dan vandaag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
Al die mensen in Nederland die opeens dingen voor dat meisje willen bepalenAls dat meisje graag midden op zee verkracht wil worden door Somalische piraten moet ze dat zelf weten
De slet wil dat stiekem gewoonquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
Al die mensen in Nederland die opeens dingen voor dat meisje willen bepalenAls dat meisje graag midden op zee verkracht wil worden door Somalische piraten moet ze dat zelf weten
echt,, sommige mensen willen echt dingen roepen zonder enige reden?quote:
Ontspan gast.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef falco18 het volgende:
[..]
echt,, sommige mensen willen echt dingen roepen zonder enige reden?
Waar slaat dit nou weer op?
Stel ik zou homo zijn, voegt toch niks doe?
Of vind je dat 13 jarige meisje leuk?
Dan ben je gewoon een zielige pedo/13 jarige vmbo die weer terug naar school moet
Homoquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef falco18 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zielige pedo/13 jarige vmbo die weer terug naar school moet
PMquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stuur me effe een PM, dan zet ik je ww weer goed en krijg je gratis en voor niks een PM van me terug.
Jij ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef BrokenBond het volgende:
Wat is penisbaard een godsgruwelijke irritante user
mooi, tenminste nog 1 hier met verstandquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef BrokenBond het volgende:
Wat is penisbaard een godsgruwelijke irritante user
shitquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat maakt je meer of minder homo?
ik kwam pas na uur zoeke op internet achter hoe het heette XDquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat wat ik zei tegen haar
Kutnummer
Oh. XDquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef player-boy het volgende:
[..]
ik kwam pas na uur zoeke op internet achter hoe het heette XD
ik verstond het niet egt goed:P
Mag ik even vragen waarom jij zo STRONT vervelend ruzie loopt te zoeken telkens? En het ergste is dan nog als iemand een grote muil geeft tegen je ga je lopen janken en klagen zodat wij weer lekker gewaarschuwd worden.quote:
Dat bedoel ik dus, maargoed ik hou al weer opquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
Kan het over het zeil meisje gaan en niet over gay bashing, ts bashing, happy slapping of andere onzinnige uitlatingen
(zo niet, levert iedere opmerking over bovenstaande offtopic een note op)
Je wilt haar boot doormidden zagen. Jaloers?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
[internetheldmodus]Als dat kind mag zeilen van de rechter dan zaag ik haar boot doormidden [/internetheldmodus]
Wat een belachelijk gedoe zeg, dat die ouders zelf niet inzien dat 2 jaar alleen op zo'n boot niets anders dan een verknipt kind oplevert.
Sinds wanneer is begrijpend lezen geen vak meer op school?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:02 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Je wilt haar boot doormidden zagen. Jaloers?
Een kind die dit plan leuk vindt, is al verknipt dus dat geeft niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
[internetheldmodus]Als dat kind mag zeilen van de rechter dan zaag ik haar boot doormidden [/internetheldmodus]
Wat een belachelijk gedoe zeg, dat die ouders zelf niet inzien dat 2 jaar alleen op zo'n boot niets anders dan een verknipt kind oplevert.
Dat ze zelf haar ouders overtuigd heeft dat dit een goed plan is zegt al genoeg over opvoeding/niveau van de ouders en dus ook haar eigen verkniptheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Een kind die dit plan leuk vindt, is al verknipt dus dat geeft niet.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:10 schreef JMurc het volgende:
Laat haar nou gewoon gaan. Als ze dan door Somalische piraten o.i.d. van d'r bootje wordt getrokken dan zoeken die ouders 't maar lekker zelf uit.
En als de rechter dan toch iets moeten bepalen, ontzeg dan maar de ouderlijke macht!
Echt hoor. Die ouders komen ook niet bepaald wereldwijs over met dit soort ideeën. Vast nooit verder weg geweest dan Zeeland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:10 schreef JMurc het volgende:
Laat haar nou gewoon gaan. Als ze dan door Somalische piraten o.i.d. van d'r bootje wordt getrokken dan zoeken die ouders 't maar lekker zelf uit.
En als de rechter dan toch iets moeten bepalen, ontzeg dan maar de ouderlijke macht!
HAP HAPquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef falco18 het volgende:
[..]
Jezusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Volgens de laatste nieuwsberichten probeert ze de uitspraak van de rechter te "omzeilen"
Neem dan een motorbootquote:
Zou je haar mossel wel willen kraken midden op de oceaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die dit wel een spannend meisje vind![]()
![]()
hmmmmmm
hmmmmmmmmmmm
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dat zegt dus al genoeg over het verstand van die ouders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik vind dat het meisje gewoon thuis moet blijven. Ze is leerplichtig. Iedereen tot 18 jaar moet naar school, dus zij ook. Ik zou het oneerlijk vinden als ze toestemming zou krijgen van de rechter. En nog iets: 13 jaar en dan de wereld over? Als ik haar vader was, dan had ik haar niet laten gaan.
Ik zou mijn paling wel in haar zoute zee willen steken ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zou je haar mossel wel willen kraken midden op de oceaan?
Lekker, na 2 dagen op zo'n boot zonder douche met alleen zeewaterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou mijn paling wel in haar zoute zee willen steken ja.
Op zo'n boot maak je je eigen drinkwater om mee te douchenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lekker, na 2 dagen op zo'n boot zonder douche met alleen zeewater
Ze zal zich wel een paar vaginale douches meenemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
De tocht duurt 2 jaar. Zoveel ruimte is er ook niet op zo'n "dobbertje" hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zal zich wel een paar vaginale douches meenemen.
Zet daar maar een Nieuw voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt hoor. Die ouders komen ook niet bepaald wereldwijs over met dit soort ideeën. Vast nooit verder weg geweest dan Zeeland.
Dan zouden ze toch beter moeten weten zou je zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zet daar maar een Nieuw voor.![]()
Tevens ontzettend maaiveld topic
zeewater gaat tog schuren dan? als je besig ben? ten minste in mijn ervaring wel als je in de zee wat doet :Squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geil zeg. Vertel eens wat meer over die ervaring.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef player-boy het volgende:
[..]
zeewater gaat tog schuren dan? als je besig ben? ten minste in mijn ervaring wel als je in de zee wat doet :S
ze hebben zelf een zeilreis van zeven jaar gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch beter moeten weten zou je zeggen.
Toen ze 13 waren, solo en leerplichtig?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
ze hebben zelf een zeilreis van zeven jaar gemaakt.
Vast niet langs Somalië met deze omstandigheden. En waarschijnlijk ook niet toen ze 13 jaar waren en dus nog leerplichtig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
ze hebben zelf een zeilreis van zeven jaar gemaakt.
ik vertel het in 4 woorden.... rode, pijnlijke penis naderhandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geil zeg. Vertel eens wat meer over die ervaring.![]()
Maak de Boswachter nou niet helemaal gek...over twee jaar is ze 15 ... Breezah iemandquote:
Belachelijk gedoe met dat kind, direkt verbieden zoiets. Ze moeten dat kind tegen haarzelf in bescherming nemen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef falco18 het volgende:
Zo kan iedereen het wel
Eens hiermee. Die ouders zijn een stelletje idioten dat ze toestaan dat hun dochter dit soort idiote dingen doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Belachelijk gedoe met dat kind, direkt verbieden zoiets. Ze moeten dat kind tegen haarzelf in bescherming nemen.
Tevens die ouders het ouderschap ontnemen. Stelletje prutsers
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik hoorde het gisteren ook.
Aandachtshoer. Geneukt moet ze worden, kutkind.
Heel goedquote:Rechter verbiedt wereldreis Laura
Uitgegeven: 28 augustus 2009 10:28
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 10:33
AMSTERDAM - De rechter staat het de 13-jarige Laura niet toe om de wereld rond te zeilen.
© ANP
Volgens de kinderrechter in Utrecht zou de reis de ontwikkeling van het meisje kunnen schaden. Ze zal voorlopig onder toezicht van jeugdzorg worden gesteld.
De komende twee maanden zal Laura worden onderzocht om te kunnen bepalen of ze de solozeilreis zou kunnen maken. Op 26 oktober zal hierover worden besloten.
De vader van het meisje zal niet de ouderlijke macht worden ontzegd.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef wise het volgende:
en nu wordt ze new Zeelandse en gaat ze alsnog.
Kansloos
http://www.volkskrant.nl/(...)lopig_onder_toezichtquote:De Children’s Commissioner in Nieuw-Zeeland waarschuwt vrijdag dat ze ook daar problemen zal krijgen. ‘Laura kan hier een zelfde behandeling tegemoet zien door de kinderbeschermingsautoriteiten als in Nederland
Haar paspoort aldaar is verlopen en kan ze niet opnieuw aanvragen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef wise het volgende:
en nu wordt ze new Zeelandse en gaat ze alsnog.
Kansloos
Nah liever niet, dat is de meest extreme maatregel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoop dat Jeugdzorg beslist dat pappie en mammie uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Als pappie en mammie instemmen met zulks een idioot plan dan kunnen ze w.m.b. beter geen vadertje en moedertje meer spelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nah liever niet, dat is de meest extreme maatregel.
quote:AMSTERDAM - De rechter staat het de 13-jarige Laura Dekker niet toe om de wereld rond te zeilen.
Volgens de kinderrechter in Utrecht zou de reis de ontwikkeling van het meisje kunnen schaden.
De rechtbank zet grote vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan.
Laura zal voorlopig onder toezicht van jeugdzorg worden gesteld.
De komende twee maanden zal ze worden onderzocht om te kunnen bepalen of ze de solozeilreis kan maken. Op 26 oktober zal hierover worden besloten.
Verder is besloten de vader van het meisje niet de ouderlijke macht te ontzeggen.
De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan. De raad vindt het onverantwoord dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt.
quote:Rechter verbiedt wereldreis Laura
Uitgegeven: 28 augustus 2009 10:28
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 11:23
AMSTERDAM - De rechter staat het de 13-jarige Laura Dekker niet toe om de wereld rond te zeilen.
ANP
Wereldreis Laura verboden
slideshow
Volgens de kinderrechter in Utrecht zou de reis de ontwikkeling van het meisje kunnen schaden.
De rechtbank zet grote vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan.
Laura zal voorlopig onder toezicht van jeugdzorg worden gesteld. Ook is besloten de ouders van het meisje niet de ouderlijke macht te ontzeggen.
Rechtszaak
De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan. De raad vindt het onverantwoord dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt.
De kinderbescherming moet concreet laten zien waarom Laura volgens haar de reis niet zou moeten maken.
Ook heeft de kinderrechter een kinderpsycholoog aangesteld om de zeilster te onderzoeken.
Op basis van die onderzoeken bepaalt de kinderrechter eind oktober of Laura langer onder toezicht van jeugdzorg moet blijven.
Goede afweging
Volgens de advocaat van Laura's vader, Peter de Lange, heeft de rechter een goede afweging gemaakt.
Hij zei zeer blij te zijn dat de kinderrechter in Utrecht vrijdag heeft bepaald dat Laura geen slechte ouders heeft en dat zij de voogdij over hun kind mogen houden. De rechter heeft laten zien dat zij de zaak zeer zorgvuldig heeft afgewogen, aldus De Lange.
Aandacht
De advocaat legde verder uit dat Laura niet bij de uitspraak aanwezig was in verband met de massale aandacht van de media.
Hoewel ze heeft laten zien dat ze veel aankan, is er de laatste tijd veel over haar heen gekomen, aldus de raadsman. ''Ze heeft het advies gekregen om niet naar de rechtbank te komen.''
De Lange kondigde aan dat Laura vrijdagavond in het Jeugdjournaal zal reageren op de uitspraak van de kinderrechter.
Dan moet je ook niet de kutversie met een stel rappende wiggers luisteren, sryslyquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat wat ik zei tegen haar
Kutnummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |