we moeten nog de afgelopen dagen inhalenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Je merkt wel meteen dat de Iberische fokkers er weer zijn. gaat als een trein hier nu
Wie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb dus ook weer de fipo weggekaapt voor de neus van Mama Loe
iedereen opeens aan het eten ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo massale sterfte opeens hiero haha
bijna voedertroggentijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo massale sterfte opeens hiero haha
Maar die was alweer weg en die zegt toch altijd pipo maakt niet uit hoeveelste postquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is toch onze eigen mamaloe, de vrouw van Pipo de Clown
was anders wel weer een uitgelezen kans voor hem op zich daar weer vol in de picture te stortenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar die was alweer weg en die zegt toch altijd pipo maakt niet uit hoeveelste post
jaja 1 dag 38 en jullie beginnen te klagen, het was hier op het balkon ver boven 40 (en dat is het al weken) en we gingen nog BBQen ook, boodschappen, vuur en zweten maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en de luchtvochtigheid is hier ook nog eens hoger dus
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenquote:
nu niet, maar eerder vandaag wel over het optreden van TMM op lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over hier, he?
beter dan mensen die al tijden in spanje wonen en dan nog eens gaan klagen dat het warm isquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja 1 dag 38 en jullie beginnen te klagen, het was hier op het balkon ver boven 40 (en dat is het al weken) en we gingen nog BBQen ook, boodschappen, vuur en zweten maar
nee maar we knallen er wel weer doorheen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nou de werkende hier in NL zit ook nog gewoon op kantoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenals de werkenden hier in Lisboa tenminste klaar zijn
Weet je al wanneer jij weer aan de arbeit moetquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenals de werkenden hier in Lisboa tenminste klaar zijn
Moeten we dan maar beginnen aan het [Homo] Denk uurtje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Dat weer wel. Ik klaag ook bijna niet over het weer, zei alleen dat het de reden was dat ik iet hier postte omdat ik op het strand lagquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dan mensen die al tijden in spanje wonen en dan nog eens gaan klagen dat het warm is
gij lui luxe beest, en wij hier maar ploeteren in het zweet des aanschijnsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weer wel. Ik klaag ook bijna niet over het weer, zei alleen dat het de reden was dat ik iet hier postte omdat ik op het strand lag
verpest jij even mijn goede humeurquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je al wanneer jij weer aan de arbeit moet
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verpest jij even mijn goede humeur![]()
quote:nee ik weet het nog niet, heb enige tijd uitstel gevraagd en gekregen
goed zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de werkende hier in NL zit ook nog gewoon op kantoor
kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verpest jij even mijn goede humeurnee ik weet het nog niet, heb enige tijd uitstel gevraagd en gekregen
het is toch eind augustusquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?
kan je best wel eigenlijk voor eind augustus het jaarlijkse fok weekend nu in Liboa voor ons regelen
Goed ideequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we dan maar beginnen aan het [Homo] Denk uurtje?
even kijkenquote:
Begin maarquote:
kom maar op met de invitationsquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even kijken
Drank - check
appartementen -check (bedden verschonen doet ieder voor zich hier en de cleaning lady de mijne)
BBQ - check
Auto - check (oh ok sort of )
Eten - dat haal je op de dag anders bederft het en dan alleen met de BBQ de rest eet ik buiten de deur
hey i am ready
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk volquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom maar op met de invitationsik heb wel tijd
je lijkt eustace welquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
face down ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
Ik ben beter in volgen.quote:
Die was er wel ergens ja.quote:
awww wat is er gebeurd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn LL is zo vreselijk kut afgesloten...
Why?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
Het meisje dat ik voor mijn beste vriendin hield heeft me met een vuist in mijn gezicht geslagen.
Gelieve geen 'Hahahaha, geslagen door een meisje'-reacties want ik ben nog nooit in mijn leven zo door iemand gekwetst.
Het heeft Lowlands verziekt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
Het meisje dat ik voor mijn beste vriendin hield heeft me met een vuist in mijn gezicht geslagen.
Gelieve geen 'Hahahaha, geslagen door een meisje'-reacties want ik ben nog nooit in mijn leven zo door iemand gekwetst.
Niks.quote:
Pfoe, klinkt heftig, sterkte.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
quote:
Ja ik was daar jaquote:Was jij bij La Roux, Ang3l, want ik denk dat ik je gezien heb maar ik wist het niet zeker. Ik stond zelfs voor je als ik de goede voor me heb.
Ik stond voor je. Ik was met Kenne samen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik was daar ja
Vond 'r wel een beetje houterig.
Pas halverwege ging ze los!
WTF?! Zeg dan wat!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik stond voor je. Ik was met Kenne samen!
jochie toch... sterkte hugquote:
ik sta er niet bij!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Queens of Lowlands 2009:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste ook echt... wow.... 61 en dan zo'n show:
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!quote:
Wanneer zie je mexico trouwens?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!
En de mexicaanse hoed ligt nu in de kamer
2e week van September ongeveer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wanneer zie je mexico trouwens?
ik nu effe een paar uur weken in badquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LL is voorbij dus ga nu echt ff de reis en een kamer boeken.
voor mij ook, en dat lag zeker niet aan de artiesten, want eigenlijk heb ik alleen Grace helemaal gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt mijn beste LL ooit
En TMM on stage was mooi om te zienVooral het zichtbare genieten.
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebbenquote:
jawelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebben
Liev van je hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel![]()
je hebt me er ook nog voor bedankt
ik dacht dat je dat wel door had
ik had al een vermoeden dat jij dat wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebben
ik hoor en lees ook overal dat kyteman ook subliem was, ik had er nog nooit van gehoord, maar nu op joeptjoep spreekt het me toch wel erg aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs de VPRO is het met me eens:
Florence + The Machine
CONCLUSIE
Dit was een van de beste optredens van Lowlands. Intens, magisch, fenomenaal, verrassend en stoer tegelijk. Gewoonweg WOW. Ze was een talent op London Calling vorig jaar, nu is ze een ster. De wondere wereld van Florence Welch verdient het door meer mensen ontdekt te worden. Gelukkig komt ze 8 otober weer terug in de Melkweg in Amsterdam, zodat je je dan alsnog door de verlokkingen van haar zang kunt laten betoveren.
Deze fagola is een echte zuiderling, je weet zelluf (negert!)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had al een vermoeden dat jij dat was
Ik wist het niet zeker, wist niet dat jij ook uit het zuiden des lands kwam fagola
ik was op Lowlands samen met Roosbeef de enige "echte" rode
net zoals ik dit jaar een van de weinige kiltdragers was
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Deze fagola is een echte zuiderling, je weet zelluf (negert!)
Roosbeef
Dat lijkt me nou een geniaal idee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactiequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een geniaal idee!
Ik ben na de kaakslag meteen in bad gegaan en toen in slaap gevallen. Ik werd om drie uur wakker in een koud badquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactie
bad Bad BAD!!!!
Maar goed dat je dan niet verzopen bent...quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben na de kaakslag meteen in bad gegaan en toen in slaap gevallen. Ik werd om drie uur wakker in een koud bad
denk dat je wel wakker word als er opeens water in je neus looptquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan niet verzopen bent...
a dat leek me dus ook al.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat je wel wakker word als er opeens water in je neus loopt
heb jij die gevangen ? Want je zag op tv tmm wel triomphantelijk hem het publiek ingooienquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!
En de mexicaanse hoed ligt nu in de kamer
De security guard kwam hem mij persoonlijk overhandigenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij die gevangen ? Want je zag op tv tmm wel triomphantelijk hem het publiek ingooien
ach erm menneke toch! Geeft kk dikke knuffelquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
straalde gewoon door de tv heen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt mijn beste LL ooit
En TMM on stage was mooi om te zienVooral het zichtbare genieten.
je mag hem lenen voor parijs ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De security guard kwam hem mij persoonlijk overhandigen
strak plan mits ik naderhand wel mee mag helpen opruimen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?
maar heb jij jezelf al gezien afgelopen vrijdag bij boulevard?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:42 schreef Ang3l het volgende:
De Lowlands zingt registratie op de 3voor12 site laat een duidelijk enthousiaste TMM zien
Uhm... nee?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb jij jezelf al gezien afgelopen vrijdag bij boulevard?
ja jij was 5 dagen afwezigquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
Kunnen jullie niet anders ff naar het grote Lowlands topic gaan ofzo? Het was hier zo lekker rustig de afgelopen paar dagen
Ja, omdat fok plat lagquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
Kunnen jullie niet anders ff naar het grote Lowlands topic gaan ofzo? Het was hier zo lekker rustig de afgelopen paar dagen
Ik had een goede reden!quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactie
bad Bad BAD!!!!waa waa waa waanzinnig
hoe was je eerste werk dag?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
En nu nog steeds nietquote:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig meegezongenquote:
wanneer niet ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had een goede reden!
Om Lowlands nou een goede reden te noemen...![]()
ik ben in een sarcastische bui
geen zwarte open bloese/overhemd ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu nog steeds nietwant ik was niet te zien.
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe was je eerste werk dag?
Wanneer ik in een niet sarcastische bui benquote:
Zeg blinde, dat was Tygo Gernand!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen zwarte open bloese/overhemd ?
Blij dat het goed lijkt te zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt![]()
Ja echt heerlijk om eindelijk de baas te zijnHet is een kleine Manfield filiaal, maar ik moet toch ergens beginnen als 22 jarige. En mijn collega's vinden mij ook heel gezellig en tof en ik hun ook dus dat zit wel goed volgens mij. Nu nog ervoor zorgen dat we meer omzet gaan halen. Dus als iemand ooit in Bussum is, moet diegene maar even gauw wat nieuwe schoenen aanschaffen bij ons
nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haarquote:
Ik zie 't echt niet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haar
krijg je die niet genoeg van ons ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht. Waar is TMM?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krijg je die niet genoeg van ons ?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind je maar een gemene jongen
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een geniaal idee!
Kastje gaat het deze keer eens niet overhaasten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef MisterO het volgende:
Vooruit....
Vertel eens, ga je je mannetje verkering vragen?
hmm, groene groenten en vis, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
we noemen het vooral geen meet, gaydinay leek me wel een leuke omschrijving, Wouter, en Marc ( die af en toe barman van club pecheur) zitten ook nog op een etentje te wachtenquote:
TMM, hij speelt trouwens naast Weeds ook in Spring Awakeningsquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine jongens worden groot!Weeds seizoen 4
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die kende ik eigenlijk alleen maar van Freedom Writersquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
lekker he, en daar kun je dus niets aan doen dat je dat lekker vind, zijn je hormonen, niets aan te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Bitch please.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker he, en daar kun je dus niets aan doen dat je dat lekker vind, zijn je hormonen, niets aan te doen
Dit vind ik een mooiequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Pfoe, klinkt heftig, sterkte.![]()
Nieuwe pica's, van Noorderzon: http://www.flickr.com/photos/metbas/
En ja, ik weet dat de 2e bewogen is, maar ik vond het een cool effect.
Feeling abused like a coffeemachine in an officequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
Negeer de waarschuwing van Shakira niet!
Ze heeft al vaker gelijk gehad!
Wie heeft zich nou nog nooit zo gevoeld!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feeling abused like a coffeemachine in an office
PARDON!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Je ex horen neuken in de tent naast je met een screamer-vrouw is trouwens vrij apart
Ja alleen ja!quote:
voeg me maar eens toe op msn danquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie heeft zich nou nog nooit zo gevoeld!
Nou?
NOU?
NOU?
Ik verveel me.
Evelien, Hanneke, Rik en ik hoorden 't allemaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
ben ik blij dat ik oordoppen in had
ik msn nauwelijks.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voeg me maar eens toe op msn dan
Look who's talking you bitchslapped cunt!quote:
Het was een vuistslag en heel vernederend en kwetsend en (nog) niet iets waar je grapjes over mag maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's talking you bitchslapped cunt!
Yes. I can be mean too.
wel dus!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een vuistslag en heel vernederend en kwetsend en (nog) niet iets waar je grapjes over mag maken.
maar deze was dus minder angstig voor je dan haar voorgangster rondom een verjaardagquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Evelien, Hanneke, Rik en ik hoorden 't allemaal
Thank God for oordoppen idd. Ingedaan en omgedraaid.
Dat hoef ik NIET van mijn ex te horen!
Wijze woorden, TMM.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel dus!!!
Humor is het beste medicijn.
Toon je andere wang en het feit dat je kloten hebt.
Anders geef je toe en heeft zij gewonnen!
Fuck that!
Je had ook nooit weg moeten gaan, waarom sloeg je niet terug?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wijze woorden, TMM.
Ze heeft sowieso niet gewonnen, want ik heb haar misschien wel gemaakt tot wat ze is.
Ik kan haar ook weer afbreken tot het zielige vogeltje dat ze was toen ik haar onder mijn vleugel nam.
het zoet der wrake ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wijze woorden, TMM.
Ze heeft sowieso niet gewonnen, want ik heb haar misschien wel gemaakt tot wat ze is.
Ik kan haar ook weer afbreken tot het zielige vogeltje dat ze was toen ik haar onder mijn vleugel nam.
Je snapt het niet, moesje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je had ook nooit weg moeten gaan, waarom sloeg je niet terug?
en zeggen, ik heb haar haar vriendje "gegeven" of dank zij mij heeft ze vrienden is natuurlijk ook een underdogmentaliteit he!
Laat zien dat je ballen hebt knul anders zullen ze je blijven slaan!!!
daar twijfel ik niet aan, maar dat had je dus op dat moment moeten laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je snapt het niet, moesje.
Niemand slaat mij. Ooit. Niemand loopt over mij heen, behalve zij.
En dat kwam alleen door het verrassingseffect!
En ik heb ballen.
jij niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Hallo.
Je hebt het duidelijk érg naar je zin gehad.![]()
Fagotisch wraaknemen is what I do bestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan, maar dat had je dus op dat moment moeten laten zien.
Nu je nagels scherpen en haar ogen willen uitkrabben is wel weer wat fagotisch he, net als haar ten gronde willen richten.
Zo doen wij mannen dat niet!
en neem mijn reactie's niet al te zwaar he, ik ben lief en vind eigenlijk ook iedereen lief
en dan noem je mij gemeenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Fagotisch wraaknemen is what I do best
Stiekem hou ik van iemand ten gronde richten, dat is een erg duistere kant van mij.
lieverd, wij nichten zijn van een slag volk die zowieso niet snel serieus genomen worden, bespot en gekscherend gezien worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je snapt het niet, moesje.
Niemand slaat mij. Ooit. Niemand loopt over mij heen, behalve zij.
En dat kwam alleen door het verrassingseffect!
En ik heb ballen.
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd, wij nichten zijn van een slag volk die zowieso niet snel serieus genomen worden, bespot en gekscherend gezien worden.
Juist daarom moeten we soms extra van ons afbijten, en dan niet op een manier die men dan weer als typrend gaat definieren, maar op een manier waarop men ziet dat wij niet met ons LATEN spotten
Hoe ver moet ik doorspoelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42378342/40
gevonden!!!
genieten kan ook buiten lowlands, wist je dat niet?quote:
eigenlijk zit ik overal doorheen, maar op iets voorbij een uur beleef ik mijn hoogtepunt, en op 37 minuutquote:
dat laatste is helemaal waar, homoseksualiteit is geen keuze, dat weten wij allemaal, maar dat weten zij niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.
daarbij komt, militant, jij hebt het zelf over wraak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.
* Start deuntje van its a smallworldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
Mijn eerste dag in Amsterdam en ik kom gelijk CDP fietsend tegen, best hilarisch
ja ik moest het ff kwijt, ik weet niet waarom
Doe me em dan toch maar zonder al dat haar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meneer heeft ee gepijnigde blik in de ogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent hier toch ook geen buitenbeentje, hooguit Benjamin, dus dat gaat op school ook vast wel goedkomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:36 schreef Eustace. het volgende:
Nja ik ben vooral heel zenuwachtig, nieuwe klas, alweer.. Iedere keer ben ik nog bang of ze me wel mogen enzo. *basisschooltrauma*
"moet"?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, ik moet alleen nog 8 uur werken.
Ik zie toch dat jij je onterecht zorgen zat te makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Eustace. het volgende:
Ik ken 5 mensen uit me mentorklas. ^^ BLijheid.
volgens mij is t wel een schatje..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zuur en Naar zijn toch heel verschillend ?
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij is t wel een schatje..
Zon ruwe bolster blanke pit idee
Welkom Fagotaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Keukenkast het volgende:
Brandweer in het Spaans is een belachelijk woord.
Tevens een groot fagotisch goedemorgen!
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoeten
zouden we daarom onze toevlucht nemen tot onschuldig winkelend publiek ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..
we zijn oud en uitgerangeerd
Ben jij nu wel voldoende geknuffeld en getroost ?quote:
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben jij nu wel voldoende geknuffeld en getroost ?
en volgende keer wel gewoon TMM aanspreken hoor, die bijt echt niet
niets is onmogenlijk..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zouden we daarom onze toevlucht nemen tot onschuldig winkelend publiek ?
Niet zeuren, wees een kerel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.
Ik wist niet zeker of het TMM was
Ja maar die kwetsuur is heel normaal dat je die nog voeltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.
Ik wist niet zeker of het TMM was
Niet zo ruw, bot en cynisch naar mensen onder de 20quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
Niet zeuren, wees een kerel.
Niemand krijgt excuses aan het eind van t leven.
Toen lag ik uit te brakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar die kwetsuur is heel normaal dat je die nog voelt
en had je TMM wel in actie gezien tijdens Lowland zingt, of was je toen elders op het terrein ?
owwww is t nog een minnetje!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet zo ruw, bot en cynisch naar mensen onder de 20
Die moeten bovenstaande nog leren door schade en schande en wuiven onze goed bedoelde opmerkingen toch wel als oude mannetjes geneuzel
Heb je ondertussen wel terug gekeken om te zien dat het enthousiasme van TMM gewoon door het scherm heen straalt ?quote:
Geeft Xiance een snoepje om de zure nasmaak mee weg te sabbelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owwww is t nog een minnetje!
zeg dat dan!
OH SHATZ!!
het is SCHAN-DA-LIG dat je geen excuzes heb gehad!
ik zou ze pakken! verrot schoppen, neer halen.. whatever!
maar doe t wel nu.. straks ben je volwassen!
Het is al goed hoor, sugartits.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owwww is t nog een minnetje!
zeg dat dan!
OH SHATZ!!
het is SCHAN-DA-LIG dat je geen excuzes heb gehad!
ik zou ze pakken! verrot schoppen, neer halen.. whatever!
maar doe t wel nu.. straks ben je volwassen!
nee, is het van enig belang?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geeft Xiance een snoepje om de zure nasmaak mee weg te sabbelen![]()
maar had je wel terug gelezen gisteravond waarom keukenkast gekwest is ?
OH!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is al goed hoor, sugartits.
Het is je vergeven.
Doe maar welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, is het van enig belang?
ik ben niet zuur.. ik heb een kater
MOET ik echt terug lezen of is er een samenvattende versie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe maar wel
ik noem zo iets wel een gedenkwaardig verhaal/openbaring
je hebt je vermaakt las ik!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
By the way: Enorme filmtip!
en gelukkig viel het weer ook enorm mee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ontzettend
Hele bijzondere optredens gezien; van rustig kippenvel tot enorm dansend en springend. Gedronken, gekletst, gelachen, gehuild, gedanst, geslapen. Tibo iedere dag wel even gezien en een kusje gegeven. TMM zien genieten. Supermooie film gezien. En Grace Jones natuurlijkWanneer maak je dat nou nog mee?!
Ja die stormwaarschuwing was echt niet nodig geweest. Het regende ff flink en er was een groot onweer, maar geen storm dus de tenten bleven goed staan. Mijn tent is hartstikke waterdicht en op het moment van onweer zat ik bij de vrienden van Tibo in de tent en die hadden discolampen om me af te leiden van de bliksemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
en gelukkig viel het weer ook enorm mee!
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoeten
O ja, dan schijnen sommigen te vergeten dat er ook werelden daarbuiten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.
KIJK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die stormwaarschuwing was echt niet nodig geweest. Het regende ff flink en er was een groot onweer, maar geen storm dus de tenten bleven goed staan. Mijn tent is hartstikke waterdicht en op het moment van onweer zat ik bij de vrienden van Tibo in de tent en die hadden discolampen om me af te leiden van de bliksem
De rest was echt super weer. Paar druppels d eeerste dag, maar dan bedoel ik ook echt slechts druppels. 1 klein buitje de 2e dag maar toen stonden we bij Nina Kinert dus dat hadden we pas in de gatren toen de grong vochtig was buiten na afloop. En de rest... stralende zon. Mooiste LL-weer ooit!
Sowieso mooiste LL ooit.
dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.
Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dan schijnen sommigen te vergeten dat er ook werelden daarbuiten zijn
Ik snap sowieso net dat je ooit bent opgehouden met dat te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.
je ex is vreemd geweest met MisterO ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.
Noem het een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap sowieso net dat je ooit bent opgehouden met dat te denken.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
je ex is vreemd geweest met MisterO ?
nouja, het had gekund!quote:
Flinke vlaag danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem het een vlaag van verstandsverbijstering.
Dat zou een soap maken zeg!quote:
en toch zaten die in het verleden wel eens verdekt frontrow opgesteld bij dat wat men een meet pleegt te noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlaag van bijna 6 jaar.
Die ellende heb ik nooit gekend, maar het zorgt er tevens voor da ik nog steeds single ben, alle jongens die ik leuk vind zijn op de een of andere manier van die klevers, en daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik snap dat aandacht verdeeld moet worden en dat zeker in ht begin de weegschaal uitslaat naar een nieuwe liefde, maar mensen die zich "opsluiten" in een relatie en vrienden en de wereld laten gaan.... tja.Ik snap het zelf niet zo goed. Plus dat het de wereld ook moeilijker maakt als idd die relatie stopt, want dan hb je alles verwaarloosd en laten gaan.
Time to get back into that world baby
geen koffie vandaag Stroekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch zaten die in het verleden wel eens verdekt frontrow opgesteld bij dat wat men een meet pleegt te noemen
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik snap dat aandacht verdeeld moet worden en dat zeker in ht begin de weegschaal uitslaat naar een nieuwe liefde, maar mensen die zich "opsluiten" in een relatie en vrienden en de wereld laten gaan.... tja.Ik snap het zelf niet zo goed. Plus dat het de wereld ook moeilijker maakt als idd die relatie stopt, want dan hb je alles verwaarloosd en laten gaan.
Time to get back into that world baby
Ik zeg biefstuk bij Loetje!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..
o.a. terug gaan naar mijn geliefde Amsterdam.
Ik wil dan in een andere wijk gaan wonen. Dit loft heb ik op het oog.quote:
Wow!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil dan in een andere wijk gaan wonen. Dit loft heb ik op het oog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel de zolder, dus het zal wel pleuriswarm worden in de zomer.quote:
laten we gewoon door blijven drinken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vallen...
Het afkicken valt me om de een of andere reden veel zwaarder dit jaar en de regen buiten helpt niet echt.
en fijn voor jullie dat hij nu een stuk dichter in de buurt isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
koffie was er vanochtend om 6.15 uur toen ik naast het bed stondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen koffie vandaag Stroek![]()
Ok maar wel een goedemorgen, ik haal zelf wel even koffie![]()
![]()
![]()
Wow!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is wel de zolder, dus het zal wel pleuriswarm worden in de zomer.
vakantie gebruikt om goed na te denken en knopen te hakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..
Zet Xiance weer overeind en bindt hem vast aan een paaltje zodat hij bij tegenwind toch overeind blijft staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Xiance het volgende:
balans is goed in elke situatie
ik ben momenteel de balans even kwijt!
* Xiance valt om
Dat is in mijn huidige appartement ook zo, dus ik ben het wel gewend.quote:
Nice, koop je het, dan ga ik er wel wonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het plafond daar hoger dan op lagere verdiepingen ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Airco is niet zo duur toch in de aanschaf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
kan toch prima met 2 slaapkamersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nice, koop je het, dan ga ik er wel wonen
Goed punt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan toch prima met 2 slaapkamers
Ik kan er zelf niet tegen, maar da's voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is in mijn huidige appartement ook zo, dus ik ben het wel gewend.
Ik kom wel een x logerenquote:
hmz.. ik denk dat t wel prijzig is hoor..quote:
altijd gezellig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom wel een x logeren
Welke wijk is 't?
Centrum, vlak bij Artis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom wel een x logeren
Welke wijk is 't?
doe maar het dubbelequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. ik denk dat t wel prijzig is hoor..
wellicht 300 kale huur?
aan de andere kant.. met zn tweeen.. ik denk dat we 200,- allinc betalen
jij mag de grootste kamer hebben, ik wil gewoon in amsterdam wonen
Perfect....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Centrum, vlak bij Artis.
uhhhmmm.. kom jij ons dan snachts opwarmen?quote:
Yuri!quote:
als we de woonkamer op delen met wanden, kan je ook nog bij ons komen wonen!quote:
JAAAHAAA...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, dat gekut met die password.
goedemiddag btw![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |