Doe me em dan toch maar zonder al dat haar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meneer heeft ee gepijnigde blik in de ogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent hier toch ook geen buitenbeentje, hooguit Benjamin, dus dat gaat op school ook vast wel goedkomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:36 schreef Eustace. het volgende:
Nja ik ben vooral heel zenuwachtig, nieuwe klas, alweer.. Iedere keer ben ik nog bang of ze me wel mogen enzo. *basisschooltrauma*
"moet"?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, ik moet alleen nog 8 uur werken.
Ik zie toch dat jij je onterecht zorgen zat te makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Eustace. het volgende:
Ik ken 5 mensen uit me mentorklas. ^^ BLijheid.
volgens mij is t wel een schatje..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zuur en Naar zijn toch heel verschillend ?
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij is t wel een schatje..
Zon ruwe bolster blanke pit idee
Welkom Fagotaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Keukenkast het volgende:
Brandweer in het Spaans is een belachelijk woord.
Tevens een groot fagotisch goedemorgen!
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoeten
zouden we daarom onze toevlucht nemen tot onschuldig winkelend publiek ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..
we zijn oud en uitgerangeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |