quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach one night stand of zo is toch wel leuk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de 3 musketiers zijn ook weer compleet![]()
Onkruid vergaat nietquote:
wie nu weer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de 3 musketiers zijn ook weer compleet![]()
geen ideequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe staat het met iedereen
in een notedop
'djo'quote:
en voor de storing was er al een massale uittocht hier van mensen richting Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe staat het met iedereen
in een notedop
Vertel eindelijk wat sex verhalenquote:
kijk dat is nu eens in een notedop ahhaquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee
de laatste 2 dagen was fok gehackt en down
quote:
ja want straks komt daar er weer iemand terug die daar vast en zeker aanstoot aan neemtquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eindelijk wat sex verhalenaangezien ik mij nachten hier niet meer mag neergooien
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze 3 vrienden van het Iberische schiereiland
en even 1 bladzijde verder teruglezen dan zie je de links naar het tv optreden van TMM tijdens Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat is nu eens in een notedop ahha
okays, klas het ja
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuurquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijk
dat laatste biedt minder afleiding dan Lisboa ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijk
warmer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuur
Ja weten die zuiderlingen niet dat we hier afgelopen week ook 38 graden gemeten hebben ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuur
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat laatste biedt minder afleiding dan Lisboa ?
quote:
haha mn zusje was anderhalve week bij me ja, daarbij aanloop van andere neven en nichten om haar te bekijken, me ouders 1 hele dag, gister en dag voor gister was d'r vriendje er ook, ging wel okayquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Zo erg ondergedoken voor de vriend van je zus?![]()
Het dorpje is 5 km verderop, ik denk dat dat de dichstbijzinde buren zijnquote:
zegt me niks, wie is daten wat doet hijquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
38 graden in Eindhoven
oh en ken jij Andre Amaro ?
zoek die anders eens op internet :>)
Nederlandse portugees, beetje weird mannetje, hijs kok, beetje viezig kerelquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zegt me niks, wie is daten wat doet hij
en daar hebben ze geen jongens/mannen in je leeftijd ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het dorpje is 5 km verderop, ik denk dat dat de dichstbijzinde buren zijn
en de luchtvochtigheid is hier ook nog eens hoger dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja weten die zuiderlingen niet dat we hier afgelopen week ook 38 graden gemeten hebben ?
Die baard maakt het wel iets morsig jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nederlandse portugees, beetje weird mannetje, hijs kok, beetje viezig kerel
nog geprobeerd je zus aan iemand anders te koppelen terwijl ze bij jou was ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
[..]
haha mn zusje was anderhalve week bij me ja, daarbij aanloop van andere neven en nichten om haar te bekijken, me ouders 1 hele dag, gister en dag voor gister was d'r vriendje er ook, ging wel okay
onder andere ditquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zegt me niks, wie is daten wat doet hij
Ja eigenlijk moeten die zuiderlingen kei veel begrip en compassie met ons hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en de luchtvochtigheid is hier ook nog eens hoger dus
Heeft ie een tv programma nu dan? grappig vind ik hem wel laatste wat ik van hem zag was op brabantse tvquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die baard maakt het wel iets morsig ja
Maar voor de rest vindt ik hem heerlijk onconventioneel en wel gepassioneerd bezig met eten
medelij ook goed?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten die zuiderlingen kei veel begrip en compassie met ons hebben
dat herhalen ze nu weer, was in 2008 uitgezonden, iets met Hot en Gespotquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Heeft ie een tv programma nu dan? grappig vind ik hem wel laatste wat ik van hem zag was op brabantse tv
Nah ze was zelf druk bezig met de femme fatale uit te hangenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog geprobeerd je zus aan iemand anders te koppelen terwijl ze bij jou was ?
Is dat die grote blonde man met beetje adhdquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat herhalen ze nu weer, was in 2008 uitgezonden, iets met Hot en Gespot
maar ja Omroep brabant heeft ook echt geweldige koks![]()
ookt Pims Haaksman in actie gezien als culinaire beter weter ?![]()
maar zag Andre afgelopen weekend ook koken op Lowlands
moest ontbijt maken op zaterdagochtend voor 3FM mini concert voor ongeveer 50 personen
Dus jij hoefde niks te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nah ze was zelf druk bezig met de femme fatale uit te hangen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is dat die grote blonde man met beetje adhd
En een beetje boel zie de maan schijnt door de bomen kapselquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is dat die grote blonde man met beetje adhd
Alleen de grote stoere broer spelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus jij hoefde niks te doen
dat hoef jij toch niet te SPELEN ??????????????????quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Alleen de grote stoere broer spelen
verwildert kapsel ja haha, paar keer gezien idd moest er wel om lachen. die huub ken ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
maar wellicht ben ik bevooroordeelt omdat ik hem dus alleen maar van TV ken
hij heeft ooit gekookt voor de Turkse/Koerdische collega van Ang3l en hij mocht toen komen eten en vond het lekker.
Dus volgens mij kan hij wel koken, maar ik vind het zo fake wat hij in zijn programma's doet
Maar dan weet jij vast ook nog wel wie Huub Hangop is/was ?
Ja die is wel doable die gast van het nieuwsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
verwildert kapsel ja haha, paar keer gezien idd moest er wel om lachen. die huub ken ik niet.
en dan ook nog die jongen nieuwslezer met mooi zwart getangde haren vind ik wel leuk hahah...alleen heeft ie raar accentje
Foto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die is wel doable die gast van het nieuws![]()
![]()
en het niet kennen van Huub pleit alleen maar in je voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |