quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach one night stand of zo is toch wel leuk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de 3 musketiers zijn ook weer compleet![]()
Onkruid vergaat nietquote:
wie nu weer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de 3 musketiers zijn ook weer compleet![]()
geen ideequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe staat het met iedereen
in een notedop
'djo'quote:
en voor de storing was er al een massale uittocht hier van mensen richting Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe staat het met iedereen
in een notedop
Vertel eindelijk wat sex verhalenquote:
kijk dat is nu eens in een notedop ahhaquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee
de laatste 2 dagen was fok gehackt en down
quote:
ja want straks komt daar er weer iemand terug die daar vast en zeker aanstoot aan neemtquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eindelijk wat sex verhalenaangezien ik mij nachten hier niet meer mag neergooien
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze 3 vrienden van het Iberische schiereiland
en even 1 bladzijde verder teruglezen dan zie je de links naar het tv optreden van TMM tijdens Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat is nu eens in een notedop ahha
okays, klas het ja
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuurquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijk
dat laatste biedt minder afleiding dan Lisboa ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh wij, maar vergeef het ons het was hier vooral warm, heeeeeel warm. Dus Srand zon zee sangria etc eetc etc. En naar huis in Alentejo natuurlijk
warmer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuur
Ja weten die zuiderlingen niet dat we hier afgelopen week ook 38 graden gemeten hebben ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen excuus was hier erger met de temperatuur
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat laatste biedt minder afleiding dan Lisboa ?
quote:
haha mn zusje was anderhalve week bij me ja, daarbij aanloop van andere neven en nichten om haar te bekijken, me ouders 1 hele dag, gister en dag voor gister was d'r vriendje er ook, ging wel okayquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Zo erg ondergedoken voor de vriend van je zus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |