awww wat is er gebeurd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn LL is zo vreselijk kut afgesloten...
Why?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn LL is zo vreselijk kut afgesloten...
wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
Het meisje dat ik voor mijn beste vriendin hield heeft me met een vuist in mijn gezicht geslagen.
Gelieve geen 'Hahahaha, geslagen door een meisje'-reacties want ik ben nog nooit in mijn leven zo door iemand gekwetst.
Het heeft Lowlands verziekt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
Het meisje dat ik voor mijn beste vriendin hield heeft me met een vuist in mijn gezicht geslagen.
Gelieve geen 'Hahahaha, geslagen door een meisje'-reacties want ik ben nog nooit in mijn leven zo door iemand gekwetst.
Niks.quote:
Pfoe, klinkt heftig, sterkte.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef Keukenkast het volgende:
quote:
Ja ik was daar jaquote:Was jij bij La Roux, Ang3l, want ik denk dat ik je gezien heb maar ik wist het niet zeker. Ik stond zelfs voor je als ik de goede voor me heb.
Ik stond voor je. Ik was met Kenne samen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik was daar ja
Vond 'r wel een beetje houterig.
Pas halverwege ging ze los!
WTF?! Zeg dan wat!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik stond voor je. Ik was met Kenne samen!
jochie toch... sterkte hugquote:
ik sta er niet bij!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Queens of Lowlands 2009:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste ook echt... wow.... 61 en dan zo'n show:
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!quote:
Wanneer zie je mexico trouwens?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!
En de mexicaanse hoed ligt nu in de kamer
2e week van September ongeveer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wanneer zie je mexico trouwens?
ik nu effe een paar uur weken in badquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LL is voorbij dus ga nu echt ff de reis en een kamer boeken.
voor mij ook, en dat lag zeker niet aan de artiesten, want eigenlijk heb ik alleen Grace helemaal gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt mijn beste LL ooit
En TMM on stage was mooi om te zienVooral het zichtbare genieten.
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebbenquote:
jawelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebben
Liev van je hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel![]()
je hebt me er ook nog voor bedankt
ik dacht dat je dat wel door had
ik had al een vermoeden dat jij dat wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
By the by, jij was toch niet die met dat rode haar die als een gek over het station aan het spurten was en mij de hele tijd vertelde welk perron ik moest hebben
ik hoor en lees ook overal dat kyteman ook subliem was, ik had er nog nooit van gehoord, maar nu op joeptjoep spreekt het me toch wel erg aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs de VPRO is het met me eens:
Florence + The Machine
CONCLUSIE
Dit was een van de beste optredens van Lowlands. Intens, magisch, fenomenaal, verrassend en stoer tegelijk. Gewoonweg WOW. Ze was een talent op London Calling vorig jaar, nu is ze een ster. De wondere wereld van Florence Welch verdient het door meer mensen ontdekt te worden. Gelukkig komt ze 8 otober weer terug in de Melkweg in Amsterdam, zodat je je dan alsnog door de verlokkingen van haar zang kunt laten betoveren.
Deze fagola is een echte zuiderling, je weet zelluf (negert!)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had al een vermoeden dat jij dat was
Ik wist het niet zeker, wist niet dat jij ook uit het zuiden des lands kwam fagola
ik was op Lowlands samen met Roosbeef de enige "echte" rode
net zoals ik dit jaar een van de weinige kiltdragers was
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Deze fagola is een echte zuiderling, je weet zelluf (negert!)
Roosbeef
Dat lijkt me nou een geniaal idee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactiequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een geniaal idee!
Ik ben na de kaakslag meteen in bad gegaan en toen in slaap gevallen. Ik werd om drie uur wakker in een koud badquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactie
bad Bad BAD!!!!
Maar goed dat je dan niet verzopen bent...quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben na de kaakslag meteen in bad gegaan en toen in slaap gevallen. Ik werd om drie uur wakker in een koud bad
denk dat je wel wakker word als er opeens water in je neus looptquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan niet verzopen bent...
a dat leek me dus ook al.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat je wel wakker word als er opeens water in je neus loopt
heb jij die gevangen ? Want je zag op tv tmm wel triomphantelijk hem het publiek ingooienquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij was ook een LL-Queen hoor darling!
En de mexicaanse hoed ligt nu in de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |