we moeten nog de afgelopen dagen inhalenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Je merkt wel meteen dat de Iberische fokkers er weer zijn. gaat als een trein hier nu
Wie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb dus ook weer de fipo weggekaapt voor de neus van Mama Loe
iedereen opeens aan het eten ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo massale sterfte opeens hiero haha
bijna voedertroggentijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo massale sterfte opeens hiero haha
Maar die was alweer weg en die zegt toch altijd pipo maakt niet uit hoeveelste postquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is toch onze eigen mamaloe, de vrouw van Pipo de Clown
was anders wel weer een uitgelezen kans voor hem op zich daar weer vol in de picture te stortenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar die was alweer weg en die zegt toch altijd pipo maakt niet uit hoeveelste post
jaja 1 dag 38 en jullie beginnen te klagen, het was hier op het balkon ver boven 40 (en dat is het al weken) en we gingen nog BBQen ook, boodschappen, vuur en zweten maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en de luchtvochtigheid is hier ook nog eens hoger dus
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenquote:
nu niet, maar eerder vandaag wel over het optreden van TMM op lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over hier, he?
beter dan mensen die al tijden in spanje wonen en dan nog eens gaan klagen dat het warm isquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja 1 dag 38 en jullie beginnen te klagen, het was hier op het balkon ver boven 40 (en dat is het al weken) en we gingen nog BBQen ook, boodschappen, vuur en zweten maar
nee maar we knallen er wel weer doorheen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nou de werkende hier in NL zit ook nog gewoon op kantoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenals de werkenden hier in Lisboa tenminste klaar zijn
Weet je al wanneer jij weer aan de arbeit moetquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yak het is nog veel te warm om te eten, we gaan eerst even een terras doenals de werkenden hier in Lisboa tenminste klaar zijn
Moeten we dan maar beginnen aan het [Homo] Denk uurtje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
Dat weer wel. Ik klaag ook bijna niet over het weer, zei alleen dat het de reden was dat ik iet hier postte omdat ik op het strand lagquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dan mensen die al tijden in spanje wonen en dan nog eens gaan klagen dat het warm is
gij lui luxe beest, en wij hier maar ploeteren in het zweet des aanschijnsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weer wel. Ik klaag ook bijna niet over het weer, zei alleen dat het de reden was dat ik iet hier postte omdat ik op het strand lag
verpest jij even mijn goede humeurquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je al wanneer jij weer aan de arbeit moet
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verpest jij even mijn goede humeur![]()
quote:nee ik weet het nog niet, heb enige tijd uitstel gevraagd en gekregen
goed zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de werkende hier in NL zit ook nog gewoon op kantoor
kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verpest jij even mijn goede humeurnee ik weet het nog niet, heb enige tijd uitstel gevraagd en gekregen
het is toch eind augustusquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?
kan je best wel eigenlijk voor eind augustus het jaarlijkse fok weekend nu in Liboa voor ons regelen
Goed ideequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we dan maar beginnen aan het [Homo] Denk uurtje?
even kijkenquote:
Begin maarquote:
kom maar op met de invitationsquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even kijken
Drank - check
appartementen -check (bedden verschonen doet ieder voor zich hier en de cleaning lady de mijne)
BBQ - check
Auto - check (oh ok sort of )
Eten - dat haal je op de dag anders bederft het en dan alleen met de BBQ de rest eet ik buiten de deur
hey i am ready
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk volquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom maar op met de invitationsik heb wel tijd
je lijkt eustace welquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
face down ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
Ik ben beter in volgen.quote:
Die was er wel ergens ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |