De security guard kwam hem mij persoonlijk overhandigenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij die gevangen ? Want je zag op tv tmm wel triomphantelijk hem het publiek ingooien
ach erm menneke toch! Geeft kk dikke knuffelquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn LL is zo vreselijk kut afgesloten...
straalde gewoon door de tv heen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt mijn beste LL ooit
En TMM on stage was mooi om te zienVooral het zichtbare genieten.
je mag hem lenen voor parijs ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De security guard kwam hem mij persoonlijk overhandigen
strak plan mits ik naderhand wel mee mag helpen opruimen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan kom snel maar eens een keer eten bij me, maak ik comfortfood als pleister op de vuistslagwonde, nodig ik Ang3l ook uit, die is altijd wel te porren voor eten en Tha erik en stroek misschien?
maar heb jij jezelf al gezien afgelopen vrijdag bij boulevard?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:42 schreef Ang3l het volgende:
De Lowlands zingt registratie op de 3voor12 site laat een duidelijk enthousiaste TMM zien
Uhm... nee?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb jij jezelf al gezien afgelopen vrijdag bij boulevard?
ja jij was 5 dagen afwezigquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
Kunnen jullie niet anders ff naar het grote Lowlands topic gaan ofzo? Het was hier zo lekker rustig de afgelopen paar dagen
Ja, omdat fok plat lagquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
Kunnen jullie niet anders ff naar het grote Lowlands topic gaan ofzo? Het was hier zo lekker rustig de afgelopen paar dagen
Ik had een goede reden!quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan weer een fijne reactie
bad Bad BAD!!!!waa waa waa waanzinnig
hoe was je eerste werk dag?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
En nu nog steeds nietquote:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig meegezongenquote:
wanneer niet ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had een goede reden!
Om Lowlands nou een goede reden te noemen...![]()
ik ben in een sarcastische bui
geen zwarte open bloese/overhemd ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu nog steeds nietwant ik was niet te zien.
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe was je eerste werk dag?
Wanneer ik in een niet sarcastische bui benquote:
Zeg blinde, dat was Tygo Gernand!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen zwarte open bloese/overhemd ?
Blij dat het goed lijkt te zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt![]()
Ja echt heerlijk om eindelijk de baas te zijnHet is een kleine Manfield filiaal, maar ik moet toch ergens beginnen als 22 jarige. En mijn collega's vinden mij ook heel gezellig en tof en ik hun ook dus dat zit wel goed volgens mij. Nu nog ervoor zorgen dat we meer omzet gaan halen. Dus als iemand ooit in Bussum is, moet diegene maar even gauw wat nieuwe schoenen aanschaffen bij ons
nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haarquote:
Ik zie 't echt niet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haar
krijg je die niet genoeg van ons ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht. Waar is TMM?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krijg je die niet genoeg van ons ?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind je maar een gemene jongen
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een geniaal idee!
Kastje gaat het deze keer eens niet overhaasten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef MisterO het volgende:
Vooruit....
Vertel eens, ga je je mannetje verkering vragen?
hmm, groene groenten en vis, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
we noemen het vooral geen meet, gaydinay leek me wel een leuke omschrijving, Wouter, en Marc ( die af en toe barman van club pecheur) zitten ook nog op een etentje te wachtenquote:
TMM, hij speelt trouwens naast Weeds ook in Spring Awakeningsquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine jongens worden groot!Weeds seizoen 4
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die kende ik eigenlijk alleen maar van Freedom Writersquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
lekker he, en daar kun je dus niets aan doen dat je dat lekker vind, zijn je hormonen, niets aan te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |