Heujjjj! įa vaaaa?quote:
Als er meer carbs inzitten dan in gewoon ijs schiet je wel een beetje je doel voorbij om voor de suikervrije te kiezen. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Geen idee van dat ijs, ik heb de bak leeggegeten en weggegooid. Kan natuurlijk wel dat er genoeg anders inzit.
Ik studeer trouwens natuurkunde.
Ach, voel me niet zo lekker.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach, voel me niet zo lekker.. Gister echt een superdag gehad, maar daardoor doet vandaag m'n hele lijf pijn en wil m'n hoofd even niet meer. Maar goed, even huilen en weer doorgaan.
.
Wat? Ik eet minstens de helft van de dagen vegetarischquote:
Nee, paar uurtjes gekanood (schrijf je dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Wat was er zo super dat je er pijn van krijgt?
Of ben je verbrand ofzo?
Ik had er nog nooit van gehoord vandaar. En ik eet bijna alles, maar bonen lust ik echt niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat? Ik eet minstens de helft van de dagen vegetarisch
Je maakt deze van cannellinibonen (lijken op witte bonen), met spinazie, koriander, ui en specerijen. Erg lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord vandaar. En ik eet bijna alles, maar bonen lust ik echt niet.
Op het mooiere deel van de campusquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Coldfeet: ik ben straks eerste master. Waar zit jij dan?
Dad: aj. En een lang heet bad? Werkt tegen meh en pijn.
Yep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, paar uurtjes gekanood (schrijf je dat zo?)
Minder.quote:en die kano's zijn niet gemaakt om lekker in te zitten, zeg maar. Dus m'n rug protesteerde gister al hevig, en gaat daar nog lekker even mee door vandaag.
Dat valt niet meer inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Vergeetmewel: Ingrediënten van het roomijs:
Magere melk, Polydextrose (E1200), Lactitol (E966), Lactose, Plantaardige olie, Melkeiwit, Mono- en diglyceriden van vetzuren (E471), Natriumalginaat (E401), Johannesbroodpitmeel (E410), Guarpitmeel (E412), Aroma, Aspartaam (E951), Plantaardige extracten
had ik beter gelezenMaar het was wel lekker
Thanks.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, had je volkoren naans dan?
DaD, kusje voor algehele malaise. Was het niet zo dat je meer energie verbruikt als je spierpijn hebt?
Het idee is dus dat je meer mag eten als je spierpijn hebt. En jouw gebrek aan energie onderschrijft mijn puntquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Thanks.. En alsjeblieft niet zeg, gebrek aan energie is nou juist part of the problem.
.
Morgen wel weer een leuke dag, we gaan naar een trouwerij van een Fokker..
Wat ga jij eigenlijk studeren dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
ChicoGa jij nog ergens kijken bij de entree week?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
ChicoGa jij nog ergens kijken bij de entree week?
O mag ik dan met je meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond opeens gevraagd of ik foto's wil maken tijdens de Intreeweek, vanwege uitval andere fotografen, vandaag zijn ze checken waar ik nodig zou zijn en dan zou ik 1a2 dagen rondlopen met camera
. Wat ik uiteraard doodeng vind
. Dus ja, misschien. En jij?
Ik hoop het zelfde als vorig jaar, maar de briefwisseling is nog in volle gang..quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk studeren dan?.
Tofheid! (allebei, je zus en je cakebreadquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei, net heel lang gechat met mn zus die in Zuid Amerika zit, ze komt zaterdag thuis en komt dan de maandag erop langs en gaat me leren sieraadjes maken en shizzle![]()
En mn banana bread is best lekker! Wel een beetje plat en ziet er niet zo uit als op het plaatje, maar toch! Het is ook meer cake dan bread trouwens
Oh van mij wel hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O mag ik dan met je mee?! Want ik wil wel even rondkijken, maar niet alleen..
Als je morgen hoort of je rond loopt en je bent alleen ga ik graag mee.. Ben je vorig jaar niet met een groepje mee geweest?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh van mij wel hoor. Ik wil ook niet alleen namelijk
en weet nog steeds niet of ik nou samen met iemand daar rondloop of echt in mn eentje. En of ik er uberhaupt rondloop, dat hoor ik ook morgen pas. En anders wil ik wel een dagje voor jou naar Amsterdam komen om te kijken
.
Nee ik ben niet meegeweest, ik ging naar Londenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je morgen hoort of je rond loopt en je bent alleen ga ik graag mee.. Ben je vorig jaar niet met een groepje mee geweest?
Ik had wel een groepje, maar we zijn alleen bij sport dingen gaan kijken..Ik weet ook nog niet precies wat het inhoud en ben wel nieuwsgierig..
Zelf je motorrijbewijs halen. Duh!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:35 schreef P.F het volgende:
Whehehe... Er staan hier nu opeens 3 motoren sinds ik terug kom van vakantie en alleen mijn vati heeft een motorrijbewijs. Misschien kan ik nu zijn auto aftroggelen![]()
Hiihihihiiiiiiii (Alleen hij en ik kunnen rijden...)
Wahaaaaaaquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Omdat ik nog steeds wacht op het diner
even een filmpje
Die witte boterhammen met rommel zijn veel erger dan die vier riksen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
O: Cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel
T: banaan, halve liter water, liter thee
L: bruine boterham met ossenworst, bruine boterham met grillworst, witte boterham chocoladevlokken, witte boterham duo penotti
T: ruim een liter water, kiwi
T: 4 salmiakriksen (ik heb gefaald )
D: 2 keer broodje hamburger (niet van de snackbar) met gebakken ui en tomaat
B: door de IKEA heen om een boekenkast van 34 kg te kopen
T: spa en fruit, bakje straciatellaijs
Ik geloof dat het gelukt isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie eraan dat alle passwords gereset gaan worden? Zie ook ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET!
Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we datquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie eraan dat alle passwords gereset gaan worden? Zie ook ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET!
Goede instelling, lijkt me?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstjes zijn drama, maar ik blijf op gewicht, dus maak me er maar niet zo druk om. Kan immers niet altijd bezig zijn met mijn lijf.
En dat was nu al!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we datHeb nu maar een pm gestuurd en zodra ik een mail heb ontvangen log ik wel uit
Thanks!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goede instelling, lijkt me?Je zit toch al op/rond je ideale gewicht!
Gister ben ik nog uit eten geweest en heb ik een maaltijdsalade mozzarella gehad, was heerlijkVandaag lekker vrij, dus ik ben pas net op
![]()
PF, stoer filmpje!
Ik heb een uur gewachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:08 schreef Goodbye het volgende:
HihihihiEr stond nog dat je geduld moest hebben, haha
Oh, nouja, misschien krijg je snel een mailtje terug dan! En ach, gewoon niet uitloggen tot je een nieuw password hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een uur gewacht![]()
En het wachtwoord is er ook nog niet hoor..
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Meteen al een vette discussie hier over dat meisje van 13 dat twee jaar in haar eentje de wereld over wil zeilen.
Ik: "Ben je gek?!"
Mark: "Moet kunnen!"
Gelukkig beginnen wij nooit samen aan kinderen.
Ik ga eens douchen en dan een sollicitatiebrief schrijven.
Oh, wat spannend!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh spannend, mijn werkcoach heeft contact gehad met de IB-groep en nu gaat een hoge pief uitzoeken of ik toch studiefinanciering kan krijgen voor de kopopleiding leraar tweedegraads. Als ik nu snel een (positief) antwoord heb, kan ik misschien toch volgende week al met de opleiding beginnen! (anders moet ik een jaar wachten)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
en teringjantje wat ben ik brak![]()
Was de bierproeverij gister wel lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
en teringjantje wat ben ik brak![]()
Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje gister (waar ik heel trots op benik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)
O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella
Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
Ik zit de hele dag op mijn kontquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uit
I geloof you!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag op mijn kont![]()
En die salade was mighty goed gevuld hoor!
Wat heerlijk kneuterigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef conleche het volgende:
Morning Popjens!!
Gewogen vanochtend en er was 200 gram bij ten opzichte van het lijstje, dus dat is verwaarloosbaar en ik hoef dus komende week niet te low carben. Jeuj!!![]()
O: gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en een kapje met ham
T: appel
L: 1 geroosterde boterham met kaas en komkommer 1 cracker met philadelphia light
T:wodka. katjang of indien mooi weer met vriendin op terras dan wodka zonder katjang. Indien geen terras dan eerst:
S:hardlopen
D; aardappeltjes uit mijn eigen stadstuin, andijvie en rundergehaktballetjes. (echt lang geleden dat ik zo'n Hollandse pot ga koken)
Ik vind het eigenlijk ook wat weinig. Wel een lékker lijstje overigens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uit
In zo'n Snelle Jelle zitten nog meer kcals dan je denkt, net als in sushi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahahaha!! Ik heb gewoon wat uitgelopen aardappels her en der in de grond gestoken en dat gaat als een tierelier!!! Het zelfde doe ik met uien en zo. Voor de rest stelt het niets voor dus!!quote:
Ja, 1.63mquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In zo'n Snelle Jelle zitten nog meer kcals dan je denkt, net als in sushi.
Goodbye, was jij niet ook een kleintje?
dat is heel goed gegaan de rest van de weekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik duim voor je Vik!![]()
[..]
![]()
Jij ging toch aan de spa rood. Toch?
wisselend, de tweede was mega-zoet! Bijna port-achtig en die is volgens mij vooral niet helemaal goed gevallenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was de bierproeverij gister wel lekker?![]()
quote:Voedingswaarde Snelle Jelle per 100gr:
Koolhydraten 72,6g
- waarvan suikers 43,1g
Vet 0,9 g
- waarvan verzadigd 0,1 g
Ingrediënten: Glucose-fructosestroop, roggebloem, suiker, water, roggemeel, rietsuiker, kandijstroop, specerijen en rijsmiddel (natriumbicarbonaat, zuurnatriumpyrofosfaat).
Voedingswaarde Snelle Jelle Minder Suiker per 100gr:
Koolhydraten 54,4g
- waarvan suikers 28,8g
Vet 1,1 g
- waarvan verzadigd 0,1 g
Ingrediënten: Roggebloem. glucose-fructosestroop, voedingsvezel (oligofructose), water, rietsuiker, suiker, specerijen, rijsmiddel (natriumbicarbonaat, zuurnatriumpyrofosfaat) en conserveermiddel (kaliumsorbaat).
Ik had nog een appel mee naar m'n werk, maar die heb ik na één hap in de prullenbak gegooid, want het was een melige appelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahahaha!! Ik heb gewoon wat uitgelopen aardappels her en der in de grond gestoken en dat gaat als een tierelier!!! Het zelfde doe ik met uien en zo. Voor de rest stelt het niets voor dus!!
Ik vind jouw lijstje wel goed eigenlijk. Niet te weinig als het een flinke salade betrof. Misschien nog een stuk fruit erbij voortaan!
Ja, ssssssst. Ik eet het niet omdat ik denk dat het gezond is, hoor. Ik vind het gewoon lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toch maar eens opgezocht.
Hoe kan S.B. dit nu aanraden?
[..]
Toevallig bijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
dat is heel goed gegaan de rest van de week![]()
maar gisteren was speciaalbierproeven en daar zou ik ook gewoon aan mee doen
vanavond weer spa rood
Dan is het gewoon een prima lijstje hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, 1.63m
In zo'n Snelle Jelle zitten 160 kcal. Sushi weet ik zo even niet, eigenlijk
Holy mac, wat een boel suiker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Toch maar eens opgezocht.
Hoe kan S.B. dit nu aanraden?
[..]
Ga je naar Windesheim? Leuk! Amersfoort en Groningen zijn trouwens beide nét iets te ver weg om relaxt te kunnen studeren. Als je besluit in Zwolle te gaan wonen geef ik je wel een rondleidingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug en het kan!. Nu nog even contact leggen met Windesheim in Zwolle of het écht geen probleem is om mijn stage op het vso te doen en dan staat niets me meer in de weg om me in te schrijven
. Dus ik zit nog even in spanning
. En ik vind het sowieso keispannend
.
Ik vind het eigenlijk ook een prima lijstje, is wel zo'n beetje wat ik ook eetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje gister (waar ik heel trots op benik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)
O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella
Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toevallig bijCafé Jos
?
Haha, Amersfoort is maar een half uur treinen naar Zwolle, hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je naar Windesheim? Leuk! Amersfoort en Groningen zijn trouwens beide nét iets te ver weg om relaxt te kunnen studeren. Als je besluit in Zwolle te gaan wonen geef ik je wel een rondleiding
wat tofquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug en het kan!. Nu nog even contact leggen met Windesheim in Zwolle of het écht geen probleem is om mijn stage op het vso te doen en dan staat niets me meer in de weg om me in te schrijven
.
Jeejquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
.
In de praktijk nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, Amersfoort is maar een half uur treinen naar Zwolle, hoor. Groningen is wat verder idd.
Maar ik zit meer op de stageplek dan op de school zelf, dus wat ik ga doen hangt even af van waar ik een stageplek krijg.
Ook leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:Samson
daar doen we het elk jaar
Ja, ik heb me niet even relaxed op het idee kunnen voorbereiden, want ik ging er al van uit dat het dit jaar niks meer zou worden. Maar goed, als ik het niet doe, moet ik een jaar wachten en wat moet ik dan doen in dat jaar? Ik ga mezelf later echt voor de kop slaan als het allemaal kan (ook vanuit Windesheim) en ik doe het niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking: leuk zeg! Dan moet je wel hals over kop beginnen, dat is ook spannend!
Maar hoever zal het van jouw huis naar station Amersfoort zijn en van station Zwolle naar je school? Rekening mee houden, hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, Amersfoort is maar een half uur treinen naar Zwolle, hoor. Groningen is wat verder idd.
Maar ik zit meer op de stageplek dan op de school zelf, dus wat ik ga doen hangt even af van waar ik een stageplek krijg.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik verbaas me er altijd zo over hoe weinig jullie (kunnen) eten. Ben ongeveer net zo groot, minstens 10 jaar ouder, sport niet overdreven veel, werk op kantoor of zit thuis achter de computer () en eet bijna dubbel zoveel als jullie.
Net een nieuwe salade gemaakt: sla, zuurkool en witte bonen met een goed zure vinagrette. Goed te etenVolgende keer een uitje en wat augurk erbij denk ik.
Eh, jij, mini, vergeetmewelletje en chico ook geloof ik. Pin me er niet op vast hoor! Maar het valt me vaak op dat ik de lijstjes zo "mager" vind hier. Van wie precies weet ik niet, om eerlijk te zijn. Het was ook meer een reactie op mini:quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een prima lijstje hoor.Wij kleintjes hebben niet zoveel nodig.
Ik heb nooit echt veel meer gegeten dan op deze manier, verschil nu is alleen dat ik zoveel mogelijk snoep laat staan en ik wat bewuster met mijn avondeten omga. Thuis sta ik er echt om bekend dat ik een kleine eter ben (ik zit gewoon snel vol), maar ik eet daarom wel váker iets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk wij van Slank!![]()
Maar Tink heeft een punt hoor! Ik kan echt niet zoveel eten als zij!
Ik ben helemaal niet tien jaar jonger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, jij, mini, vergeetmewelletje en chico ook geloof ik. Pin me er niet op vast hoor! Maar het valt me vaak op dat ik de lijstjes zo "mager" vind hier. Van wie precies weet ik niet, om eerlijk te zijn. Het was ook meer een reactie op mini:
AUW!! Zo naar, pijn aan je verstandskies!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet zeker dat ik het minst eet op het moment.
Vandaag tot nu toe 1 eierkoek.
Ik noem het het doorkomendeverstandskiesenbijgaandepijndieet.
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
AUW!! Zo naar, pijn aan je verstandskies!!
Nouja, bijna. Toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tien jaar jonger.![]()
\quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag foto's gemaakt, maar gek genoeg zie ik er niet zo slank op uit als op de vakantiefoto's die mijn man had gemaakt
Vind je mijn lijstjes mager?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh, jij, mini, vergeetmewelletje en chico ook geloof ik. Pin me er niet op vast hoor! Maar het valt me vaak op dat ik de lijstjes zo "mager" vind hier. Van wie precies weet ik niet, om eerlijk te zijn. Het was ook meer een reactie op mini:
[..]
Volgens mij ben ik zelfs ietsje ouder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik slaap er al 2 nachten niet van! Vrijdag mag ik naar de tandarts.
Oké. Nouja, ik ben het misschien ook wel met je eens. Maar ik vind het ook zo moeilijk om een goed evenwicht te zoeken. Er komt hier echt een stortvloed aan informatie op me af en ik kan dat nog niet echt allemaal samenbinden, zegmaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik hier nou uit dat je een kamer hebt in A'foort?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon calorieën tellen? Dat doe ik ook, dan weet je zeker of je goed bezig bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké. Nouja, ik ben het misschien ook wel met je eens. Maar ik vind het ook zo moeilijk om een goed evenwicht te zoeken. Er komt hier echt een stortvloed aan informatie op me af en ik kan dat nog niet echt allemaal samenbinden, zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |