Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we datquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie eraan dat alle passwords gereset gaan worden? Zie ook ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET!
Goede instelling, lijkt me?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstjes zijn drama, maar ik blijf op gewicht, dus maak me er maar niet zo druk om. Kan immers niet altijd bezig zijn met mijn lijf.
En dat was nu al!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we datHeb nu maar een pm gestuurd en zodra ik een mail heb ontvangen log ik wel uit
Thanks!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goede instelling, lijkt me?Je zit toch al op/rond je ideale gewicht!
Gister ben ik nog uit eten geweest en heb ik een maaltijdsalade mozzarella gehad, was heerlijkVandaag lekker vrij, dus ik ben pas net op
![]()
PF, stoer filmpje!
Ik heb een uur gewachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:08 schreef Goodbye het volgende:
HihihihiEr stond nog dat je geduld moest hebben, haha
Oh, nouja, misschien krijg je snel een mailtje terug dan! En ach, gewoon niet uitloggen tot je een nieuw password hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een uur gewacht![]()
En het wachtwoord is er ook nog niet hoor..
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Meteen al een vette discussie hier over dat meisje van 13 dat twee jaar in haar eentje de wereld over wil zeilen.
Ik: "Ben je gek?!"
Mark: "Moet kunnen!"
Gelukkig beginnen wij nooit samen aan kinderen.
Ik ga eens douchen en dan een sollicitatiebrief schrijven.
Oh, wat spannend!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh spannend, mijn werkcoach heeft contact gehad met de IB-groep en nu gaat een hoge pief uitzoeken of ik toch studiefinanciering kan krijgen voor de kopopleiding leraar tweedegraads. Als ik nu snel een (positief) antwoord heb, kan ik misschien toch volgende week al met de opleiding beginnen! (anders moet ik een jaar wachten)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
en teringjantje wat ben ik brak![]()
Was de bierproeverij gister wel lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
en teringjantje wat ben ik brak![]()
Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje gister (waar ik heel trots op benik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)
O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella
Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |