abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72132755
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie eraan dat alle passwords gereset gaan worden? Zie ook ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET!
Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we dat Heb nu maar een pm gestuurd en zodra ik een mail heb ontvangen log ik wel uit
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72132800
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstjes zijn drama, maar ik blijf op gewicht, dus maak me er maar niet zo druk om. Kan immers niet altijd bezig zijn met mijn lijf.
Goede instelling, lijkt me? Je zit toch al op/rond je ideale gewicht!

Gister ben ik nog uit eten geweest en heb ik een maaltijdsalade mozzarella gehad, was heerlijk Vandaag lekker vrij, dus ik ben pas net op

PF, stoer filmpje!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72132846
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Had ik gister net Yvonne gemaild, krijgen we dat Heb nu maar een pm gestuurd en zodra ik een mail heb ontvangen log ik wel uit
En dat was nu al! Lekker snel!
pi_72132972
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goede instelling, lijkt me? Je zit toch al op/rond je ideale gewicht!

Gister ben ik nog uit eten geweest en heb ik een maaltijdsalade mozzarella gehad, was heerlijk Vandaag lekker vrij, dus ik ben pas net op

PF, stoer filmpje!
Thanks!

Mijn mailtje kwam niet !
pi_72132982
O nu is hij er opeens wel en ik heb al gemaild !
pi_72132996
Ik kom er achter dat mijn instelling wèl een introductie dag/week heeft Dus ik ga wel even kijken.

Blij is !!

@Chico: morgen is een "festival" in Noord en donderdag een feest in de Powerzone..
Maar die kaartjes zijn voor mij "gratis" omdat ik sowieso toch al lid wou worden van die ASVA..
Dus morgen ga ik sowieso, maar heb jij niets aan denk ik.. En donderdag weet ik niet of ik ga, kijk liever in de binnenstad..
pi_72133006
Hihihihi Er stond nog dat je geduld moest hebben, haha
pi_72133063
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:08 schreef Goodbye het volgende:
Hihihihi Er stond nog dat je geduld moest hebben, haha
Ik heb een uur gewacht

En het wachtwoord is er ook nog niet hoor..
pi_72133085
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik heb een uur gewacht

En het wachtwoord is er ook nog niet hoor..
Oh, nouja, misschien krijg je snel een mailtje terug dan! En ach, gewoon niet uitloggen tot je een nieuw password hebt
pi_72133295
Gelukt door Yvonne !
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:30:30 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72133478
Goedemorgen .

Meteen al een vette discussie hier over dat meisje van 13 dat twee jaar in haar eentje de wereld over wil zeilen .
Ik: "Ben je gek?!"
Mark: "Moet kunnen!"

Gelukkig beginnen wij nooit samen aan kinderen .

Ik ga eens douchen en dan een sollicitatiebrief schrijven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:32:21 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72133523
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Meteen al een vette discussie hier over dat meisje van 13 dat twee jaar in haar eentje de wereld over wil zeilen .
Ik: "Ben je gek?!"
Mark: "Moet kunnen!"

Gelukkig beginnen wij nooit samen aan kinderen .

Ik ga eens douchen en dan een sollicitatiebrief schrijven .
Zeg nooit nooit

En jij hebt natuurlijk gelijk. Dat kind is leerplichtig en te jong om op kamers te gaan Dus wat moet dat kind alleen in een zeilbootje op de wereldzeeen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72133625
Goeiemorgen!

Lijstje:
O: snee geroosterd brood met geitenkaas (50+ )
T: bakje Activia
L: kaas-uienbroodje
T: bakje halfvolle yoghurt van AH biologisch
D: volkorenpasta met broccoli, zalm en room
T: kiwi
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72133766
hoi!
Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:47:12 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72133859
Oeh spannend, mijn werkcoach heeft contact gehad met de IB-groep en nu gaat een hoge pief uitzoeken of ik toch studiefinanciering kan krijgen voor de kopopleiding leraar tweedegraads. Als ik nu snel een (positief) antwoord heb, kan ik misschien toch volgende week al met de opleiding beginnen! (anders moet ik een jaar wachten)
Niet meer actief op Fok!
pi_72133929
gaaf! hopelijk pakt het goed uit
Ja doei.
pi_72133952
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh spannend, mijn werkcoach heeft contact gehad met de IB-groep en nu gaat een hoge pief uitzoeken of ik toch studiefinanciering kan krijgen voor de kopopleiding leraar tweedegraads. Als ik nu snel een (positief) antwoord heb, kan ik misschien toch volgende week al met de opleiding beginnen! (anders moet ik een jaar wachten)
Oh, wat spannend! Ik duim voor je!
pi_72133972
en teringjantje wat ben ik brak
Ja doei.
pi_72134039
Spannend Viking, ik duim ook!
Gelijk een heel jaar wachten is wel lang, zei je niet laatst dat je ook ergens in februari kon beginnen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72134219
Ik duim voor je Vik!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:

Jij ging toch aan de spa rood. Toch?
pi_72134317
Bonjour!

Spannend Viking, hoop het voor je!
En hey PF

Jongens, ben ik de enige die zich er maar niet toe kan zetten te sporten? Vandaag ziet het er wel weer wat koeler uit...dus misschien heel misschien lukt het me.

En ik heb gisteren te horen gekregen dat ik volgend jaar toch kan gaan studeren in Engeland! Moet ik wel het komende half jaar mijn P halen, maar daar gaan we van uit aangezien ik nog 4 vakken moet. I'm going back, yay!
pi_72134326
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Was de bierproeverij gister wel lekker?

@PF: ik zou woensdag of vrijdag gaan, maar dan alleen overdag omdat ik 's avonds weer training heb ... weet niet hoeveel jij daar aan hebt?

En spannend Viking! Je zou zomaar volgende week al kunnen beginnen, wat snel!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72134539
Lijstje gister (waar ik heel trots op ben ik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)

O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella

Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
pi_72134660
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje gister (waar ik heel trots op ben ik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)

O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella

Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uit
pi_72134725
Morning Popjens!!

Gewogen vanochtend en er was 200 gram bij ten opzichte van het lijstje, dus dat is verwaarloosbaar en ik hoef dus komende week niet te low carben. Jeuj!!

O: gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en een kapje met ham
T: appel
L: 1 geroosterde boterham met kaas en komkommer 1 cracker met philadelphia light
T:wodka. katjang of indien mooi weer met vriendin op terras dan wodka zonder katjang. Indien geen terras dan eerst:
S:hardlopen
D; aardappeltjes uit mijn eigen stadstuin, andijvie en rundergehaktballetjes. (echt lang geleden dat ik zo'n Hollandse pot ga koken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')