Als je morgen hoort of je rond loopt en je bent alleen ga ik graag mee.. Ben je vorig jaar niet met een groepje mee geweest?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh van mij wel hoor. Ik wil ook niet alleen namelijk
en weet nog steeds niet of ik nou samen met iemand daar rondloop of echt in mn eentje. En of ik er uberhaupt rondloop, dat hoor ik ook morgen pas. En anders wil ik wel een dagje voor jou naar Amsterdam komen om te kijken
.
Nee ik ben niet meegeweest, ik ging naar Londenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je morgen hoort of je rond loopt en je bent alleen ga ik graag mee.. Ben je vorig jaar niet met een groepje mee geweest?
Ik had wel een groepje, maar we zijn alleen bij sport dingen gaan kijken..Ik weet ook nog niet precies wat het inhoud en ben wel nieuwsgierig..
Zelf je motorrijbewijs halen. Duh!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:35 schreef P.F het volgende:
Whehehe... Er staan hier nu opeens 3 motoren sinds ik terug kom van vakantie en alleen mijn vati heeft een motorrijbewijs. Misschien kan ik nu zijn auto aftroggelen![]()
Hiihihihiiiiiiii (Alleen hij en ik kunnen rijden...)
Wahaaaaaaquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Omdat ik nog steeds wacht op het diner
even een filmpje
Die witte boterhammen met rommel zijn veel erger dan die vier riksen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
O: Cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel
T: banaan, halve liter water, liter thee
L: bruine boterham met ossenworst, bruine boterham met grillworst, witte boterham chocoladevlokken, witte boterham duo penotti
T: ruim een liter water, kiwi
T: 4 salmiakriksen (ik heb gefaald )
D: 2 keer broodje hamburger (niet van de snackbar) met gebakken ui en tomaat
B: door de IKEA heen om een boekenkast van 34 kg te kopen
T: spa en fruit, bakje straciatellaijs
Ik geloof dat het gelukt isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:27 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie eraan dat alle passwords gereset gaan worden? Zie ook ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |