Heujjjj! įa vaaaa?quote:
Als er meer carbs inzitten dan in gewoon ijs schiet je wel een beetje je doel voorbij om voor de suikervrije te kiezen. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Geen idee van dat ijs, ik heb de bak leeggegeten en weggegooid. Kan natuurlijk wel dat er genoeg anders inzit.
Ik studeer trouwens natuurkunde.
Ach, voel me niet zo lekker.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach, voel me niet zo lekker.. Gister echt een superdag gehad, maar daardoor doet vandaag m'n hele lijf pijn en wil m'n hoofd even niet meer. Maar goed, even huilen en weer doorgaan.
.
Wat? Ik eet minstens de helft van de dagen vegetarischquote:
Nee, paar uurtjes gekanood (schrijf je dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Wat was er zo super dat je er pijn van krijgt?
Of ben je verbrand ofzo?
Ik had er nog nooit van gehoord vandaar. En ik eet bijna alles, maar bonen lust ik echt niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat? Ik eet minstens de helft van de dagen vegetarisch
Je maakt deze van cannellinibonen (lijken op witte bonen), met spinazie, koriander, ui en specerijen. Erg lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord vandaar. En ik eet bijna alles, maar bonen lust ik echt niet.
Op het mooiere deel van de campusquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Coldfeet: ik ben straks eerste master. Waar zit jij dan?
Dad: aj. En een lang heet bad? Werkt tegen meh en pijn.
Yep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, paar uurtjes gekanood (schrijf je dat zo?)
Minder.quote:en die kano's zijn niet gemaakt om lekker in te zitten, zeg maar. Dus m'n rug protesteerde gister al hevig, en gaat daar nog lekker even mee door vandaag.
Dat valt niet meer inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Vergeetmewel: Ingrediënten van het roomijs:
Magere melk, Polydextrose (E1200), Lactitol (E966), Lactose, Plantaardige olie, Melkeiwit, Mono- en diglyceriden van vetzuren (E471), Natriumalginaat (E401), Johannesbroodpitmeel (E410), Guarpitmeel (E412), Aroma, Aspartaam (E951), Plantaardige extracten
had ik beter gelezenMaar het was wel lekker
Thanks.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, had je volkoren naans dan?
DaD, kusje voor algehele malaise. Was het niet zo dat je meer energie verbruikt als je spierpijn hebt?
Het idee is dus dat je meer mag eten als je spierpijn hebt. En jouw gebrek aan energie onderschrijft mijn puntquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Thanks.. En alsjeblieft niet zeg, gebrek aan energie is nou juist part of the problem.
.
Morgen wel weer een leuke dag, we gaan naar een trouwerij van een Fokker..
Wat ga jij eigenlijk studeren dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
ChicoGa jij nog ergens kijken bij de entree week?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
ChicoGa jij nog ergens kijken bij de entree week?
O mag ik dan met je meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond opeens gevraagd of ik foto's wil maken tijdens de Intreeweek, vanwege uitval andere fotografen, vandaag zijn ze checken waar ik nodig zou zijn en dan zou ik 1a2 dagen rondlopen met camera
. Wat ik uiteraard doodeng vind
. Dus ja, misschien. En jij?
Ik hoop het zelfde als vorig jaar, maar de briefwisseling is nog in volle gang..quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk studeren dan?.
Tofheid! (allebei, je zus en je cakebreadquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei, net heel lang gechat met mn zus die in Zuid Amerika zit, ze komt zaterdag thuis en komt dan de maandag erop langs en gaat me leren sieraadjes maken en shizzle![]()
En mn banana bread is best lekker! Wel een beetje plat en ziet er niet zo uit als op het plaatje, maar toch! Het is ook meer cake dan bread trouwens
Oh van mij wel hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O mag ik dan met je mee?! Want ik wil wel even rondkijken, maar niet alleen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |