abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72073539
Game on!

Het vorige deel: Slank #837 Wodka, studie, werk en 205 km fietsen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_72073658
Rust, reinheid en regelmaat
pi_72073699
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Syrena het volgende:
Ja mijn zus stuurde net toevallig een linkje van een huis in Utrecht waar ze maandag gaan kijken. Voor dat geld heb je hier echt veel meer huis.

En in de Parkstad (Heerlen en omg) nog veel meer. Maar ik wil daar echt niet wonen, te ver weg van de fam, werk en vrienden.

Co, ik vond huis 1 leuk omdat het toch dichtbij is, makkelijk met de hond en ik zou zelf een hundski kunnen nemen. En de basisschool ligt op de hoek (vooruitdenken ftw).

Huis 2 vond ik fijn omdat het halfvrijstaand is en wat ruimer. En het heeft verwarming

Mini, kom gezellig terug Als we m'n zus haar vriend konden omlullen dan hadden ze hier ook al lang en breed weer gewoond
Parkstad, daar kom ik dus vandaan. Zat je nu niet ook wat verder van huis?

Op zich zou ik best terug willen, maar als op de Universiteit Maastricht niet het soort onderzoek gedaan wordt dat ik wil doen of als die geen vacatures hebben dan houdt het al snel op. Vanuit Utrecht zijn er verschillende universiteiten waar ik met een acceptabele reistijd naartoe zou kunnen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72073740
ik vond dit ook wel een mooie
Ja doei.
pi_72073750
Ritme, rust, reinheid en regelmaat... ik zou het allemaal wel willen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72073799
Afijn, nog even een lijstje en dan ga ik naar huis

O: 2 fantastisch rijpe, zoete perziken
L: 2 bruine broodjes za'atarhummus
T: handje amandelen
T: bakje daniokwark vanille-rabarber
T: avocado met tabasco
S: hardlopen - Evy 16
D: fajitas pastasalade met kip, paprika, ui en doperwten
T: chips, wijntje.

[ Bericht 10% gewijzigd door ColdFeet op 21-08-2009 17:38:13 ]
pi_72074118
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:36:21 #8
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72074447
En ik de hele tijd denken dat Mo met de derde R René bedoelde.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72074763
whehe
Ja doei.
pi_72074772
ik heb net weer de WoW trial gedownload en ben weer 's aan het spelen.. wie weet koop ik weer's een licentie
Ja doei.
pi_72074825
Joehoe!

Weekend Heerlijk, ik ben er aan toe en ik heb er zin in. Vanavond gaan we uit eten met bekenden, weet alleen nog niet waar. Ik maak me er niet zo druk om, heb vrij keurig gegeten vandaag en er staat vast wel iets lekkers en gezonds op de kaart.

O: magere yoghurt met muesli
T: bruine boterham achterham
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes, halve appel
T: stuk komkommer en een paar cherrytomaatjes
T: 2 muntdropjes
D: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72074841
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net weer de WoW trial gedownload en ben weer 's aan het spelen.. wie weet koop ik weer's een licentie
Oeh, pas op! Als er ergens veel tijd in gaat zitten
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72074858
terug van vakantie
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:55:24 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72074881
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, pas op! Als er ergens veel tijd in gaat zitten
Hoeft niet hoor! Ik speel ook nog steeds maar meestal alleen even in de avond, met het vriendje. En soms in het weekend met een vriend erbij en wat online guildies.

Maarja, ik speel op zich ook al zo lang dat het niet super venieuwend/verslavend meer
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72074885
PF IS BACK

Hoe heb je het gehad? Was het leuk daar? En leuk met je vriendje? En ben je bruin?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:55:45 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72074892
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef P.F het volgende:
terug van vakantie
Weebee! Hoe was het!? Spill

pi_72074907
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor! Ik speel ook nog steeds maar meestal alleen even in de avond, met het vriendje. En soms in het weekend met een vriend erbij en wat online guildies.

Maarja, ik speel op zich ook al zo lang dat het niet super venieuwend/verslavend meer
Nou, dan kan je het goed in toom houden! Ik ken mensen die de hele nacht doorgaan en vervolgens halfdood op hun werk aankomen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:57:14 #18
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72074930
PF, wb!

Je mag het blouseje van Co hebben dus als je me een keer je adres PMt stuur ik het je op!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72074987
tvp
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:59:45 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72074993
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, dan kan je het goed in toom houden! Ik ken mensen die de hele nacht doorgaan en vervolgens halfdood op hun werk aankomen
Those are *special* people En ja zo wist ik er ook wel een paar Helaasch.

Muis: zat ie niet fijn? Jammer!
pi_72074998
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef Goodbye het volgende:
PF IS BACK

Hoe heb je het gehad? Was het leuk daar? En leuk met je vriendje? En ben je bruin?
Jaaa

Het was geweldig! Het leek wel een jaar... Haha.. Veel gedaan.. Strand, boottocht, 2 dagen quat gehuurd, vrienden gemaakt met Grieken en daarmee uitgegaan. Echt heel leuk.
pi_72075067
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Those are *special* people En ja zo wist ik er ook wel een paar Helaasch.
ik ben ook niet zo verslavingsgevoelig verder.. vind 't leuk om een tijdje te doen en dan heb ik het daarna wel weer gezien.. was vorige keren ook zo

ben nu maar ook weer zelfde soort character enzo zodat ik de quests een beetje weet te doen dan zit ik wat sneller rond level 10
Ja doei.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:07:20 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72075185
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben ook niet zo verslavingsgevoelig verder.. vind 't leuk om een tijdje te doen en dan heb ik het daarna wel weer gezien.. was vorige keren ook zo

ben nu maar ook weer zelfde soort character enzo zodat ik de quests een beetje weet te doen dan zit ik wat sneller rond level 10
Mwehe ja de eerste paar levels zijn kudt, vooral als je niet kunt kiezen wat je wilt spelen (*kuch*) en dus maar twintig keer opnieuw begint Dan kan je de begingebieden wel dromen

Overigens: kropsla, paprika, komkommer en ei. Ik heb gezegd.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:12:44 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72075316
TVP vanuit Amersfoort. Om 19 uur weer hospiteren. Ik ben er niet meer zenuwachtig voor na een paar bezichtigingen en jullie mogen me ook niet succes wensen, want dan word ik wel zenuwachtig .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:14:23 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72075360
ik heb thuis internet!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')