Parkstad, daar kom ik dus vandaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Syrena het volgende:
Ja mijn zus stuurde net toevallig een linkje van een huis in Utrecht waar ze maandag gaan kijken. Voor dat geld heb je hier echt veel meer huis.
En in de Parkstad (Heerlen en omg) nog veel meer. Maar ik wil daar echt niet wonen, te ver weg van de fam, werk en vrienden.
Co, ik vond huis 1 leuk omdat het toch dichtbij is, makkelijk met de hond en ik zou zelf een hundski kunnen nemen. En de basisschool ligt op de hoek (vooruitdenken ftw).
Huis 2 vond ik fijn omdat het halfvrijstaand is en wat ruimer. En het heeft verwarming![]()
Mini, kom gezellig terugAls we m'n zus haar vriend konden omlullen dan hadden ze hier ook al lang en breed weer gewoond
Oeh, pas op! Als er ergens veel tijd in gaat zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:ik heb net weer de WoW trial gedownload en ben weer 's aan het spelen.. wie weet koop ik weer's een licentie
Hoeft niet hoor! Ik speel ook nog steeds maar meestal alleen even in de avond, met het vriendje. En soms in het weekend met een vriend erbij en wat online guildies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, pas op! Als er ergens veel tijd in gaat zitten
Nou, dan kan je het goed in toom houden! Ik ken mensen die de hele nacht doorgaan en vervolgens halfdood op hun werk aankomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor! Ik speel ook nog steeds maar meestal alleen even in de avond, met het vriendje. En soms in het weekend met een vriend erbij en wat online guildies.
Maarja, ik speel op zich ook al zo lang dat het niet super venieuwend/verslavend meer
Those are *special* peoplequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan kan je het goed in toom houden! Ik ken mensen die de hele nacht doorgaan en vervolgens halfdood op hun werk aankomen
Jaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef Goodbye het volgende:
PF IS BACK![]()
Hoe heb je het gehad? Was het leuk daar? En leuk met je vriendje? En ben je bruin?
ik ben ook niet zo verslavingsgevoelig verder.. vind 't leuk om een tijdje te doen en dan heb ik het daarna wel weer gezien.. was vorige keren ook zoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Those are *special* peopleEn ja zo wist ik er ook wel een paar
Helaasch.
Mwehe ja de eerste paar levels zijn kudt, vooral als je niet kunt kiezen wat je wilt spelen (*kuch*) en dus maar twintig keer opnieuw begintquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo verslavingsgevoelig verder.. vind 't leuk om een tijdje te doen en dan heb ik het daarna wel weer gezien.. was vorige keren ook zo
ben nu maar ook weer zelfde soort character enzo zodat ik de quests een beetje weet te doendan zit ik wat sneller rond level 10
Wat dan? Stond hij niet goed? Is goed, moet je ff zeggen wat je van mij krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
PF, wb!
Je mag het blouseje van Co hebbendus als je me een keer je adres PMt stuur ik het je op!
Klinkt als een geweldige vakantie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Het was geweldig! Het leek wel een jaar... Haha.. Veel gedaan.. Strand, boottocht, 2 dagen quat gehuurd, vrienden gemaakt met Grieken en daarmee uitgegaan. Echt heel leuk.
Zat het niet mooi Muizel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
PF, wb!
Je mag het blouseje van Co hebbendus als je me een keer je adres PMt stuur ik het je op!
succesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
TVP vanuit Amersfoort. Om 19 uur weer hospiteren. Ik ben er niet meer zenuwachtig voor na een paar bezichtigingen en jullie mogen me ook niet succes wensen, want dan word ik wel zenuwachtig![]()
.
Hoezo, gaat het lastig worden? NIks zo leuk voor een leerling als een fijne mentor hebben, en jij lijkt me wel een leuk mens, dus een leuke mentor zul je ook wel zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
PF Welcome back! Klinkt als een heerlijke vakantie.
Vik - Geen succes dan.
Ik heb net mentorcursus gehad.. er zijn weer een heleboel dingen op me af gekomen voor dit jaar, feestje. Gelukkig heb ik maar 12 mentorleerlingen, dat scheelt weer.
Nu Evy 5!
Heb jij een receptje van die fajita's van jou? Je zet er altijdquote:
Ik ga HAVO3 mentor worden, samen met iemand die heeeeeel veel ervaring heeft, dat is leuk. Maar ik ben dus nog nooit mentor geweest, daarom vind ik het spannendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk Razz. Wat voor klas krijg je, welk jaar?
Ik ga niet rennen, te moeBen nu lekker paprika's aan het blakeren met mijn creme-bruleefikkertje
Nou ik vond van wel maar jip en janneke waren het er niet mee eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat het niet mooi Muizel?
PF is back!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb jij een receptje van die fajita's van jou? Je zet er altijdof
achter, dus dat moet ik een keer proberen
Dus het is sneller klaar als je eters krijgt dan wanneer je t voor jezelf maakt? Hendigquote:Omschrijving
Een lekker gerecht en snel klaar, zeker als je eters krijgt
Was het te krap voor Jip en Janneke??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vond van wel maar jip en janneke waren het er niet mee eens![]()
PF, ik had Cootje 10 euro betaald! Verzendkosten betaal ik wel
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus het is sneller klaar als je eters krijgt dan wanneer je t voor jezelf maakt? Hendig
Ja, of ik moest het blouseje zo laag trekken dat ik een decolleté van hier tot ginder had. Bovendien zat diep inademen er niet in, helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Was het te krap voor Jip en Janneke??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |