abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72134787
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uit
Ik zit de hele dag op mijn kont

En die salade was mighty goed gevuld hoor!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72134836
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zit de hele dag op mijn kont

En die salade was mighty goed gevuld hoor!
I geloof you!
pi_72134872
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef conleche het volgende:
Morning Popjens!!

Gewogen vanochtend en er was 200 gram bij ten opzichte van het lijstje, dus dat is verwaarloosbaar en ik hoef dus komende week niet te low carben. Jeuj!!

O: gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en een kapje met ham
T: appel
L: 1 geroosterde boterham met kaas en komkommer 1 cracker met philadelphia light
T:wodka. katjang of indien mooi weer met vriendin op terras dan wodka zonder katjang. Indien geen terras dan eerst:
S:hardlopen
D; aardappeltjes uit mijn eigen stadstuin, andijvie en rundergehaktballetjes. (echt lang geleden dat ik zo'n Hollandse pot ga koken)

Wat heerlijk kneuterig
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:28:08 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72134891
quote:

[..]

Lijkt mij persoonlijk nog een beetje weinig, maar misschien heb je gewoon minder nodig. Voor de rest ziet het er goed uit
Ik vind het eigenlijk ook wat weinig. Wel een lékker lijstje overigens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72134966
Zo mijn best gedaan! En inderdaad, het was een erg lekker lijstje Tink!

Misschien eet ik vanavond wel pasta
pi_72134998
quote:

[..]

In zo'n Snelle Jelle zitten nog meer kcals dan je denkt, net als in sushi.

Goodbye, was jij niet ook een kleintje?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72135012
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat heerlijk kneuterig
Hahahaha!! Ik heb gewoon wat uitgelopen aardappels her en der in de grond gestoken en dat gaat als een tierelier!!! Het zelfde doe ik met uien en zo. Voor de rest stelt het niets voor dus!!

Ik vind jouw lijstje wel goed eigenlijk. Niet te weinig als het een flinke salade betrof. Misschien nog een stuk fruit erbij voortaan!
pi_72135033
Geplande lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes met een half pak spinazie, handje hazelnoten
L: bietensalade
T: granenkoekjes, pakje van 3
T: handvol amandelen
S: zwemmen, 60 baantjes
D: kip met wasabi, sperziebonen
S: pilates
T: beetje popcorn
pi_72135106
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In zo'n Snelle Jelle zitten nog meer kcals dan je denkt, net als in sushi.

Goodbye, was jij niet ook een kleintje?
Ja, 1.63m

In zo'n Snelle Jelle zitten 160 kcal. Sushi weet ik zo even niet, eigenlijk
pi_72135149
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik duim voor je Vik!
[..]

Jij ging toch aan de spa rood. Toch?
dat is heel goed gegaan de rest van de week maar gisteren was speciaalbierproeven en daar zou ik ook gewoon aan mee doen vanavond weer spa rood
Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:38:31 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72135156
Mail terug en het kan! . Nu nog even contact leggen met Windesheim in Zwolle of het écht geen probleem is om mijn stage op het vso te doen en dan staat niets me meer in de weg om me in te schrijven . Dus ik zit nog even in spanning . En ik vind het sowieso keispannend .
Niet meer actief op Fok!
pi_72135171
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was de bierproeverij gister wel lekker?
wisselend, de tweede was mega-zoet! Bijna port-achtig en die is volgens mij vooral niet helemaal goed gevallen
Ja doei.
pi_72135172
Toch maar eens opgezocht.
Hoe kan S.B. dit nu aanraden?
quote:
Voedingswaarde Snelle Jelle per 100gr:
Koolhydraten 72,6g
- waarvan suikers 43,1g
Vet 0,9 g
- waarvan verzadigd 0,1 g
Ingrediënten: Glucose-fructosestroop, roggebloem, suiker, water, roggemeel, rietsuiker, kandijstroop, specerijen en rijsmiddel (natriumbicarbonaat, zuurnatriumpyrofosfaat).

Voedingswaarde Snelle Jelle Minder Suiker per 100gr:
Koolhydraten 54,4g
- waarvan suikers 28,8g
Vet 1,1 g
- waarvan verzadigd 0,1 g
Ingrediënten: Roggebloem. glucose-fructosestroop, voedingsvezel (oligofructose), water, rietsuiker, suiker, specerijen, rijsmiddel (natriumbicarbonaat, zuurnatriumpyrofosfaat) en conserveermiddel (kaliumsorbaat).
pi_72135185
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Hahahaha!! Ik heb gewoon wat uitgelopen aardappels her en der in de grond gestoken en dat gaat als een tierelier!!! Het zelfde doe ik met uien en zo. Voor de rest stelt het niets voor dus!!

Ik vind jouw lijstje wel goed eigenlijk. Niet te weinig als het een flinke salade betrof. Misschien nog een stuk fruit erbij voortaan!
Ik had nog een appel mee naar m'n werk, maar die heb ik na één hap in de prullenbak gegooid, want het was een melige appel

En de salade was inderdaad flink. Met zo'n grote bol mozzarella, olijven, tomaat, komkommer, dressing enzovoorts. Oh, wat ik trouwens vergeet was dat er ook 2 stukjes brood bij de salade zaten! Inclusief roomboter
pi_72135207
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]

Ja, ssssssst. Ik eet het niet omdat ik denk dat het gezond is, hoor. Ik vind het gewoon lekker
pi_72135218
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
dat is heel goed gegaan de rest van de week maar gisteren was speciaalbierproeven en daar zou ik ook gewoon aan mee doen vanavond weer spa rood
Toevallig bij Café Jos ?
pi_72135232
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, 1.63m

In zo'n Snelle Jelle zitten 160 kcal. Sushi weet ik zo even niet, eigenlijk
Dan is het gewoon een prima lijstje hoor. Wij kleintjes hebben niet zoveel nodig.
pi_72135274
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]

Holy mac, wat een boel suiker!
pi_72135297
kruipt weg in een hoekje
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:44:56 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72135339
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug en het kan! . Nu nog even contact leggen met Windesheim in Zwolle of het écht geen probleem is om mijn stage op het vso te doen en dan staat niets me meer in de weg om me in te schrijven . Dus ik zit nog even in spanning . En ik vind het sowieso keispannend .
Ga je naar Windesheim? Leuk! Amersfoort en Groningen zijn trouwens beide nét iets te ver weg om relaxt te kunnen studeren. Als je besluit in Zwolle te gaan wonen geef ik je wel een rondleiding
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72135516
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje gister (waar ik heel trots op ben ik heb namelijk een beetje de neiging te weinig te eten, en volgensmij is mijn lijstje van gister goed)

O: magere yoghurt met muesli
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: boterham achterham, kiwi
L: 6 stukjes sushi, breaker light
T: boterham achterham
D: uit eten: maaltijdsalade mozzarella

Na het etentje nog naar de bios geweest, was leuk! En niks gehad, want ik zat bomvol van die salade!
Ik vind het eigenlijk ook een prima lijstje, is wel zo'n beetje wat ik ook eet . Sushi bevat 40-50 per stukje vind ik op internet, afhankelijk van de vulling.

Ik heb ontbeten met 2 boterhammen gerijpte 30+ kaas (in het tostiapparaat) en dat was eigenlijk veel lekkerder dan ontbijten met een kitkat oid .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72135554
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Toevallig bij Café Jos ?
Samson daar doen we het elk jaar
Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:51:26 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72135569
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ga je naar Windesheim? Leuk! Amersfoort en Groningen zijn trouwens beide nét iets te ver weg om relaxt te kunnen studeren. Als je besluit in Zwolle te gaan wonen geef ik je wel een rondleiding
Haha, Amersfoort is maar een half uur treinen naar Zwolle, hoor . Groningen is wat verder idd.
Maar ik zit meer op de stageplek dan op de school zelf, dus wat ik ga doen hangt even af van waar ik een stageplek krijg.
Niet meer actief op Fok!
pi_72135570
Mijn schoonmoeder ging laatst ook beginnen met Sonja Bakker dus ze had even tussendoortjes ingeslagen: allemaal Liga- en Sultana-achtige dingen, gewoon veredelde koekjes dus. Dat is toch vragen om honger?

Mensen zijn hier weleens verbaasd als ik vier boterhammen op een dag eet (of 6 met ontbijt), maar in een boterham zitten echt niet meer kcal dan in zoiets en het vult nog beter ook.

Viking: leuk zeg! Dan moet je wel hals over kop beginnen, dat is ook spannend!
pi_72135577
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
wat tof
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')