beetje vrolijkheid mag ook wel!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef koei het volgende:
Wat een vrolijke tt in vergelijking met je sluitpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que?quote:Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Hij le bij een logeerpartijtje bij Poit
I dunno...quote:
Nee, wij heten heel burgerlijk scouting haagse hout en zitten in een straatje waar je niet zomaar langs looptquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Lagomorph het volgende:
Koei, het gebouw van je scouting heet niet iets met Rimbetto ofzo? Daar liep ik gisteren langs namelijk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wij heten heel burgerlijk scouting haagse hout en zitten in een straatje waar je niet zomaar langs loopt
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nuquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:19 schreef Reintji het volgende:
Waar blijven die schaderapportjes van lowlands
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu
Whehehe, lenny zien we pas morgen terugquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu![]()
Watje!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu
vanmorgen gelukkig geen stinkende hippies in de treinquote:
Sorry Vos.quote:
Wat wil je weten?quote:
nouja zeg...quote:
Je deed ook al geen live-verslag...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:14 schreef Poit het volgende:
Pff, daar heb ik geen puf voor hoor.. En die shit intikken is veel minder leuk dan het vertellen..
Had ik niet de juiste telefoon voor meegenomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je deed ook al geen live-verslag...
euh... niet cool!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Lagomorph het volgende:
fik verdieping lager in de flat van dinnetje
Uitroeptekentjes... dat is vast heel goed of niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh... niet cool!
http://monitor.livep2000.nl/
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Uitroeptekentjes... dat is vast heel goed of niet?
Dat interview is in de EA presslounge opgenomen. Volgens mij heb ik ze toen zien zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)is-steven-en-dennis/
Dat fragmentje op 20:45 is zo grappig
Damn jullie weten temninste wat een feestje bouwen inhoudquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Poit het volgende:
LENNNAAAAAAART!!!! Petttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Was een kicke feessie of wat!!
Inmiddels ook weer thuis. Godverdomme wat een leuk feestje en DAMN wat een (bier)spierpijn..
Wie zijn die 2 gekke lui er bij? Die ken ik heel niejquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat interview is in de EA presslounge opgenomen. Volgens mij heb ik ze toen zien zitten.
quote:
Ja sorry je klimt zo lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
Mogguh edje!
Ook weer terug zo te zien!
Lennart!!
We zijn na darkraver nog even een broodje bal gaan eten en wat wezen roken maar verder had ik het toen al wel een soort van gehad
Heb godver spierpijn als een motherfocker. Heb 3 keer klimrek gespeeld
toen zatten we op onze eigen party voor de tentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:55 schreef lkb9000 het volgende:
zo ik ben weer wakker, nog wel moe
Poit en petti waren jullie tot het einde op het terrein? We hebben llow chi minh city helemaal vernield, was geweldigen daarna nog een enorm feest op camping 3. Ik ben echt kapooooot maar wat een feest!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Nu lekker gratis shadow complex spelen vanwege een bug in de demo
Verder nog wat boeiends gezien? Promo, Prodigy, Grace Jones, ik noem maar watquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
Mogguh edje!
Ook weer terug zo te zien!
Lennart!!
We zijn na darkraver nog even een broodje bal gaan eten en wat wezen roken maar verder had ik het toen al wel een soort van gehad
Heb godver spierpijn als een motherfocker. Heb 3 keer klimrek gespeeld
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
toen zatten we op onze eigen party voor de tentlekker muziek maken
en slap lullen met engelsen
Na het verslaan van de eindbaas van de demo moet je vet vaak op start drukken totdat je het menu krijgt, dan kan je "load last save" doen en heb je complete gamequote:
Prodigy was AWESOMEquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Verder nog wat boeiends gezien? Promo, Prodigy, Grace Jones, ik noem maar wat
Oh, ik kan niet zo lang gamen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Na het verslaan van de eindbaas van de demo moet je vet vaak op start drukken totdat je het menu krijgt, dan kan je "load last save" doen en heb je complete game
Je moet hem wel in 1x uitspelen zonder hem af te sluiten, en je krijgt geen achievements
En NIET de update uitvoeren waar hij om vraagt bij de demo nu
Ogh gewoon op pauze zetten en later verder gaan, ik heb hem een uurtje geleden ook ff op pauze gezetquote:
wat heb je verder allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Prodigy was AWESOME
Al heb ik in totaal misschien 4 of 5 optredens gezien
Rondzwalken over campings en mensen die net opstaan proberen konijnensap te verkopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
wat heb je verder allemaal gedaan dan?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
Thanks Koei, ik ben achteraf toch best happy met de foto
ligt het aan mij of ziet Kane er veel sympathieker uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
DIe gast is echt een baas. Hele dagen constant kutgeintjes maken en rare dingen doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ziet Kane er veel sympathieker uit?
trouwens Ross, reageer nog ff in GEK
Toffe foto dudequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Kaartjes besteld voor Theo Maassen, Club Melchior en Jochem MyjerDat was weer 100 euro
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Kaartjes besteld voor Theo Maassen, Club Melchior en Jochem MyjerDat was weer 100 euro
Nee, ik mocht er helaas maar 2 per persoon, anders had ik dat gedaan natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:44 schreef Reintji het volgende:
Lenny, heb hier de plannen voor lowlands 2010 al gemaakt.
Ow, crap ja... ik moet ook nog even kijken wat er hier in de Kleine Komedie speelt. Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Dat moet je zekers doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar ook
mijn ritje heen en weer naar Morthill kostte me anders 176 euroquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Ach, je hebt je auto/motor en rijbewijs nog... toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Misan het volgende:
[..]
mijn ritje heen en weer naar Morthill kostte me anders 176 euro
ja was na correctie 29km/u te snel, maar daar is de A6 ook naar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, je hebt je auto/motor en rijbewijs nog... toch?
(of wat heb je gedaan?? )
dit was van een week eerder, poppedeinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef koei het volgende:
je had ook gewoon naar Keulen moeten komen ipv naar Groningen!
Was de darkraver nog een beetje tof trouwens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat moet je zekers doenze hebben meegevraagd voor Rock am Ring volgend jaar, maar als jij naar lowlands gaat, ik ken genoeg anderen die ook gaan
Damn het was al gaaf met Poit en Lennart en dat was al brilliant
|
nee, ben afgelopen weekend last minute thuis geblevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef koei het volgende:
Ben je twee weekenden achtereen naar Morthill geweest
Misan en Morthill, sitting in a tree...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ja was na correctie 29km/u te snel, maar daar is de A6 ook naar!
Had je ook harder kunnen rijden zonder consequenties...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef koei het volgende:
je had ook gewoon naar Keulen moeten komen ipv naar Groningen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:29 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, ben afgelopen weekend last minute thuis gebleven
niet jaloers zijn [ afbeelding ]
Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was de darkraver nog een beetje tof trouwens?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwens
Zegt je vriendin zeker wel vakerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwens
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zegt je vriendin zeker wel vaker
Padam patsh
it doesn't get any better than that....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:03 schreef Reintji het volgende:
Straks maar even stoom afblazen met AC, vind het tot nu toe maar zo zo. Beetje torentjes beklimmen om die ondervraag dingen te vinden, gast killen en naar de volgende stad.
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:42 schreef lkb9000 het volgende:
Oja Poit!, die gast tijdens Boys Noize met z'n gifgroene shirt met dat monster erop was het brein achter Die Hitmachine
ik weet alles nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!
Ik zag net een foto van mij en Petti die ik me echt niet meer kan herinneren
Maar ik ga m'n bedje weer in.. Ben KAPOT!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Wat een alcoholisten zijn jullie ookIk weet tenminste alles nog van de afgelopen week...
zoals ik net al zeiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik weet alles nogen je hebt niks raars gedaan
Dat was echt een superfeestje in de magneetbar
you did it wrongquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Wat een alcoholisten zijn jullie ookIk weet tenminste alles nog van de afgelopen week...
quote:
Volgend jaar allemaal komenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!
Ik zag net een foto van mij en Petti die ik me echt niet meer kan herinneren
Maar ik ga m'n bedje weer in.. Ben KAPOT!!
Een vriend van me doet het ook, eerste dag op lowlands had ie al 420euro verdiendquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
OMG Heineken gister gekocht en stijgt nu 9 %
Ik wordt slapend rijk![]()
Gasten stap ook in ik heb dat al vaker gezegd maar je kunt nu zo veel geld binnen halen omdat het constant heen en weer schiet!
Gewoon bij je eigen bank een effecten rekening aanmaken en dan is het net als telebankieren dus easy als pie
Het is echt super nu ja je haalt bakken met geld binnen en je hoeft er vrijwel niets voor te doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een vriend van me doet het ook, eerste dag op lowlands had ie al 420euro verdiend2e dag was z'n telefoon leeg dus pakte die zn oude waarmee die niet kon internetten, en toen had ie de t-mobile klantenservice gebeld of ze de DAX even voor hem wouden checken
![]()
Op het moment kan ik alleen geen geld missenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is echt super nu ja je haalt bakken met geld binnen en je hoeft er vrijwel niets voor te doen![]()
Heineken was wel een gok en ik had de koersen nog niet eens gekeken maar me pa belde op van ik denk dat je even de koersen moet kijken![]()
Maarja wat ik zeg als je gewoon wat geld kunt missen dan zou ik het zeker doen. Ook als je bijvoorbeeld shell koop ofzo dan krijg je ongeveer +6% alleen al aan dividend dus dan maakt het nog niet eens uit of die stijgt bijvoorbeeld en dan heb je nog veel meer dan wat je op je bankrekening zou hebben.
Waar gaat u naar toe?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
nog 3 daagjes werken en dan 2 weken vakantie
dinsdag aanstaande lig ik in de Turkse zon van een pilsje te genieten!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op het moment kan ik alleen geen geld missen
Kusadasi. 8 dagen lang in/om het zwembad hangen, op het strand hangen, in de hamam chillebille, beetje scooteren naar Efese, daar chillen, en vooral genieten en geen flikker doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waar gaat u naar toe?
Ik ga pas in oktober naar Alanya/Antalya (whatever).
Heerlijk 10 dagen bijkomen, beetje fietsen, beetje lopen, toffe dingen zien... gewoon vakantie!!![]()
Nooit!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Verkoop je EmarWii t-shirt dan
quote:
Klinkt goed! Volgens mij wel mooie omgeving ook om niks te doen...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kusadasi. 8 dagen lang in/om het zwembad hangen, op het strand hangen, in de hamam chillebille, beetje scooteren naar Efese, daar chillen, en vooral genieten en geen flikker doen.
juh, wellicht gaan we ook nog een zeiltocht doen naar een van de griekse eilandjes, even kijken of dat haalbaar is in ons drukke schemaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt goed! Volgens mij wel mooie omgeving ook om niks te doen...
Klopt, beleggen is leuk om te doen, alleen wel risicovolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
OMG Heineken gister gekocht en stijgt nu 9 %
Ik wordt slapend rijk![]()
Gasten stap ook in ik heb dat al vaker gezegd maar je kunt nu zo veel geld binnen halen omdat het constant heen en weer schiet!
Gewoon bij je eigen bank een effecten rekening aanmaken en dan is het net als telebankieren dus easy als pie
klinkt als 500 euro winst...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, beleggen is leuk om te doen, alleen wel risicovol
Hoe beleg jij?
Ik heb zelf ooit 1000 euro speelgeld ingelegd en heb 'r nog maar een kleine 1500 van over
klopt, maar ik heb op 3k gestaan en op 600 voordat ik in olie ging beleggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
klinkt als 500 euro winst...
dat doe je al door je volledige surfgedrag af te geven aan Googlequote:
Gewoon aandelen van de AEX zelf dus geen fonds ofzo. Maar het is nu gewoon zo'n jojo dat het bijna niet mis kan gaan. Ik wou eerst voor lange termijn maar ben nu zowat elke dag wel aan het kopen/verkopenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, beleggen is leuk om te doen, alleen wel risicovol
Hoe beleg jij?
Wil je nog wat KPN-Qwest aandelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
Risicovol vind ik het ook niet trouwens? In het slechste geval moet je een tijd wachten totdat je weer uit je verlies bent.
Dat was ook gekke werkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wil je nog wat KPN-Qwest aandelen?
had je dat niet op lowlands zelf kunnen doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker the prodigy op lowlands kijken op 3voor12.nl
Daar stond ik als een maniak los te gaan middenin de crowd, ik zie nu voor het eerst wat er op het podium gebeurtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
had je dat niet op lowlands zelf kunnen doen?
Correctie: in het slechtste geval gaat het bedrijf waar je aandelen in hebt failliet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
Risicovol vind ik het ook niet trouwens? In het slechste geval moet je een tijd wachten totdat je weer uit je verlies bent.
Ik ben allemaal dingen aan het kijken maar heb mezelf nog niet gezien, wel de buurman die met een kilt zonder iets eronder handstanden ging doen naast onze tentquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
IK GA ZIENquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:51 schreef Poit het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42378350/41
Serieus.. De laatste 5 minuten.. Kankehard losgegaan daar!!
nope, ik heb maar 2x vooraan gestaan. En van mij hoeft dat ook niet zo nodigquote:
Vooraan staan hou ik ook niet zo van, zolang ik de band kan zien vind ik het goed. Ik vind een springende menigte voor me minstens zo tof als de band zelf bekijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nope, ik heb maar 2x vooraan gestaan. En van mij hoeft dat ook niet zo nodig
Ik wil altijd mee doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vooraan staan hou ik ook niet zo van, zolang ik de band kan zien vind ik het goed. Ik vind een springende menigte voor me minstens zo tof als de band zelf bekijken
Bij de prodigy stond ik helemaal achterin de alpha en daar ging het net zo hard los als vooraanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil altijd mee doen![]()
Maar dan komt er meestal een pit
Ik sta altijd in het midden. Dan krijg je nogal wat van de sfeer mee. Bij Jay-z stond ik ook helemaal achteraan het laatste kwartier, was geen reet aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij de prodigy stond ik helemaal achterin de alpha en daar ging het net zo hard los als vooraan
Daaromquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:43 schreef Lagomorph het volgende:
Niet risicovol
Ahold heeft op meer dan 40 gulden gezeten per aandeel en zit nu op 8.47 euro...
Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:07 schreef Misan het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet, mensen met aandelen Fortis komen nooit meer uit hun verlies met de aandelen die ze nu hebben
Hee, daar stond ik ook!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij de prodigy stond ik helemaal achterin de alpha en daar ging het net zo hard los als vooraan
Opgezwolle is leuker om naar te kijken dan Fakkelbrigade.. Opgezwolle beukt meer..quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, daar stond ik ook!!![]()
[..]
Opgezwolle is leuker om naar te kijken dan Fakkelbrigade.. Opgezwolle beukt meer..
Wat een koning ben je ook!!quote:
20 euro was al laag op dat momentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.
Dat is dus het grappige, je weet niet wanneer iets op de top is. Het zou zomaar kunnen dat een aandeel van 20 euro nog steeds 2x zoveel waard gaat worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.
Geen probleem met een stoploss toch? Als het stijgt is het oke als het daalt raakt die de stoploss en verkoop je hem op die koers en heb je nog winst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Dat is dus het grappige, je weet niet wanneer iets op de top is. Het zou zomaar kunnen dat een aandeel van 20 euro nog steeds 2x zoveel waard gaat worden.
* Poit is daar minder jaloers om dan om Heavy Rain!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef koei het volgende:
* koei heeft ook Uncharted 2, God of war 3 en Brütal Legend gespeeld
QFTquote:
Nee, Heavy Rain is voor de echte gamers, die hebben al een PS3 thuis staan. Fahrenheit was ook geen enorm succes, alleen bij de harde kern en ik denk dat datzelfde ook voor Heavy Rain gaat gelden, of Sony moet een enorm mediaoffensief erop loslaten maar met het type game dat het is past dat ook niet zo goed.quote:
1x raden waarom ik een PS3 hebquote:
1 keer raden waarom ik een Nintendo DS heb gekochtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
1x raden waarom ik een PS3 heb
Farneheit vond ik echt geweldig. Vandaar mijn enthousiastme over de game. Het wordt echt geen systemseller, zelfs geen subtopper maar ohw mai GAWD wat wil ik die game graag..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, Heavy Rain is voor de echte gamers, die hebben al een PS3 thuis staan. Fahrenheit was ook geen enorm succes, alleen bij de harde kern en ik denk dat datzelfde ook voor Heavy Rain gaat gelden, of Sony moet een enorm mediaoffensief erop loslaten maar met het type game dat het is past dat ook niet zo goed.
(overigens heb ik die vanmiddag van Fallen meegekregen, dus ik kan binnenkort vertellen in hoeverre Fahrenheit en Heavy Rain overeenkomen...)
Pennenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef koei het volgende:
Maffia II heb ik niet gezien, daar heb ik alleen het t-shirt en de pen van gekregenRossdale was er wel erg over te spreken!
De Kok!!! The Bro Code has spoken...quote:ARTICLE 19
A Bro shall not sleep with another Bro’s sister. However, a Bro shall
not get angry if another Bro says, “Dude, your sister’s hot!”
vooral die twee zetten mij aan het denken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef koei het volgende:
Ik heb een pedofiel op mn blog gehad vandaagDe zoektermen waarmee mensen op mijn blog uitkwamen van vandaag:
ice age eekhoorn
3d naaktfoto's kinderen
zaal 4 pathe den haag spuimarkt
film van ex vriendin
3d blootfoto's kinderen
Het mooie is dat die zoektermen uitkwamen op mijn 1 april blog met items over naaktfoto's op wie-o-wie, kinderklusjes en de 3D browser van google
Die heb ik inmiddels van jou ookquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef Poit het volgende:
IN DE KOOOOOOONT!!!!
Je hebt de pech dat niet met ons volle stemvolume gehoord te hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]dat heb al weer te lang niet meer gehoord
quote:* Vesper is now known as CodyB
<Teku> why the nick change?
<CodyB> I'm teaching this hot chick how to use IRC
<xanatos> ...why
<CodyB> I got grounded for two weeks and I can't call anyone. I figured I could talk to her here, at least.
<CodyB> be cool, I'm teaching her about channels and she might come in here
<xanatos> how did you get grounded
<CodyB> I locked my sister outside for three hours.
<xanatos> i bet she didnt like that
* StacyF has joined #randomshit
<CodyB> yeah I thought my parents were going to kill me
<CodyB> oh hey, there you are
<Teku> So you had sex with your sister on your parents bed and they walked in on you? Wow Cody, you're lucky you only got grounded for two weeks.
<StacyF> eeew you sick fuck
* StacyF has left #randomshit
<Teku> I know you're going to kill me later, but it was so worth it
<CodyB> you motherfucker
Die hadden we gemaakt op de camping..Mooi ontbijt naast je broodje knakworstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:24 schreef lkb9000 het volgende:
hahahaha awesome. Oh waterpijp wat ben je tof
Chill dude! Ik zag net wat fotos die aan vriend had gemaakt, en jij en petti staan er op 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Die hadden we gemaakt op de camping..Mooi ontbijt naast je broodje knakworst
Damn.quote:
Doe mij die eens mailen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill dude! Ik zag net wat fotos die aan vriend had gemaakt, en jij en petti staan er op 1
Je brengt me op een idee..quote:
AWSISSIMAquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:07 schreef Fallen het volgende:
bash.org!![]()
![]()
<Overlord> That just pooped into my head.
<Overlord> Ack, one of my worst typos.
<Aunt_Kwan> If you
<Aunt_Kwan> press enter
<Aunt_Kwan> before done with a sentance
<Aunt_Kwan> it makes you
<Aunt_Kwan> look like you
<Aunt_Kwan> have asthma.
<Tajador> I'm a pseudomasochist, pretend to spank me
<NiTro> i gonna go test for hiv
<NiTro> bbl
<Impolite> think positive
<Duck> Gullible isn't in the dictionary
<Fred> Yeah it is dumbass.
<Fred> gul•li•ble - adj. ( P ) Pronunciation Key (gl-bl)
<Fred> Easily deceived or duped.
<Fred> ...
<Fred> god dammit...
<Duck> lol
Aight!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef lkb9000 het volgende:
Ik mail m later poit ff stoned pineapple express kijken
Da wiefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook een keer gehad
Dus je gaat niet slapen vannacht???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
Poit poit poit, ik ga nu beginnen aan de eerste aflevering van True Blood S02....
Jawel, dat vast wel... Ga nu gewoon de eerste aflevering kijken....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus je gaat niet slapen vannacht???
Ik kan weer niet wachten tot maandag.. Vind het echt weer té dikke shit!
Jahooooooor...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jawel, dat vast wel... Ga nu gewoon de eerste aflevering kijken....
en daar houd ik het bij!
echt... promise!
cross my heart, hope to die
*ptoei!* Echt, ik zweer je!
Doe eens snel afkijken dan!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Ik moet seizoen 1 nog afkijken. Maar ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn laptop draadloos met mn PS3 te sharen, en dan ook nog mijn downloads-map waarin alle series staan, alleen neemt hij alleen de inhoud van één map daarin over... Dat moet ik nog even uitzoeken...
Hoe doe je dat dan? Via Vuze? Daar ben ik mee aan het klooien alleen het hapert nogal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Ik moet seizoen 1 nog afkijken. Maar ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn laptop draadloos met mn PS3 te sharen, en dan ook nog mijn downloads-map waarin alle series staan, alleen neemt hij alleen de inhoud van één map daarin over... Dat moet ik nog even uitzoeken...
Het voordeel is dat ik de overige afleveringen nog moet downloaden...quote:
Niet Media Player gebruiken, dat is stom.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef koei het volgende:
Windows Media player en dan gewoon mappen delen.
Maar ik ga nu eerst beginnen aan fahrenheit! Wel ontzettend lelijk trouwens, zo'n PS2 game... Is wel even wennen
Omdat die alles streamt wat er te streamen valt, incl. losse subtitles. MKV's hoef je niet eerst om te zetten, MP4's hoef je niet te renamen naar .mpg. Wat dat betreft is WMP helemaal niet zo handig en behoorlijk picky wat wel en niet gelezen/ondersteund wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:51 schreef koei het volgende:
ja, ik heb smoothing nu aan staan, dat scheelt al idd!
En waarom is PS Media Server beter dan?
plus dat je in PMS alle mappen kunt delen die je wilt zonder dat je vast zit aan die hoerige library van WMPquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Omdat die alles streamt wat er te streamen valt, incl. losse subtitles. MKV's hoef je niet eerst om te zetten, MP4's hoef je niet te renamen naar .mpg. Wat dat betreft is WMP helemaal niet zo handig en behoorlijk picky wat wel en niet gelezen/ondersteund wordt.
Plus dat het gewoon heerlijk werktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
plus dat je in PMS alle mappen kunt delen die je wilt zonder dat je vast zit aan die hoerige library van WMP
Aight! Koning!! hoe is het kerel??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon heerlijk werktVan de week ook geinstaleerd omdat mn kabel tussen pc-tv fuckt. Nu kijk ik weer rustig alles op mn ps3
Ik neem aan dat jij de DX match koning vond.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight! Koning!! hoe is het kerel??
Summerslam al gezien?
Nope, het einde van de TLC match.. Niet de uitslag maar daarna..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de DX match koning vond.![]()
Koeitje, pms install guide En let alleen niet op de versienummers daar, download van alles gewoon de laatste
Je 360 kan dat ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Cliffy het volgende:
PS3 speelt wel .mkv af? Mijn Xbox kan dat niet
omzetten naar mp4quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef Cliffy het volgende:
Hoe dan, tis mij nog niet gelukt namelijk
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Cliffy het volgende:
PS3 speelt wel .mkv af? Mijn Xbox kan dat niet
PS3 Media Server werkt als een tierelier trouwens, wat een meesterlijke applicatiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.
Je zou ze om kunnen zetten naar MP4 met bijv. GotSent http://sentry23.googlepages.com/
Of je kunt .mkv's streamen vanaf je computer met Playstation Media Server (PMS) http://ps3mediaserver.blogspot.com/
PMS doet de mkv dan remuxen naar iets dat de PS3 (en tegenwoordig ook Xbox360) wel begrijpt.
Aight!! JeWEET!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef RickoKun het volgende:
HALLO PAUPERS!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom even melden dat ik The Witcher (enhanced edition, weetz!) EEN TOF SPEL VIND!
en nu ga ik weer verder spelen!![]()
Kom ik in dat KUT stukje in het moeras, jeweetwel waar af en toe zo'n plant in zit die gehakt van je maakt
Dus 15 uur bezig voor 5.1 sound of 20 minuten voor 2.0quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.
Je zou ze om kunnen zetten naar MP4 met bijv. GotSent http://sentry23.googlepages.com/
Of je kunt .mkv's streamen vanaf je computer met Playstation Media Server (PMS) http://ps3mediaserver.blogspot.com/
PMS doet de mkv dan remuxen naar iets dat de PS3 (en tegenwoordig ook Xbox360) wel begrijpt.
In 2007 wel ja...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus 15 uur bezig voor 5.1 sound of 20 minuten voor 2.0
Mjah ik heb geen PS3, ik heb mijn TV gewoon aan mijn PC hangen dus normaal kijk ik daarop maar volgende maand zit ik in het huis van mn zus en heb geen zin om m'n pc mee te sjouwen danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
In 2007 wel ja...
En anders doe je het voor PS3, heb je daar geen last van.
Voor specifieke vragen kan je trouwens het best hier kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1303926
Wat een heerlijke sjaak ben je ook hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ik dacht net; tijd om te kijken wanneer school weer begint. Nou blijkbaar eergisteren
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ik dacht net; tijd om te kijken wanneer school weer begint. Nou blijkbaar eergisteren
Koningquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
whehehequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Maandag nieuwe ronde, nieuwe kanzen. Eerst nog even bommen berend jopie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |