Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:07 schreef Misan het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet, mensen met aandelen Fortis komen nooit meer uit hun verlies met de aandelen die ze nu hebben
Hee, daar stond ik ook!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij de prodigy stond ik helemaal achterin de alpha en daar ging het net zo hard los als vooraan
Opgezwolle is leuker om naar te kijken dan Fakkelbrigade.. Opgezwolle beukt meer..quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, daar stond ik ook!!![]()
[..]
Opgezwolle is leuker om naar te kijken dan Fakkelbrigade.. Opgezwolle beukt meer..
Wat een koning ben je ook!!quote:
20 euro was al laag op dat momentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.
Dat is dus het grappige, je weet niet wanneer iets op de top is. Het zou zomaar kunnen dat een aandeel van 20 euro nog steeds 2x zoveel waard gaat worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de top kopen is altijd dom en daarbij stel ik altijd een stoploss in zodat je altijd een bepaald bedrag zeker hebt.
Geen probleem met een stoploss toch? Als het stijgt is het oke als het daalt raakt die de stoploss en verkoop je hem op die koers en heb je nog winst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Dat is dus het grappige, je weet niet wanneer iets op de top is. Het zou zomaar kunnen dat een aandeel van 20 euro nog steeds 2x zoveel waard gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |