quote:
Ja sorry je klimt zo lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
Mogguh edje!
Ook weer terug zo te zien!
Lennart!!
We zijn na darkraver nog even een broodje bal gaan eten en wat wezen roken maar verder had ik het toen al wel een soort van gehad
Heb godver spierpijn als een motherfocker. Heb 3 keer klimrek gespeeld
toen zatten we op onze eigen party voor de tentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:55 schreef lkb9000 het volgende:
zo ik ben weer wakker, nog wel moe
Poit en petti waren jullie tot het einde op het terrein? We hebben llow chi minh city helemaal vernield, was geweldigen daarna nog een enorm feest op camping 3. Ik ben echt kapooooot maar wat een feest!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Nu lekker gratis shadow complex spelen vanwege een bug in de demo
Verder nog wat boeiends gezien? Promo, Prodigy, Grace Jones, ik noem maar watquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Poit het volgende:
Mogguh edje!
Ook weer terug zo te zien!
Lennart!!
We zijn na darkraver nog even een broodje bal gaan eten en wat wezen roken maar verder had ik het toen al wel een soort van gehad
Heb godver spierpijn als een motherfocker. Heb 3 keer klimrek gespeeld
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
toen zatten we op onze eigen party voor de tentlekker muziek maken
en slap lullen met engelsen
Na het verslaan van de eindbaas van de demo moet je vet vaak op start drukken totdat je het menu krijgt, dan kan je "load last save" doen en heb je complete gamequote:
Prodigy was AWESOMEquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Verder nog wat boeiends gezien? Promo, Prodigy, Grace Jones, ik noem maar wat
Oh, ik kan niet zo lang gamen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Na het verslaan van de eindbaas van de demo moet je vet vaak op start drukken totdat je het menu krijgt, dan kan je "load last save" doen en heb je complete game
Je moet hem wel in 1x uitspelen zonder hem af te sluiten, en je krijgt geen achievements
En NIET de update uitvoeren waar hij om vraagt bij de demo nu
Ogh gewoon op pauze zetten en later verder gaan, ik heb hem een uurtje geleden ook ff op pauze gezetquote:
wat heb je verder allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Prodigy was AWESOME
Al heb ik in totaal misschien 4 of 5 optredens gezien
Rondzwalken over campings en mensen die net opstaan proberen konijnensap te verkopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
wat heb je verder allemaal gedaan dan?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
Thanks Koei, ik ben achteraf toch best happy met de foto
ligt het aan mij of ziet Kane er veel sympathieker uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
DIe gast is echt een baas. Hele dagen constant kutgeintjes maken en rare dingen doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ziet Kane er veel sympathieker uit?
trouwens Ross, reageer nog ff in GEK
Toffe foto dudequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Met Kane
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Kaartjes besteld voor Theo Maassen, Club Melchior en Jochem MyjerDat was weer 100 euro
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Kaartjes besteld voor Theo Maassen, Club Melchior en Jochem MyjerDat was weer 100 euro
Nee, ik mocht er helaas maar 2 per persoon, anders had ik dat gedaan natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:44 schreef Reintji het volgende:
Lenny, heb hier de plannen voor lowlands 2010 al gemaakt.
Ow, crap ja... ik moet ook nog even kijken wat er hier in de Kleine Komedie speelt. Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Dat moet je zekers doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar ook
mijn ritje heen en weer naar Morthill kostte me anders 176 euroquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
Ach, je hebt je auto/motor en rijbewijs nog... toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Misan het volgende:
[..]
mijn ritje heen en weer naar Morthill kostte me anders 176 euro
ja was na correctie 29km/u te snel, maar daar is de A6 ook naar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, je hebt je auto/motor en rijbewijs nog... toch?
(of wat heb je gedaan?? )
dit was van een week eerder, poppedeinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef koei het volgende:
je had ook gewoon naar Keulen moeten komen ipv naar Groningen!
Was de darkraver nog een beetje tof trouwens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat moet je zekers doenze hebben meegevraagd voor Rock am Ring volgend jaar, maar als jij naar lowlands gaat, ik ken genoeg anderen die ook gaan
Damn het was al gaaf met Poit en Lennart en dat was al brilliant
|
nee, ben afgelopen weekend last minute thuis geblevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef koei het volgende:
Ben je twee weekenden achtereen naar Morthill geweest
Misan en Morthill, sitting in a tree...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ja was na correctie 29km/u te snel, maar daar is de A6 ook naar!
Had je ook harder kunnen rijden zonder consequenties...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef koei het volgende:
je had ook gewoon naar Keulen moeten komen ipv naar Groningen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:29 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, ben afgelopen weekend last minute thuis gebleven
niet jaloers zijn [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |