* Poit is daar minder jaloers om dan om Heavy Rain!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef koei het volgende:
* koei heeft ook Uncharted 2, God of war 3 en Brütal Legend gespeeld
QFTquote:
Nee, Heavy Rain is voor de echte gamers, die hebben al een PS3 thuis staan. Fahrenheit was ook geen enorm succes, alleen bij de harde kern en ik denk dat datzelfde ook voor Heavy Rain gaat gelden, of Sony moet een enorm mediaoffensief erop loslaten maar met het type game dat het is past dat ook niet zo goed.quote:
1x raden waarom ik een PS3 hebquote:
1 keer raden waarom ik een Nintendo DS heb gekochtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
1x raden waarom ik een PS3 heb
Farneheit vond ik echt geweldig. Vandaar mijn enthousiastme over de game. Het wordt echt geen systemseller, zelfs geen subtopper maar ohw mai GAWD wat wil ik die game graag..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, Heavy Rain is voor de echte gamers, die hebben al een PS3 thuis staan. Fahrenheit was ook geen enorm succes, alleen bij de harde kern en ik denk dat datzelfde ook voor Heavy Rain gaat gelden, of Sony moet een enorm mediaoffensief erop loslaten maar met het type game dat het is past dat ook niet zo goed.
(overigens heb ik die vanmiddag van Fallen meegekregen, dus ik kan binnenkort vertellen in hoeverre Fahrenheit en Heavy Rain overeenkomen...)
Pennenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef koei het volgende:
Maffia II heb ik niet gezien, daar heb ik alleen het t-shirt en de pen van gekregenRossdale was er wel erg over te spreken!
De Kok!!! The Bro Code has spoken...quote:ARTICLE 19
A Bro shall not sleep with another Bro’s sister. However, a Bro shall
not get angry if another Bro says, “Dude, your sister’s hot!”
vooral die twee zetten mij aan het denken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef koei het volgende:
Ik heb een pedofiel op mn blog gehad vandaagDe zoektermen waarmee mensen op mijn blog uitkwamen van vandaag:
ice age eekhoorn
3d naaktfoto's kinderen
zaal 4 pathe den haag spuimarkt
film van ex vriendin
3d blootfoto's kinderen
Het mooie is dat die zoektermen uitkwamen op mijn 1 april blog met items over naaktfoto's op wie-o-wie, kinderklusjes en de 3D browser van google
Die heb ik inmiddels van jou ookquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef Poit het volgende:
IN DE KOOOOOOONT!!!!
Je hebt de pech dat niet met ons volle stemvolume gehoord te hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]dat heb al weer te lang niet meer gehoord
quote:* Vesper is now known as CodyB
<Teku> why the nick change?
<CodyB> I'm teaching this hot chick how to use IRC
<xanatos> ...why
<CodyB> I got grounded for two weeks and I can't call anyone. I figured I could talk to her here, at least.
<CodyB> be cool, I'm teaching her about channels and she might come in here
<xanatos> how did you get grounded
<CodyB> I locked my sister outside for three hours.
<xanatos> i bet she didnt like that
* StacyF has joined #randomshit
<CodyB> yeah I thought my parents were going to kill me
<CodyB> oh hey, there you are
<Teku> So you had sex with your sister on your parents bed and they walked in on you? Wow Cody, you're lucky you only got grounded for two weeks.
<StacyF> eeew you sick fuck
* StacyF has left #randomshit
<Teku> I know you're going to kill me later, but it was so worth it
<CodyB> you motherfucker
Die hadden we gemaakt op de camping..Mooi ontbijt naast je broodje knakworstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:24 schreef lkb9000 het volgende:
hahahaha awesome. Oh waterpijp wat ben je tof
Chill dude! Ik zag net wat fotos die aan vriend had gemaakt, en jij en petti staan er op 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Die hadden we gemaakt op de camping..Mooi ontbijt naast je broodje knakworst
Damn.quote:
Doe mij die eens mailen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill dude! Ik zag net wat fotos die aan vriend had gemaakt, en jij en petti staan er op 1
Je brengt me op een idee..quote:
AWSISSIMAquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:07 schreef Fallen het volgende:
bash.org!![]()
![]()
<Overlord> That just pooped into my head.
<Overlord> Ack, one of my worst typos.
<Aunt_Kwan> If you
<Aunt_Kwan> press enter
<Aunt_Kwan> before done with a sentance
<Aunt_Kwan> it makes you
<Aunt_Kwan> look like you
<Aunt_Kwan> have asthma.
<Tajador> I'm a pseudomasochist, pretend to spank me
<NiTro> i gonna go test for hiv
<NiTro> bbl
<Impolite> think positive
<Duck> Gullible isn't in the dictionary
<Fred> Yeah it is dumbass.
<Fred> gul•li•ble - adj. ( P ) Pronunciation Key (gl-bl)
<Fred> Easily deceived or duped.
<Fred> ...
<Fred> god dammit...
<Duck> lol
Aight!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef lkb9000 het volgende:
Ik mail m later poit ff stoned pineapple express kijken

Da wiefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook een keer gehad
Dus je gaat niet slapen vannacht???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
Poit poit poit, ik ga nu beginnen aan de eerste aflevering van True Blood S02....
Jawel, dat vast wel... Ga nu gewoon de eerste aflevering kijken....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus je gaat niet slapen vannacht???
Ik kan weer niet wachten tot maandag.. Vind het echt weer té dikke shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |