Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was de darkraver nog een beetje tof trouwens?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwens
Zegt je vriendin zeker wel vakerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik hoorde van veel mensen dat ie goed bezig was. Maar ik wou gaan slapen, ik moest de volgende dag weer gaan rijden. Waar ik ook in faalde trouwens
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zegt je vriendin zeker wel vaker
Padam patsh
it doesn't get any better than that....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:03 schreef Reintji het volgende:
Straks maar even stoom afblazen met AC, vind het tot nu toe maar zo zo. Beetje torentjes beklimmen om die ondervraag dingen te vinden, gast killen en naar de volgende stad.
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:42 schreef lkb9000 het volgende:
Oja Poit!, die gast tijdens Boys Noize met z'n gifgroene shirt met dat monster erop was het brein achter Die Hitmachine
ik weet alles nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!
Ik zag net een foto van mij en Petti die ik me echt niet meer kan herinneren
Maar ik ga m'n bedje weer in.. Ben KAPOT!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Wat een alcoholisten zijn jullie ookIk weet tenminste alles nog van de afgelopen week...
zoals ik net al zeiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik weet alles nogen je hebt niks raars gedaan
Dat was echt een superfeestje in de magneetbar
you did it wrongquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Wat een alcoholisten zijn jullie ookIk weet tenminste alles nog van de afgelopen week...
quote:
Volgend jaar allemaal komenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, gast, ik kom er net achter dat ik een huge zwart gat heb vanaf ongeveer dat moment!!
Ik zag net een foto van mij en Petti die ik me echt niet meer kan herinneren
Maar ik ga m'n bedje weer in.. Ben KAPOT!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |