Dat ben ik met je eens. Maar ik zie ook niet wat die zeiltocht nu zo verkeerd maakt aan haar. je kan zeggendat ze bv zelfstandiger zal zijn. Allemaal gissen natuurlijk. Maar waarop het neerkomt is of ze een slechter leven zal hebben door die tocht. Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:02 schreef Bolter het volgende:
Ik snap gewoon niet wat de het record toevoegt aan de ervaring.
Als we dit even naar de voetballerkes vertalen kan het ineens wel. Voor hun 10-de jaar al gescout.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar een opvoeding in een veilige omgeving genieten en je scholing, vormen de basis voor je verdere volwassen leven. Wellicht zet dat uiteindelijk wel veel meer zoden aan de dijk?
Dat dus, plus dat je opvoeding op je 13e echt nog niet afgerond is. Integendeel, naar mijn inziens begint het juist pas in de tienerjaren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jahoor, maar ik vind het niet echt een reden waarom dit dan wel een goed plan is?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef terrestrial het volgende:
Tja dat is nou typisch jeugdzorg. Als ze niet kunnen winnen maken ze graag hele gezinnen kapot en het belang van het kind is voor hun geheel niet boeiend.
Eens.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Deprater het volgende:
eerst naar school, goede zaak
als ze verzuipt krijgt de politiek en de politie de schuld van de ouders
Hoeveel kinderen worden er doodgereden onderweg naar school? Naar school gaan ook maar verbieden vanwege de veiligheid?quote:
Voor andere voorbeelden van drogredenaties zie posts van Schwerzenegger oid. hierboven.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen worden er doodgereden onderweg naar school? Naar school gaan ook maar verbieden vanwege de veiligheid?
De grootste drogreden is anders wel: "het gaat niet om wilsbekwaamheid, het gaat om veiligheid"quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef Bolter het volgende:
[..]
Voor andere voorbeelden van drogredenaties zie posts van Schwerzenegger oid. hierboven.
Hoe zij overkomt doet niet terzake het gaat over haar veilgheid en daar gaat zij zelf niet over.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef SCH het volgende:
Ik vond het meisje wel redelijk overtuigend overkomen maar ik vind haar redenen niet zo gegrond: om perse dat record te vestigen. Dan maar geen record en lekker nog even 4 jaar wachten.
Aan de andere kant laten we kinderen van 13 comazuipen en maken we hier ineens een enorm punt van. Dat klinkt wat tegenstrijdig. Maar ik weet het niet zo goed, heb sowieso niks met zeilen.
Want?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef beeer het volgende:
[..]
De grootste drogreden is anders wel: "het gaat niet om wilsbekwaamheid, het gaat om veiligheid"
Als ouders verantwoordelijk zijn gaan ze wijzen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
Als het mis gaat zijn haar ouders verantwoordelijk lijkt me, en word er met het vingertje naar allerlei organisaties gewezen dat ze niet ingegrepen hebben.
Nou, stel je voor!quote:Plus dat het meisje gewoon leerplicht heeft. Als je er eentje laat gaan is het hek van de dam.
Ik weets, wie trekt er een uur voor uit om een krant te maken, maar Fok! was down.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ouders verantwoordelijk zijn gaan ze wijzen?
[..]
Nou, stel je voor!![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn baas heeft het zelfs geflikt om dit tijdens werktijd te doen. De enige die erom kon lachen dat ons bedrijf in de krant stond was hijzelf.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weets, wie trekt er een uur voor uit om een krant te maken, maar Fok! was down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |