off topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:26 schreef Belana het volgende:
ja zeg, ben ik een keer als eerste bij een live bevalling, gaat ze gewoon weg
yepsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:34 schreef Belana het volgende:
ja zeg, een mod die off-topic gaat!!![]()
![]()
mogge lady! moet je werken dat je zo vroeg bent?
o ja hoor, ik ben blij dat ik in ieder geval wat te doen heb. en t is best leuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:37 schreef Belana het volgende:
ach ja, het hoort erbij hewel lekker dat het verder allemaal goed gaat toch?
Fotohh ! (ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd met je schoonvader![]()
hih
Ik ben aan de slag om vanuit een kussensloop een jurkje te frobelen, hoe tof is dat(en t gaat nog helemaal goed ook) en daarnaast een mutsje haken van echt heel fijn spul, elastiek met een vachtje
in oudroze
Nou, ik krijg haar nog niet wakker (met aaien, lieve woordjes en gerommel in haar kamertje), dus denk ik dat ik daar maar eens even op ingaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai Tex, beterschap!
Welkom thuis Guus...krijgen we nog meer stella vakantie foto''s nu?
Geen idee wat het is.... Het was er gistermiddag zomaar ineens, niet eens door een rare beweging ofzow. Zolang ik op nde bank lig gaat het wel, maar ik kan dus echt niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:05 schreef Stout het volgende:
Guuzz WB !
Tex... das balen zeg ! Spit ?
leukste TT in tijden!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:17 schreef Lois het volgende:
Ik maak even misbruik van mijn machten heb de TT even aangepast aan de gelegenheid!
* Bla_Bla_Bla gaat f5én in t fototopicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:13 schreef Guuzewuus het volgende:
dus denk ik dat ik daar maar eens even op inga
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:19 schreef texelonia het volgende:
Micha is doodleuk weer naar bed gegaan(zijn uitslaapdag)
Ja, je was me net voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:44 schreef Belana het volgende:
[..]
* Belana herinnert zich het jaar dat ze zwanger was van de jongste...
(ik had toen de meeste posts van heel oud)
Oh man, het was verrukkelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:23 schreef Ynske het volgende:
welkom thuis Guus, genoten van je vakantie?
linkje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zoek naar Starwars plaatjes en lag me een breuk om de t shirts enzo.![]()
![]()
Who's your daddy.
ja stoer hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef PM-girl het volgende:
O BE, het is zover!![]()
![]()
Succes!!
[..]
Ja, je was me net voor![]()
En wat lees ik, moet je 'voor zaken' naar Londen? Cool! Daar valt mijn Rotterdamreisje bij in het niet!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net ff op mn dak geklommen om een boemerang te pakken. In m`n jurk
Jammer dat ik geen daklichten heb anders had ik die meteen f schoon kunnen maken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ons dak is gelukkig niet zo hoog..ik durfde het wel aan
Zeggeuh..moet jij niet gaan puffen ofzo? Of persen, voor de zekerheid?
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL342&q=darth+vader+who's+your+daddy&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=TrqPSrmiMcj3-QacuZHzDQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4quote:
ik dee de binnenkant hè, da's heul wat andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net ff op mn dak geklommen om een boemerang te pakken. In m`n jurk
Jammer dat ik geen daklichten heb anders had ik die meteen f schoon kunnen maken
Wij hebben er 4quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben geen daklichtenMaar ja, dan hoef ik ze ook niet schoon te maken
ja verrassend leuk! Een na leukste!quote:
Nope.quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:54 schreef Noli. het volgende:
Hoorde ik nou net Innepin op 3fm????
BEebieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!GO BE!
GO BE!
Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wadan wadan wadan?
had je een liedje aangevraagd?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensen
Ik zei nog, 't is niet alsof het kind enig besef heeft van dagen, en mijn vriend moet werken dus die heeft geen weekend, maar ja. Dus. Zodoende.
Jamaar jamaar dat zei ik in het voorgesprekje met de producer, niet op de radioquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha ik hoor het je gewoon zeggen!
![]()
lekker nuchter ding
Ja best knap, zo'n stukje van vijf secondenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:23 schreef Noli. het volgende:
En had ik het dus helemaal goed gehoord.![]()
![]()
Ze zoeken nu dus een nieuwe Chefkok?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja best knap, zo'n stukje van vijf seconden![]()
![]()
Felicitaties, liefBest wel jubelstemming hier. 't is heel spannend (want de zaak is dus nu écht een puinhoop, vooral financieel, dus een hoop werk aan de winkel), maar vooral zo gaaf
Ook dat de grote baas vertrouwen heeft in het kunnen van D., puur op basis van zijn ervaring en inzichten, want managerspapieren heeft ie helemaal niet (hij is nu de chefkok).
Ik ben trots![]()
@Stout: de manager weet het zelf nog nietDus D. is nu aan het werk, naast de manager, en het is héél awkward.
Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensen
Ik zei nog, 't is niet alsof het kind enig besef heeft van dagen, en mijn vriend moet werken dus die heeft geen weekend, maar ja. Dus. Zodoende.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:54 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nogMaar goed, dat lag dus niet aan jou
ik ben ervan overtuigd dat jij alles kan en je zou dus ook mijn werk kunnen, je bent gewoon hetzelfde typequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Belana, ik ben al eens PA geweest (o.a.) en ik ben een erg goede![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:22 schreef Noli. het volgende:
He jammer, die heb ik dan niet gehoord. Manlief hier zit autosport te kijken.
Maar ik hoorde je naam en dochtertje van twee weken oud.. "huh? die naam ken ik! dochtertje twee weken..*PING*"
k las t ook, opzich vind ik t niet zo heel erg, maar dr gaat een gerucht rond dat de betaalgegevens van de abohouders ook uitgelekt zijn. dat heel wat minderquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef PM-girl het volgende:
Lees overigens net in FB dat Fok! gehackt zou zijn: Fok gehackt?
Oeh, bijna trouwen! Kewl!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef innepin het volgende:
Oei PM, hoorde de dikke man in kwestie het ook? En reageerde ie nog?![]()
En eh, verloofde![]()
idd, dr zitten me wat typetjes tussen, die gozerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oh my wat is dat k2 --> k3 programma erg!
link is dood. (tenminste, die waarnaar verwezen wordt)quote:
Ik ook niet eerlijk gezegd en hij is dus ook wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:15 schreef Saffier het volgende:
Die update in het update-topic vond ik niet grappig.
Maar dat kan aan mij liggen naturlijk.
Bij mij doet de link het wel. Maar ok, Fok! doet het weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
link is dood. (tenminste, die waarnaar verwezen wordt)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oh my wat is dat k2 --> k3 programma erg!
Stiekem wel hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee, we zijn er weer. Toch best handig, twitter
ikke denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand die ik niet ken heeft me toegevoegd op twitter..althans..ze komt me wel vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is
Ik ben niet zo geschikt voor Twitter dnek ik
Hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[nerdpost] voor de twitteraars: ik gebruik firefox en daarin kan je een add-on plaatsen zodat je kan twitteren zonder steeds te hoeven in te loggen, best handig[/einde nerdpost]
Is wel handig als je geen FF gebruiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat ken ik dus weer nietis dat ook een add-on?
1 followerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook twitter sinds eh net
kleurdoosje
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, wil je geen teckel?
Die dingen praten dan wel niet maar hebben alsnog graag het laatste woord
Nee, ook die heeft nog een buikbabyquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of Huup die misschien gewoon vannacht aan t baren is geweest!
dat had ik dus ook, ik dacht dat het aan de iPhone lag?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Nope bij mij ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Dat zou ik weleens kunnen zijn...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh maar jou weet ik welIk ben door een paar mensen toegevoegd en 1 daarvan weet ik niet wie het is..zo is het duidelijker
Oh en ik hoef ook nooit in te loggen *ook n3rd is*
Dan snap ik ook niet waarom hij veranderd zou moeten worden. Anderen kunnen niet zien dat je lid bent...quote:
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:55 schreef Rottdog het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik wil weten.
Heeft BE haar babietje al![]()
![]()
That's the question
Antwoord al heeft gevonden![]()
Nog geen BEeb en vanmorgen ook geen weeen. Ze is nu volgens mij in het zh voor ctgquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-
Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logeesquote:
Gevonden, dank je welquote:
Dankjewel! Als verjaardagskado heb ik een jongetje die niet zonder me wil, alleen maar huilen, dus hups in de draagdoekquote:
huu een spooktrein!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Rocka, heeft B. ook van doe thomastrientjes waar je een batterij in moet doet en zelf dan kan rondrijden?
Arwen heeft James gekregen, maar zelfs alstie uit staat dan begint dat ding ineens te rijden
Maar het laatste bericht dat ik daarin kan vinden is van donderdagmiddag... Of bedoel je dat als BEebie er zou zijn geweest, het daar had moeten staan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Pandora, we hebben een updatetopic, die staat altijd bovenaan en daar vind je altijd het allerlaatste nieuws
is dat aankomend weekend al?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logees
mijn hormonen wat doe jequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Holy cr*p...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Het was de hond van de dierenarts die vlak bij ons woonde. Een grote zwarte hond, ik heb geen idee wat voor soort, een soort rottweilerhond is het in mijn herinnering, maar het is heel lang geleden en ik weet niet veel van hondenrassen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, ze zijn ook heel leuk en schattig, die kleine hondjes met lange oortjes. Door wat voor hond ben je gebeten dan?
oh... Nee dan kan ik me voorstellen dat je er liever met een boog omheen loopt. En kleine hondjes dan? Hoewel sommigen stukken feller zijn dan grote honden...quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het was de hond van de dierenarts die vlak bij ons woonde. Een grote zwarte hond, ik heb geen idee wat voor soort, een soort rottweilerhond is het in mijn herinnering, maar het is heel lang geleden en ik weet niet veel van hondenrassen.
hoezo ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:
Succes met parkeren k_p, dat schijnt weer dramatisch te zijn.
Goed gedaan stout!quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:47 schreef Stout het volgende:
Even een egopost : -4.3 kg na 1 week !!!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:46 schreef E.T. het volgende:
moet nog wel weer ff wennen aan 'schoolochtenden' hoor
aaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:06 schreef Sugar het volgende:
Wat goed, Stout!![]()
Fok dus down dit weekend? Gelukkig zaten wij lekker in Parijs! Was fijn en ook best romantisch: zie"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we wachten nog steeds op de baby's van Huup en BE?
ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:46 schreef E.T. het volgende:
moet nog wel weer ff wennen aan 'schoolochtenden' hoor
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ookvriendlief staat sinds een jaar weer voor het eerst voor de klas
ben benieuwd of ie t trekt
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*wakker*
ben blij, weet ook niet waarom...
dooshaar!?!?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:51 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik! en ik en ik.
heb mijn haar eraf
20 cm minder doos
juhp, zijn laatste prothese zit erin en de controles zijn ook bijna afgelopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, knap van je vriend! Is hij weer helemaal gezond verklaard, eigenlijk?
snothaar is hip, olé olé! Ik heb van de week mn eigen pony geknipt, alleen nu nog zien hoe ik die uitgroei van 2 cm weg krijg met 2 kleuren haarquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, zijn laatste prothese zit erin en de controles zijn ook bijna afgelopen.
foto vanmiddag trouwens (haar) Ik heb het zelf geknipthad er verf ingesmeten en alles wat snot werd eraf geknipt
Ik wist al dat het eraf moest maar wist niet om hoeveel het precies ging, dus dat was een hele makkelijke oplossing
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:40 schreef Saffier het volgende:
ik ga een paracetamol scoren, heb buikpijn
te vaak blonderen (in een korte tijd) dan voelt het als een snotterig papje als het nat is en als je het dan laat drogen kronkelt het alle kanten op, alsof het verbrand is.quote:
foto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik baal er wel wat van trouwens, het was eindelijk zoooo langggg..maar het zag er vreselijk uit, droog, dor en elin trok er ook grote plukken uit ivm zwangerschapshaar (wat ook nog eens overal door het huis ligt) en eigenlijk staat deze korte coupe me reuzeleuk, vindikzelf. Je kan er ook veel meer mee en er zit eindelijk weer volume in \O/
tijd voor de nanay time out stoel? Ik heb geen flauw idee hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
Pic doos!
En hier een kind wat KEIHARD boos gilt. De ene keer om aandacht, dan omdat hij valt of omdat hij ergens niet bij kan
Niet tof.
Kan je dat afleren als je nog niet kan uitleggen? Nee zeggen wordt hij boos en dan gaat hij alleen maar harder gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |