Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logeesquote:
Gevonden, dank je welquote:
Dankjewel! Als verjaardagskado heb ik een jongetje die niet zonder me wil, alleen maar huilen, dus hups in de draagdoekquote:
huu een spooktrein!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Rocka, heeft B. ook van doe thomastrientjes waar je een batterij in moet doet en zelf dan kan rondrijden?
Arwen heeft James gekregen, maar zelfs alstie uit staat dan begint dat ding ineens te rijden
Maar het laatste bericht dat ik daarin kan vinden is van donderdagmiddag... Of bedoel je dat als BEebie er zou zijn geweest, het daar had moeten staan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Pandora, we hebben een updatetopic, die staat altijd bovenaan en daar vind je altijd het allerlaatste nieuws
is dat aankomend weekend al?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logees
mijn hormonen wat doe jequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Holy cr*p...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Het was de hond van de dierenarts die vlak bij ons woonde. Een grote zwarte hond, ik heb geen idee wat voor soort, een soort rottweilerhond is het in mijn herinnering, maar het is heel lang geleden en ik weet niet veel van hondenrassen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, ze zijn ook heel leuk en schattig, die kleine hondjes met lange oortjes. Door wat voor hond ben je gebeten dan?
oh... Nee dan kan ik me voorstellen dat je er liever met een boog omheen loopt. En kleine hondjes dan? Hoewel sommigen stukken feller zijn dan grote honden...quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het was de hond van de dierenarts die vlak bij ons woonde. Een grote zwarte hond, ik heb geen idee wat voor soort, een soort rottweilerhond is het in mijn herinnering, maar het is heel lang geleden en ik weet niet veel van hondenrassen.
hoezo ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:
Succes met parkeren k_p, dat schijnt weer dramatisch te zijn.
Goed gedaan stout!quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:47 schreef Stout het volgende:
Even een egopost : -4.3 kg na 1 week !!!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:46 schreef E.T. het volgende:
moet nog wel weer ff wennen aan 'schoolochtenden' hoor
aaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:06 schreef Sugar het volgende:
Wat goed, Stout!![]()
Fok dus down dit weekend? Gelukkig zaten wij lekker in Parijs! Was fijn en ook best romantisch: zie"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we wachten nog steeds op de baby's van Huup en BE?
ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:46 schreef E.T. het volgende:
moet nog wel weer ff wennen aan 'schoolochtenden' hoor
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ookvriendlief staat sinds een jaar weer voor het eerst voor de klas
ben benieuwd of ie t trekt
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*wakker*
ben blij, weet ook niet waarom...
dooshaar!?!?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:51 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik! en ik en ik.
heb mijn haar eraf
20 cm minder doos
juhp, zijn laatste prothese zit erin en de controles zijn ook bijna afgelopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, knap van je vriend! Is hij weer helemaal gezond verklaard, eigenlijk?
snothaar is hip, olé olé! Ik heb van de week mn eigen pony geknipt, alleen nu nog zien hoe ik die uitgroei van 2 cm weg krijg met 2 kleuren haarquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, zijn laatste prothese zit erin en de controles zijn ook bijna afgelopen.
foto vanmiddag trouwens (haar) Ik heb het zelf geknipthad er verf ingesmeten en alles wat snot werd eraf geknipt
Ik wist al dat het eraf moest maar wist niet om hoeveel het precies ging, dus dat was een hele makkelijke oplossing
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:40 schreef Saffier het volgende:
ik ga een paracetamol scoren, heb buikpijn
te vaak blonderen (in een korte tijd) dan voelt het als een snotterig papje als het nat is en als je het dan laat drogen kronkelt het alle kanten op, alsof het verbrand is.quote:
foto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik baal er wel wat van trouwens, het was eindelijk zoooo langggg..maar het zag er vreselijk uit, droog, dor en elin trok er ook grote plukken uit ivm zwangerschapshaar (wat ook nog eens overal door het huis ligt) en eigenlijk staat deze korte coupe me reuzeleuk, vindikzelf. Je kan er ook veel meer mee en er zit eindelijk weer volume in \O/
tijd voor de nanay time out stoel? Ik heb geen flauw idee hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
Pic doos!
En hier een kind wat KEIHARD boos gilt. De ene keer om aandacht, dan omdat hij valt of omdat hij ergens niet bij kan
Niet tof.
Kan je dat afleren als je nog niet kan uitleggen? Nee zeggen wordt hij boos en dan gaat hij alleen maar harder gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |