quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, wil je geen teckel?
Die dingen praten dan wel niet maar hebben alsnog graag het laatste woord
Nee, ook die heeft nog een buikbabyquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of Huup die misschien gewoon vannacht aan t baren is geweest!
dat had ik dus ook, ik dacht dat het aan de iPhone lag?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Nope bij mij ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Dat zou ik weleens kunnen zijn...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh maar jou weet ik welIk ben door een paar mensen toegevoegd en 1 daarvan weet ik niet wie het is..zo is het duidelijker
Oh en ik hoef ook nooit in te loggen *ook n3rd is*
Dan snap ik ook niet waarom hij veranderd zou moeten worden. Anderen kunnen niet zien dat je lid bent...quote:
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:55 schreef Rottdog het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik wil weten.
Heeft BE haar babietje al![]()
![]()
That's the question
Antwoord al heeft gevonden![]()
Nog geen BEeb en vanmorgen ook geen weeen. Ze is nu volgens mij in het zh voor ctgquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |