Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logeesquote:
Gevonden, dank je welquote:
Dankjewel! Als verjaardagskado heb ik een jongetje die niet zonder me wil, alleen maar huilen, dus hups in de draagdoekquote:
huu een spooktrein!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Rocka, heeft B. ook van doe thomastrientjes waar je een batterij in moet doet en zelf dan kan rondrijden?
Arwen heeft James gekregen, maar zelfs alstie uit staat dan begint dat ding ineens te rijden
Maar het laatste bericht dat ik daarin kan vinden is van donderdagmiddag... Of bedoel je dat als BEebie er zou zijn geweest, het daar had moeten staan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Pandora, we hebben een updatetopic, die staat altijd bovenaan en daar vind je altijd het allerlaatste nieuws
is dat aankomend weekend al?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Slaapkamer is ook bijna klaar dus die maken we ook af, want krigj aankomende weekenden nogal wat logees
mijn hormonen wat doe jequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Holy cr*p...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Pfff, F. zegt net tegen me 'je moet nog even die column op de frontpage lezen!'
Hart tegen hard
Tranen over mijn wangen... die laatste zin...![]()
Heel, heel mooi wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |