off topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:26 schreef Belana het volgende:
ja zeg, ben ik een keer als eerste bij een live bevalling, gaat ze gewoon weg
yepsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:34 schreef Belana het volgende:
ja zeg, een mod die off-topic gaat!!![]()
![]()
mogge lady! moet je werken dat je zo vroeg bent?
o ja hoor, ik ben blij dat ik in ieder geval wat te doen heb. en t is best leuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 06:37 schreef Belana het volgende:
ach ja, het hoort erbij hewel lekker dat het verder allemaal goed gaat toch?
Fotohh ! (ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd met je schoonvader![]()
hih
Ik ben aan de slag om vanuit een kussensloop een jurkje te frobelen, hoe tof is dat(en t gaat nog helemaal goed ook) en daarnaast een mutsje haken van echt heel fijn spul, elastiek met een vachtje
in oudroze
Nou, ik krijg haar nog niet wakker (met aaien, lieve woordjes en gerommel in haar kamertje), dus denk ik dat ik daar maar eens even op ingaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai Tex, beterschap!
Welkom thuis Guus...krijgen we nog meer stella vakantie foto''s nu?
Geen idee wat het is.... Het was er gistermiddag zomaar ineens, niet eens door een rare beweging ofzow. Zolang ik op nde bank lig gaat het wel, maar ik kan dus echt niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:05 schreef Stout het volgende:
Guuzz WB !
Tex... das balen zeg ! Spit ?
leukste TT in tijden!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:17 schreef Lois het volgende:
Ik maak even misbruik van mijn machten heb de TT even aangepast aan de gelegenheid!
* Bla_Bla_Bla gaat f5én in t fototopicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:13 schreef Guuzewuus het volgende:
dus denk ik dat ik daar maar eens even op inga
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:19 schreef texelonia het volgende:
Micha is doodleuk weer naar bed gegaan(zijn uitslaapdag)
Ja, je was me net voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:44 schreef Belana het volgende:
[..]
* Belana herinnert zich het jaar dat ze zwanger was van de jongste...
(ik had toen de meeste posts van heel oud)
Oh man, het was verrukkelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:23 schreef Ynske het volgende:
welkom thuis Guus, genoten van je vakantie?
linkje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zoek naar Starwars plaatjes en lag me een breuk om de t shirts enzo.![]()
![]()
Who's your daddy.
ja stoer hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef PM-girl het volgende:
O BE, het is zover!![]()
![]()
Succes!!
[..]
Ja, je was me net voor![]()
En wat lees ik, moet je 'voor zaken' naar Londen? Cool! Daar valt mijn Rotterdamreisje bij in het niet!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net ff op mn dak geklommen om een boemerang te pakken. In m`n jurk
Jammer dat ik geen daklichten heb anders had ik die meteen f schoon kunnen maken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ons dak is gelukkig niet zo hoog..ik durfde het wel aan
Zeggeuh..moet jij niet gaan puffen ofzo? Of persen, voor de zekerheid?
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL342&q=darth+vader+who's+your+daddy&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=TrqPSrmiMcj3-QacuZHzDQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4quote:
ik dee de binnenkant hè, da's heul wat andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net ff op mn dak geklommen om een boemerang te pakken. In m`n jurk
Jammer dat ik geen daklichten heb anders had ik die meteen f schoon kunnen maken
Wij hebben er 4quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben geen daklichtenMaar ja, dan hoef ik ze ook niet schoon te maken
ja verrassend leuk! Een na leukste!quote:
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |