nee uit een eerder gesprek kwam dat ik mogelijk ADD had maar daar wordt aan getwijfeld. vandaar dat hele onderzoek om een compleet beeld te krijgen of ik ADD of wat anders heb (of niks natuurlijk)quote:Op donderdag 10 september 2009 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat alles om te onderzoeken of je AD(H)D hebt?
Oh vandaar. Vervelend dat het nu allemaal zo lang duurt, succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee uit een eerder gesprek kwam dat ik mogelijk ADD had maar daar wordt aan getwijfeld. vandaar dat hele onderzoek om een compleet beeld te krijgen of ik ADD of wat anders heb (of niks natuurlijk)
Ok, ik moest dus iets precies natekenen, dus daar had ik geen last vanquote:Op donderdag 10 september 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik tekende vooral dingen globaal. zo van: zo kan je wel zien wat het is. klaar. hehe.
ben erg benieuwd
oh zo. ja dan zou ik het ook in delen opbouwen. anders kom ik altijd verkeerd uit. maar mijn opdracht was: teken een boom. nja dan teken ik zo'n boom die kinderen tekenen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ok, ik moest dus iets precies natekenen, dus daar had ik geen last van
dank je wel! ik hou jullie op de hoogte hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vandaar. Vervelend dat het nu allemaal zo lang duurt, succes.
Die tekening pakte ik echt enorm structureel aanquote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jep. Met dingen tekenen ging ik dus de 'fout'in dat ik wel heel precies tekende, maar totaal willekeurig aan de slag ging. Dus niet eerst de grote lijn, daarna de middelgrote en daarna de details... maar eerst iets uit de grote lijn en dan details en dan weer iets uit de middelgrote lijn en dan weer details en dan weer iets uit de grote lijn. Dat is op zich nog niet zo gek om te onderzoeken, want dat vond hij adhd-gedrag
Ik kan het alleen als ik er een hele middag voor ga zitten, het een leuk boek is en ik het in een ruk uit lees.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef RRGJL het volgende:
Ik zou willen dat ik eens een boek uit kon lezen![]()
Wat gebeurt er in je hoofd op het moment dat je afgeleid wordt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef RRGJL het volgende:
Dat kan ik sowieso al niet, zelfs op een leuk boek kan ik me niet concentreren. Elke 2 minuten is mijn aandacht wel weer weg. Toch heb ik het idee dat toen ik jonger was ik wel nog helemaal kon verdrinken in een boek. Dan zat ik er echt in. Helemaal afgesloten van de buitenwereld bij wijze van spreken. Dat heb ik al jaren niet meer gehad, terwijl ik de stof op zich gewoon mateloos boeiend vind.
Ja dat kon ik vroeger ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef RRGJL het volgende:
Dat kan ik sowieso al niet, zelfs op een leuk boek kan ik me niet concentreren. Elke 2 minuten is mijn aandacht wel weer weg. Toch heb ik het idee dat toen ik jonger was ik wel nog helemaal kon verdrinken in een boek. Dan zat ik er echt in. Helemaal afgesloten van de buitenwereld bij wijze van spreken. Dat heb ik al jaren niet meer gehad, terwijl ik de stof op zich gewoon mateloos boeiend vind.
Een gedachte en telkens iets anders. Ik kan me ook zomaar bedenken dat ik toch echt mijn aandacht bij het boek moet houden en er dan zo mee bezig ben dat ik dus alsnog niet oplet maar bezig ben met opletten dat ik opletquote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in je hoofd op het moment dat je afgeleid wordt?
Komt er een gedachte op? Is dat altijd dezelfde gedachte? Is het een geluid? Een beeld?
Als je de oorzaak van je afleiding weet kun je er misschien wat aan doen namelijk
Inderdaad. Heerlijk was dat, om zo je zondag om te krijgen. Kippenvel, de Griezelbusquote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vroeger ook.Dan kon je me ook echt 'wakker' maken uit mijn boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |