SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen diagnose. Twee jaar geleden wel een topic aangemaakt hierover met tig voorbeelden, bij de huisarts geweest die ook het één en ander bevestigde en/of verifieerde, aangemeld geweest bij zo'n centrum in Nieuwegein, vervolgens acht maanden later of zo een mailtje gekregen met "maak een afspraak" waar ik nog eens twee maanden later pas achter kwam (door een overvolle mailbox) en het toen maar op z'n beloop gelaten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat gewoon moet doen, doelen stellen. Ik ben erg perfectionistisch, ik heb de tekst ook al tig keer veranderd
Neem jij medicatie?
Heb je al eens bloed laten prikken op met name vitamine b1?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef BufferOverflow het volgende:
Ik slik al minstens 15 jaar methylfendidaat, maar ik zat me toch af te vragen of er geen langetermijn-effecten kunnen optreden, aangezien ik al jaren last heb van erger wordende brainfog en slecht geheugen, hebben mensen ervaring met het langdurig stoppen met methylfendidaat en welke effecten dit heeft?
Niet specifiek B1, wel D en schildklier, dat was in orde. Volgens mij is de kans op een B1 tekort extreem klein als je relatief gezond bent, normaal eet en vrijwel geen alcohol drinkt. Ik heb wel langere tijd multivitamines geslikt inclusief B1 en die leken geen enkel effect te hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je al eens bloed laten prikken op met name vitamine b1?
Ik las een stukje terug in het vorige topic en herken mezelf hier heel erg in.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh en een hyperfocus, wow. Ik heb voor jaren een tv serie als hyperfocus gehad (wat nu eindelijk wat minder wordt), maar ik heb dat bijvoorbeeld ook met muziek. Ik kan zo liedjes die ik leuk vind keer op keer achter elkaar beluisteren. Het verveelt gewoon niet. Ik heb nu al een paar maanden een liedje die ik echt abnormaal vaak geluisterd heb en ik luister er nog steeds naar. Vaak op de fiets ook meerdere keren achter elkaar, wel in een remix maar het deuntje en de tekst is vaak hetzelfde.
Geen idee hoe oud je bent of dat het al mosterd na de maaltijd is, maar soms kan de overgang aanleiding zijn om alsnog hulp te zoeken op dat vlak, dus het kan helpen om dat in je achterhoofd te houden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las een stukje terug in het vorige topic en herken mezelf hier heel erg in.![]()
Sowieso veel ADD trekjes die vrouwen omschrijven zijn 1 op 1 op mezelf te betrekken.
Geen diagnose bekend maar het zou me niet verbazen btw.
Nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef BufferOverflow het volgende:
Ik slik al minstens 15 jaar methylfendidaat, maar ik zat me toch af te vragen of er geen langetermijn-effecten kunnen optreden, aangezien ik al jaren last heb van erger wordende brainfog en slecht geheugen, hebben mensen ervaring met het langdurig stoppen met methylfendidaat en welke effecten dit heeft?
Heb ondertussen diagnose slaapapneu gehad, dus waarschijnlijk was dat de oorzaakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht.
Heb wel last van brainfog. Maar dat is als ik in een verkeerd medicatie ritme zit door te lang uitslapen bijvoorbeeld.
Of nu omdat ik utrogestan slik.
Verder geen last van gelukkig.
Zit je nog wel op de goede dosis?
Misschien is je lijf veranderd of je leven?
Ben je overgezet op een ander merk?
Oh dat kan ook best pittig zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Heb ondertussen diagnose slaapapneu gehad, dus waarschijnlijk was dat de oorzaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |