maar je FOK! vrienden zijn er toch voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja Groningen (Reitdiep) wordt nu heel donker en flitsen. Ik zeg, niks voor een vrouw alleen thuis
Uhuh ja ok...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je FOK! vrienden zijn er toch voor je
Idd, aardig wat flitsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Groningen gaat het nu erg tekeer, erg veel ontladingen.
Erg veel ontlading idd... Flinke flitspartijen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Groningen gaat het nu erg tekeer, erg veel ontladingen.
Je kijkt duidelijk mijn kant opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb vanuit het KPN gebouw een mooi uitzichtHet dondert behoorlijk!
Hollandser kan nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Impry het volgende:
Prachtige lucht op dit moment, Sprang-Capelle (NB).
Oosten:
[ afbeelding ]
Westen:
[ afbeelding ]
Locatie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Hier vliegen de tieten in het rond
Ja, dat zijn wij. In Stad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef picobyte het volgende:
het rommelt hard in de verte.
Jij mag niet zeggen dat je in Stad woontquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wij. In Stad.
Erg mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef chingching105 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonsondergang vanaf Emmeloord gezien. Heel de keuken was oranje. Mooi gezicht
het is lekker bezig nuquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef teigan het volgende:
In Assen begint het nu ook wat meer te donderen... Al een bui gehad, en nu komt er meer zo te zien..
Zeg, ga jij eens buiten surveilleren met je cameraquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is lekker bezig nu
ik kijk wel uit dan worden ik en mijn camera natquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens buiten surveilleren met je camera
Heb nu al medelijden met de TD daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Longlegg het volgende:
Onweer net ingeslagen in UMCG (Groningen dus) Lichten gingen uit en weer aan, aarde stond te trillen.... wat een klap
Camera kan daar wel tegen hoor, ik maak zo vaak fotos buiten als het regent. Denk dat zo'n huis tuin en keuken toestelletje het wel snel begeeft thoughquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kijk wel uit dan worden ik en mijn camera nat
Ja iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de TD daarNormaal betekent zo'n inslag dat er van alles kapot is
Noodstroom pakt de vitale onderdelen wel op maar de minder vitale dingen zijn dan mooi kapot
Heb jij je boterhammetjes wel op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is lekker bezig nu
Mooie combi!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de TD daarNormaal betekent zo'n inslag dat er van alles kapot is
Noodstroom pakt de vitale onderdelen wel op maar de minder vitale dingen zijn dan mooi kapot
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef wapwip het volgende:
though
Damn. Die zijn mooiquote:
Mja hier valt momenteel geen mooie foto te maken. echt pikkedonkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Camera kan daar wel tegen hoor, ik maak zo vaak fotos buiten als het regent. Denk dat zo'n huis tuin en keuken toestelletje het wel snel begeeft though
Heb het hele brood opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij je boterhammetjes wel op?
Nog steeds mooie slangen hierzo
ALS ie daar op is ingeslagen. Op m'n werk is een aantal jaar geleden ook de bliksem ingeslagen waar we ook gewoon een bliksemafleider op het hele gebouw hebben zitten. Sloeg in in een boom en ging via de waterleiding het gebouw binnen. Alles wat kapot kon gaan aan elektrische installaties ging kapotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.
Als het licht uitgaan betekend dat meestal dat die bliksemafleider niet helemaal ze werk heeft gedaan, want hij is in het stroomnet gedrongen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.
Ik hoor helemaal niets, geen brandweer e.d. Wanneer dat het geval zou zijn, zou er al lang een rampenplan draaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ALS ie daar op is ingeslagen. Op m'n werk is een aantal jaar geleden ook de bliksem ingeslagen waar we ook gewoon een bliksemafleider op het hele gebouw hebben zitten. Sloeg in in een boom en ging via de waterleiding het gebouw binnen. Alles wat kapot kon gaan aan elektrische installaties ging kapotZusteroproep, telefooncentrale, de beveiliging van de servers, elektra kasten
nicequote:
De tering zegquote:
Geluk hebben (want uit de hand geschoten). Scherp stellen, sluiterknop half ingedrukt houden en meteen drukken als je licht ziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De tering zegHoe flik je zoiets?
Weeralarm was helemaal niet voor een klein beetje onweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Rica het volgende:
Ik heb op mijn fietsje met de plu het noodweer inclusief weeralarm getrotseerd. Een klein beetje onweer na een warme dag en gelijk weeralarm, echt.![]()
Een uurtje geleden waren er wel prachtige paarse luchten hier.
Van die dingen heb ik een stuk of 20 gezien hier in kerkrade...en het begint nu pasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De tering zegHoe flik je zoiets?
Ze hadden al een waarschuwing gegeven, was dat niet genoeg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Weeralarm was helemaal niet voor een klein beetje onweer.
Weeralarm was er omdat de potentie er was voor zeer zware buien met zwaar onweer en zeer zware windstoten.
Voor hetzelfde geld waren die wel tot ontwikkeling gekomen maar om een of andere reden is het allemaal net wat later ontstaan dan verwacht en zijn met name de windstoten uitgebleven. (Doordat het wat later ontstond).
Tja, weeralarm is gewoon een ongelukkige term. Mensen denken dat de wereld vergaat maar dat is helemaal niet zo, waarschuwing is beter, maar dan maak je niet genoeg onderscheid met normale waarschuwingen voor onweer en windstoten en echt zwaar weersituaties.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden al een waarschuwing gegeven, was dat niet genoeg?
Voor mijn part blijft men bij elke "kans op" een alarm afgeven, care, maar er is straks geen hond meer die er acht op slaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf
Ik zou kiezen voor statief, diafragma behoorlijk dicht en de sluiter 10 - 20 tellen open, da's makkelijker. Helaas heb ik niet zo'n uitzicht!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geluk hebben (want uit de hand geschoten). Scherp stellen, sluiterknop half ingedrukt houden en meteen drukken als je licht ziet.
Da's dan knap simpel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hadden al een waarschuwing gegeven, was dat niet genoeg?
Voor mijn part blijft men bij elke "kans op" een alarm afgeven, care, maar er is straks geen hond meer die er acht op slaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf
en dan wordt je in je auto verpletterd door een omvallende boom door een blikseminslagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Da's dan knap simpel!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dat is ook een gezegde.
Een weeralarm is voor mij iig geen garantie op dodelijk weer, maar een waarschuwing dat het heel ernstig zou kunnen worden. Daarom ben ik vandaag niet met de fiets, maar met de auto naar het werk gegaan. Zo'n bui wil ik niet meemaken als ik tussen de weilanden fiets. Zie het gebeuren in Warmenhuizen van vanmiddag voor de reden!
Als dat gebeurt dan was het echt mijn tijd, dan heb ik het iig geprobeerd, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan wordt je in je auto verpletterd door een omvallende boom door een blikseminslag
Flitsen waren er hier plenty zat, zelfs een paar minuten bijna volcontinue. Donderslagen waren er veel minder idd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef RetepV het volgende:
Ik ben teleurgesteld.
Na de hagelbui werd het regen, en na de regen was het over. Nog geen 5 flitsen gezien. Wat een mietjesweer hebben we toch in Nederland. In Maleisie... Daar gaat het tenminste echt te keer.
Ik had geen zin om m'n statief op te zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor statief, diafragma behoorlijk dicht en de sluiter 10 - 20 tellen open, da's makkelijker. Helaas heb ik niet zo'n uitzicht!
Wel een toffe plaat natuurlijk!
Mooie foto's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef OA het volgende:
Precies één flinke regenbui, geen onweer, storm en bliksem...
Na de regen was er een mooie zonsondergang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie weet wat het weer ons dan weer gaat brengenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef DemonRage het volgende:
Maandag weer 31°C volgens MeteoX.
Wat niet is zal vast nog wel een keer komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef maril het volgende:
Het noodweer waarvoor de hele dag wordt gewaarschuwd, is vooralsnog uitgebleven.
Hoe flik je dat nou?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef Sasami het volgende:
Stadskanaal net een half uurtje geleden.
[ afbeelding ]
Je kunt er voor kiezen om handmatig de sluitertijd in te stellen. Dus bijv. 15 of 30 seconde sluiter open (ligt net aan je fototoestel of je dit kunt)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou?![]()
Ik ben constant te laat
Ik heb de camera op bulb stand gehad.Je kan dan zelf bepalen hoe lang je sluiterstijd is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou?![]()
Ik ben constant te laat
Heerlijk fiets weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:37 schreef TommyGun het volgende:
Wat een rust en kalmte. Heerlijke temperatuur atm.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk fiets weer.
Toch nog een topic of zes, zeven volgespammed gister zag ik
Wie weet... ik zou zeggen: vraag de stats maar opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lekker toch?Ik heb zo het idee dat DE gisteren één van de drukste subforums was, of heb ik het mis?
Hoe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie weet... ik zou zeggen: vraag de stats maar op
Picsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef kepler het volgende:
Hmm, zei ik gister nog dat er in Melbourne weinig gebeurd qua weer: vandaag flinke (onweers)buien en windstoten tot 110 km/uOveral bomen op de weg en flinke overlast... En ze kennen hier ook een weeralarm, maar ze geven die af op het moment dat het gebeurd
Dagcijfers # 186quote:
Ja, het was niet heel erg fotogeniek helaas (en mn camera lag op de kamer)quote:
Ik op 5, tering jantjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Jij stond in ieder geval op 5 gisteren.
Wellicht kun je daar ook meer stats opvragen.
quote:Ook in de nacht van woensdag op donderdag bleef het uitzonderlijk warm. Opmerkelijk was het temperatuurverloop in Limburg. In het begin van de nacht werd op Maastricht Airport een minimum van 21,6 graden gemeten, waarna de temperatuur opliep. Rond vijf uur in de ochtend werd hier bijna 25 graden gemeten. Zo'n temperatuurverloop is ook opgetreden in de nacht van 31 juli op 1 augustus 1983 (Nader Verklaard- zwoele zomernachten).
Dat merkte ik gisteren inderdaad toen ik m'n auto parkeerde vlakbij het vliegveld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.knmi.nl/cms/ni(...)-1_elementId/1_63740
[..]
Wellicht wat aan de hoge kant idd. Wetteronline komt tot 28 http://www.wetteronline.de/Niederlande/Eindhoven.htmquote:
Het KNMI voorspelt 27 tot 30 graden, het zal dus wel warm worden. Maar Meteox zit ernaast, lijkt me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:46 schreef DemonRage het volgende:
WTF!? @ Maandag (MeteoX)
Beetje overschat denk ik?
Ik zie met 29 graden niet veel bijzonders maar dan op dinsdag maar liefst 20.5 mm regen. Is dat niet wat veel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het KNMI voorspelt 27 tot 30 graden, het zal dus wel warm worden. Maar Meteox zit ernaast, lijkt me.
Haha, jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zie met 29 graden niet veel bijzonders maar dan op dinsdag maar liefst 20.5 mm regen. Is dat niet wat veel?
Bij mij staat er na een refresh nu juist weer 29 gradenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
Ik deed een F5 op die pagina en nu staat er voor maandag weer 35 graden...
Kijk er eerlijk gezegd voor het eerst op maar volgens mij is die site op hol geslagen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, ja![]()
Ik ben nooit zo enthousiast over metawebsites als Meteox, volgens mij zijn ze over het algemeen veel onnauwkeuriger dan lokale equivalenten.
En dan wrs. ook die 20.5 mm regen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bij mij staat er na een refresh nu juist weer 29 graden
Misschien is het een nieuwe service: 'refresh net zo lang tot het weer van uw keuze verschijnt'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan wrs. ook die 20.5 mm regen..
De tuinslang berg ik voorlopig iig maar niet op..
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien is het een nieuwe service: 'refresh net zo lang tot het weer van uw keuze verschijnt'.
De maakbare wereld
Voor nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
[..].
En met meeste stemmen gelden zou ik met die bliksemliefhebbers hier geen leven meer hebben, denk ik..
Welterusten voor later trouwens.
we hebben september ook nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Zal maandag de laatste dag zijn van 2009 dat de 30 graden wordt gehaald?
Ik hoop het van ganser harte, ik heb het helemaal gehad met die zompige hitte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik hoop dat temperatuur langzaam wat minder wordt. Anders is het verschil met IJsland, waar ik vanaf volgende week zaterdag ben, wel erg grootquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Yesss, ik ben lekker vrij volgende week. Eindelijk eens naar het strand zonder eerst anderhalf uur in de file te staan.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maandag zou de 30 graden misschien wel gehaald worden alleen denk dat het wel lastig gaat worden ivb met de bewolking.
hij is gewoon te zienquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef -CRASH- het volgende:
FF een vraagje....
Kunnen jullie mijn post lezen
Want ik kan het namelijk niet meer.
Kan wel reageren (zoals je ziet)
Maar ik vind niks terug.
In alle posts/topics ben ik weg
Had Gerrit Hiemstra het gisteravond bij Journaal ook over. In de loop van de week gaat ie afgezwakt tussen IJsland en de UK door. Precieze baan is nog niet duidelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef AcidTrance het volgende:
Ik zit net kaarten op wetterzentrale te bekijken en ik zie dus een regenfront die volgens mij bij orkaan Bill hoort de oceaan oversteken in de loop van de week. ALs het klopt zal die woensdag aankomen in de UK.
[ afbeelding ]
Ik zie niets hoor...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
Als iemand me hier een antwoordt wil geven....
IK KAN HET NIET ZIEN.....
PM me ff
owja ik heb Danny ookal een PM gestuurdt
Algehele CRASH was hetquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef -CRASH- het volgende:
Pffffff.... wat een gedoe was dat. Maar ik ben weer overal zichtbaar/leesbaar.
Layout verandert, achtergrondkleur verandert... dat werkte niet.
Achtergrondkleur uitgezet... En daar was ik weer....
Maar nu weer verder met het weer.......
quote:
Eindelijk ligt het westen ook is duidelijk in lvl 1.. is alweer een tijdje geleden, ben benieuwd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien nog een leuke onweersbui vandaag ?
De vorige keer lag de 1 ook duidelijk in het westen, de 2 nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Eindelijk ligt het westen ook is duidelijk in lvl 1.. is alweer een tijdje geleden, ben benieuwd.
hier in utrecht vallen nu wel wat druppels uit de lucht,mr is niet echt regen te noemen..onweer zal t wel niet halen deze weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef Burnie88 het volgende:
Ben benieuwd of we nog wat krijgen vandaag. Regen is welkom.
Mjah, Frankrijk heeft weer gelukquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef appelsientje het volgende:
Nou de buienradar geeft niks echt bijzonders aan....
Idd, er knalt mij daar even een complex in het centrum (in de buurt van pakweg Lyon) de lucht in! Potentieel MCS wat daar ontstaat als ik naar de satelliet kijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mjah, Frankrijk heeft weer geluk
Volgens mij is het meeste aan het oplossen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
Overigens ligt er wel een aardige buienlijn van ruwweg Brussel naar Parijs, en dat zou wel een het (zuid)oosten van het land kunnen bereiken.
Voor dat ene zielige puntje van limburg hoef ik niet wakker te blijvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar is iedereen? Flink actief gebied boven Zuid Limburg en boven België ontstaat ook het een en ander waar zuid, midden en west Nederland mee te maken kan krijgen.
Ik werd net wakker met een doodsaaie grijze luchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:01 schreef Xebber het volgende:
Wakker worden met regen, dat kan ik me niet herinneren.
Mah weet niet, enkel dagen warme lucht die vanuit het zuiden komt oprukken, daarna wisselvalliger met af en toe regen of buien, temperatuur rond 20 graden en van tijd tot tijd vooral langs de kust veel wind. 6 a 7bft.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan wij hier volgende week nog iets van meepikken? Qua veranderingen in het weer? De voorspellingen zijn nog lekker voor komende week maar gaat Bill nog roet in het eten gooien?
Of een weeralarm, dan kan ik op zeker mijn was gewoon buiten hangen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
je hou je strings maar binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een weeralarm, dan kan ik op zeker mijn was gewoon buiten hangen.
Misschien voorspeld Piers Corbijn wel weer een superstorm voor de herfstquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
Dat is beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 12 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
Het moet helaas een keer gebeurenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:21 schreef Againzender het volgende:
Hm, koud weekend zo te zien. En mogelijk even een opleving dinsdag, maar daarna echt een aflopende zaak?
Het is een oude PC die heel wat stroom vreet...heb het station momenteel niks voor niks aan mijn eigen PC gekoppeld, deze is al een stuk zuiniger.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
250 euro aan stroom per jaar?sjesus, wat is dat voor een server?
Leuk man!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nu bekent dat ik mijn weerstation aan hun server kan plaatsen
Naast dit zijn de sponsoren akkoord gegaan met de UV/Solar sensoren![]()
Dubbel winst voor mij![]()
Dat trok mijn Quad CPU ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
250 euro aan stroom per jaar?sjesus, wat is dat voor een server?
Flauw hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hagel en een paar uur geleden nog onweer.
Waar blijft de weeralarm?
gaat volgens mij recht over Schipholquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef Hukkie het volgende:
Precies een hele strook onweer over Leiden, duurt nog wel eventjes zo te zien. Hagel erbij, best heftig.
mooie mammatusquote:
Locatie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Hukkie het volgende:
Jezus, echt noodweer hier nog steeds. Aan de herrie te horen moeten het wel hagelstenen ter grootte van knikkers zijn.
Ik hoop dat het morgenavond niet meer dan 5 waait, ivm een vuurwerkshow.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is de wind heel wat minder geworden, morgen W/NW en dan kan ik wat beter gaan meten
Filmpje gemaakt, maar het duurt altijd een half jaar voordat youtube dat geupload en zichtbaar heeft gemaakt, nog even geduld dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |