Ik had geen zin om m'n statief op te zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor statief, diafragma behoorlijk dicht en de sluiter 10 - 20 tellen open, da's makkelijker. Helaas heb ik niet zo'n uitzicht!
Wel een toffe plaat natuurlijk!
Mooie foto's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef OA het volgende:
Precies één flinke regenbui, geen onweer, storm en bliksem...
Na de regen was er een mooie zonsondergang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie weet wat het weer ons dan weer gaat brengenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef DemonRage het volgende:
Maandag weer 31°C volgens MeteoX.
Wat niet is zal vast nog wel een keer komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef maril het volgende:
Het noodweer waarvoor de hele dag wordt gewaarschuwd, is vooralsnog uitgebleven.
Hoe flik je dat nou?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef Sasami het volgende:
Stadskanaal net een half uurtje geleden.
[ afbeelding ]
Je kunt er voor kiezen om handmatig de sluitertijd in te stellen. Dus bijv. 15 of 30 seconde sluiter open (ligt net aan je fototoestel of je dit kunt)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou?![]()
Ik ben constant te laat
Ik heb de camera op bulb stand gehad.Je kan dan zelf bepalen hoe lang je sluiterstijd is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou?![]()
Ik ben constant te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |