maar je FOK! vrienden zijn er toch voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja Groningen (Reitdiep) wordt nu heel donker en flitsen. Ik zeg, niks voor een vrouw alleen thuis
Uhuh ja ok...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je FOK! vrienden zijn er toch voor je
Idd, aardig wat flitsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Groningen gaat het nu erg tekeer, erg veel ontladingen.
Erg veel ontlading idd... Flinke flitspartijen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Groningen gaat het nu erg tekeer, erg veel ontladingen.
Je kijkt duidelijk mijn kant opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb vanuit het KPN gebouw een mooi uitzichtHet dondert behoorlijk!
Hollandser kan nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Impry het volgende:
Prachtige lucht op dit moment, Sprang-Capelle (NB).
Oosten:
[ afbeelding ]
Westen:
[ afbeelding ]
Locatie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Hier vliegen de tieten in het rond
Ja, dat zijn wij. In Stad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef picobyte het volgende:
het rommelt hard in de verte.
Jij mag niet zeggen dat je in Stad woontquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wij. In Stad.
Erg mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef chingching105 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonsondergang vanaf Emmeloord gezien. Heel de keuken was oranje. Mooi gezicht
het is lekker bezig nuquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef teigan het volgende:
In Assen begint het nu ook wat meer te donderen... Al een bui gehad, en nu komt er meer zo te zien..
Zeg, ga jij eens buiten surveilleren met je cameraquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is lekker bezig nu
ik kijk wel uit dan worden ik en mijn camera natquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens buiten surveilleren met je camera
Heb nu al medelijden met de TD daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Longlegg het volgende:
Onweer net ingeslagen in UMCG (Groningen dus) Lichten gingen uit en weer aan, aarde stond te trillen.... wat een klap
Camera kan daar wel tegen hoor, ik maak zo vaak fotos buiten als het regent. Denk dat zo'n huis tuin en keuken toestelletje het wel snel begeeft thoughquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kijk wel uit dan worden ik en mijn camera nat
Ja iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de TD daarNormaal betekent zo'n inslag dat er van alles kapot is
Noodstroom pakt de vitale onderdelen wel op maar de minder vitale dingen zijn dan mooi kapot
Heb jij je boterhammetjes wel op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is lekker bezig nu
Mooie combi!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de TD daarNormaal betekent zo'n inslag dat er van alles kapot is
Noodstroom pakt de vitale onderdelen wel op maar de minder vitale dingen zijn dan mooi kapot
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef wapwip het volgende:
though
Damn. Die zijn mooiquote:
Mja hier valt momenteel geen mooie foto te maken. echt pikkedonkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Camera kan daar wel tegen hoor, ik maak zo vaak fotos buiten als het regent. Denk dat zo'n huis tuin en keuken toestelletje het wel snel begeeft though
Heb het hele brood opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij je boterhammetjes wel op?
Nog steeds mooie slangen hierzo
ALS ie daar op is ingeslagen. Op m'n werk is een aantal jaar geleden ook de bliksem ingeslagen waar we ook gewoon een bliksemafleider op het hele gebouw hebben zitten. Sloeg in in een boom en ging via de waterleiding het gebouw binnen. Alles wat kapot kon gaan aan elektrische installaties ging kapotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.
Als het licht uitgaan betekend dat meestal dat die bliksemafleider niet helemaal ze werk heeft gedaan, want hij is in het stroomnet gedrongen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat daar gewoon een degelijke bliksemafleider staat hoor. Waarschijnlijk niets aan de hand dus.
Ik hoor helemaal niets, geen brandweer e.d. Wanneer dat het geval zou zijn, zou er al lang een rampenplan draaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ALS ie daar op is ingeslagen. Op m'n werk is een aantal jaar geleden ook de bliksem ingeslagen waar we ook gewoon een bliksemafleider op het hele gebouw hebben zitten. Sloeg in in een boom en ging via de waterleiding het gebouw binnen. Alles wat kapot kon gaan aan elektrische installaties ging kapotZusteroproep, telefooncentrale, de beveiliging van de servers, elektra kasten
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |