Heerlijk fiets weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:37 schreef TommyGun het volgende:
Wat een rust en kalmte. Heerlijke temperatuur atm.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk fiets weer.
Toch nog een topic of zes, zeven volgespammed gister zag ik
Wie weet... ik zou zeggen: vraag de stats maar opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lekker toch?Ik heb zo het idee dat DE gisteren één van de drukste subforums was, of heb ik het mis?
Hoe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie weet... ik zou zeggen: vraag de stats maar op
Picsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef kepler het volgende:
Hmm, zei ik gister nog dat er in Melbourne weinig gebeurd qua weer: vandaag flinke (onweers)buien en windstoten tot 110 km/uOveral bomen op de weg en flinke overlast... En ze kennen hier ook een weeralarm, maar ze geven die af op het moment dat het gebeurd
Dagcijfers # 186quote:
Ja, het was niet heel erg fotogeniek helaas (en mn camera lag op de kamer)quote:
Ik op 5, tering jantjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Jij stond in ieder geval op 5 gisteren.
Wellicht kun je daar ook meer stats opvragen.
quote:Ook in de nacht van woensdag op donderdag bleef het uitzonderlijk warm. Opmerkelijk was het temperatuurverloop in Limburg. In het begin van de nacht werd op Maastricht Airport een minimum van 21,6 graden gemeten, waarna de temperatuur opliep. Rond vijf uur in de ochtend werd hier bijna 25 graden gemeten. Zo'n temperatuurverloop is ook opgetreden in de nacht van 31 juli op 1 augustus 1983 (Nader Verklaard- zwoele zomernachten).
Dat merkte ik gisteren inderdaad toen ik m'n auto parkeerde vlakbij het vliegveld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.knmi.nl/cms/ni(...)-1_elementId/1_63740
[..]
Wellicht wat aan de hoge kant idd. Wetteronline komt tot 28 http://www.wetteronline.de/Niederlande/Eindhoven.htmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |