Ik werd net wakker met een doodsaaie grijze luchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:01 schreef Xebber het volgende:
Wakker worden met regen, dat kan ik me niet herinneren.
Mah weet niet, enkel dagen warme lucht die vanuit het zuiden komt oprukken, daarna wisselvalliger met af en toe regen of buien, temperatuur rond 20 graden en van tijd tot tijd vooral langs de kust veel wind. 6 a 7bft.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan wij hier volgende week nog iets van meepikken? Qua veranderingen in het weer? De voorspellingen zijn nog lekker voor komende week maar gaat Bill nog roet in het eten gooien?
Of een weeralarm, dan kan ik op zeker mijn was gewoon buiten hangen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
je hou je strings maar binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een weeralarm, dan kan ik op zeker mijn was gewoon buiten hangen.
Misschien voorspeld Piers Corbijn wel weer een superstorm voor de herfstquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
Dat is beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou wel weer een lekkere hevige storm willen met kracht 11 12 aan de kust. Dat is alweer lang geleden
Het moet helaas een keer gebeurenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:21 schreef Againzender het volgende:
Hm, koud weekend zo te zien. En mogelijk even een opleving dinsdag, maar daarna echt een aflopende zaak?
Het is een oude PC die heel wat stroom vreet...heb het station momenteel niks voor niks aan mijn eigen PC gekoppeld, deze is al een stuk zuiniger.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
250 euro aan stroom per jaar?sjesus, wat is dat voor een server?
Leuk man!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nu bekent dat ik mijn weerstation aan hun server kan plaatsen
Naast dit zijn de sponsoren akkoord gegaan met de UV/Solar sensoren![]()
Dubbel winst voor mij![]()
Dat trok mijn Quad CPU ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
250 euro aan stroom per jaar?sjesus, wat is dat voor een server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |