Algehele CRASH was hetquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef -CRASH- het volgende:
Pffffff.... wat een gedoe was dat. Maar ik ben weer overal zichtbaar/leesbaar.
Layout verandert, achtergrondkleur verandert... dat werkte niet.
Achtergrondkleur uitgezet... En daar was ik weer....
Maar nu weer verder met het weer.......
quote:
Eindelijk ligt het westen ook is duidelijk in lvl 1.. is alweer een tijdje geleden, ben benieuwd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien nog een leuke onweersbui vandaag ?
De vorige keer lag de 1 ook duidelijk in het westen, de 2 nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Eindelijk ligt het westen ook is duidelijk in lvl 1.. is alweer een tijdje geleden, ben benieuwd.
hier in utrecht vallen nu wel wat druppels uit de lucht,mr is niet echt regen te noemen..onweer zal t wel niet halen deze weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef Burnie88 het volgende:
Ben benieuwd of we nog wat krijgen vandaag. Regen is welkom.
Mjah, Frankrijk heeft weer gelukquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef appelsientje het volgende:
Nou de buienradar geeft niks echt bijzonders aan....
Idd, er knalt mij daar even een complex in het centrum (in de buurt van pakweg Lyon) de lucht in! Potentieel MCS wat daar ontstaat als ik naar de satelliet kijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mjah, Frankrijk heeft weer geluk
Volgens mij is het meeste aan het oplossen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
Overigens ligt er wel een aardige buienlijn van ruwweg Brussel naar Parijs, en dat zou wel een het (zuid)oosten van het land kunnen bereiken.
Voor dat ene zielige puntje van limburg hoef ik niet wakker te blijvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar is iedereen? Flink actief gebied boven Zuid Limburg en boven België ontstaat ook het een en ander waar zuid, midden en west Nederland mee te maken kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |