quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
0-1 tegen de fucking nummer 5 van Azerbeidzjan
Een blooper van jewelste... Ze spelen een beetje euh... onzeker nu!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef msnk het volgende:
Spelen ze zo slecht dan? Een slecht begin kan de beste overkomen.
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef msnk het volgende:
Spelen ze zo slecht dan? Een slecht begin kan de beste overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zouden alle wedstrijden in 0-0 eindigenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Yozzz het volgende:
Al die Anti-Twentenaren in dit topic. 80% is waarschijnlijk Ajacied? Je hoort gewoon alle Nederlandse clubs in Europa te steunen man gek!
Je geeft het antwoord zelf al, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duh... ik bedoel natuurlijk in een EC wedstrijd tegen een mindere tegenstander in een thuiswedstrijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zouden alle wedstrijden in 0-0 eindigen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Yozzz het volgende:Al die Anti-Twentenaren in dit topic. 80% is waarschijnlijk Ajacied? Je hoort gewoon alle Nederlandse clubs in Europa te steunen man gek!
Ik ben helemaal niet anti-Twente... Alleen je mag verdomme nooit achterkomen tegen dit clubje. Als het Ajax was, had ik hetzelfde geroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet tegen de nummer 5 van Azerbeidjanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Duh... ik bedoel natuurlijk in een EC wedstrijd tegen een mindere tegenstander in een thuiswedstrijd
idem hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ben pro Twente.. Behalve als ze tegen Ajax moeten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al, mafkees
Geen zorgen, straks kennen we het allemaal bij ajax gaan schrijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti-Twente... Alleen je mag verdomme nooit achterkomen tegen dit clubje. Als het Ajax was, had ik hetzelfde geroepen.
Tja waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen zorgen, straks kennen we het allemaal bij ajax gaan schrijven.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef TLC het volgende:
Als je al moeite hebt met een club uit Azerbeidzjan
Wisgerhof wilde de bal laten lopen voor Boschker en werd niet gecoacht. Zo'n gast van Karabach sneakte erlangs en tikte langs Boschker binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef McDucky het volgende:
Maar hoe kwam de 0-1 tot stand?
Reken ze nou maar gewoon af op 2 x 90 minuten . Ajax heeft ons land de afgelopen jaren ook regelmatig aardig voor lul gezet door te verliezen van de meest kansloze clubjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef TLC het volgende:
Als je al moeite hebt met een club uit Azerbeidzjan heb je ook niks in de CL te zoeken
Het gaat om punten, punten, punten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef TLC het volgende:
Als je al moeite hebt met een club uit Azerbeidzjan heb je ook niks in de CL te zoeken
Eredivisie Live 2.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef McDucky het volgende:
En waar is het te zien?
Behalve vorig seizoenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Reken ze nou maar gewoon af op 2 x 90 minuten . Ajax heeft ons land de afgelopen jaren ook regelmatig aardig voor lul gezet door te verliezen van de meest kansloze clubjes.
Mwah.. Twente speelt zeer slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
lijkt me een beetje voorbarige conclusie na 20 minuten...
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hou hier gewoon allemaal eens op met die "nee, maar jou club is ook niet goed" flauwekulLaten we liever hopen dat alle NL clubs de groepsfase halen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hou hier gewoon allemaal eens op met die "nee, maar jou club is ook niet goed" flauwekulLaten we liever hopen dat alle NL clubs de groepsfase halen.
Eensch!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
* Yozzz gaat voor de 2351e keer de goal van Gert Claessens tegen Werder Bremen bekijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Waar is Feyenoord eigenlijk te zien?quote:
Jouw topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want anders schop ik je uit mijn topic. Dat gezeur doe je maar ergens anders.
Op Varkensoord morgenochtendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord eigenlijk te zien?
Hij ging in de eerste minuten ook al dik in de fout.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef ASroma het volgende:
heubach wtf!?![]()
dan verdien je het ook gewoon te verliezen
ik dacht ook dat hij alleen nog als cultheld in dienst was, speelminuten lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ging in de eerste minuten ook al dik in de fout.
typ in google nvstreamsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef matn1 het volgende:
heeft iemand een live stream voor me?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef matn1 het volgende:
heeft iemand een live stream voor me?
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Kufo, het wordt echt tijd voor een vervanger die wel binnen 10 seconden om zijn as kan draaien.
Waarom vraag je dat hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef druide het volgende:
Waarom werkt het geluid bij justin.tv niet meer?
boschker kun je daar ondertussen aan toevoegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.
Idd. Ze moeten die Luuk de Jong maar wat speelminuten geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.
True.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
boschker kun je daar ondertussen aan toevoegen.
Ik ook. Maarja, iets met publiekslieveling of zo...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
mwoah, ik spreek veel supporters die zich kapot aan hem ergeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. Maarja, iets met publiekslieveling of zo...
Dan snap ik er helemaal geen fuck van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, ik spreek veel supporters die zich kapot aan hem ergeren.
Volgens mij speelde hij paar weken terug nog in het 2e elftal ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
Luuk de Jong is nog niet fit toch??
Op zich snap ik het wel, het is een slimme spits die voor de ploeg belangrijk is en slim ruimte maakt voor opkomende mensen en de vleugels. Ik vind hem inmiddels echter zo traag dat zijn meerwaarde wel heel snel terug loopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan snap ik er helemaal geen fuck van.
Ja, hij maakt zijn doelpuntjes ook af en toe wel, maar vooral bij Europese duels komt hij echt te kort. Handelingssnelheid, precisie.. Het is allemaal net niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich snap ik het wel, het is een slimme spits die voor de ploeg belangrijk is en slim ruimte maakt voor opkomende mensen en de vleugels. Ik vind hem inmiddels echter zo traag dat zijn meerwaarde wel heel snel terug loopt.
Als je de tijd en ruimte krijgt om wat te bedenken, waarom in dit geval dan niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Toch liet het gelijk één van zijn zwakke punten zien, hij stond weer een seconde lang gewoon stil. Dat hoeft-ie niet te proberen tegen een tegenstander van groter kaliber.
Als het kan, dan kan hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Toch liet het gelijk één van zijn zwakke punten zien, hij stond weer een seconde lang gewoon stil. Dat hoeft-ie niet te proberen tegen een tegenstander van groter kaliber.
ik wil net zeggen een ferdinand had hem al doormidden gebroken in die lange tijd dat ie nodig had.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Jawel, maar een 2-1 is nog zo ontzettend riskantquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Counterattack het volgende:
Twente gaat dit wel winnen, daar ben ik heilig van overtuigt.
Ja, vandaar ook mijn nuancerende opmerking dat hij dit niet deed tegen Sporting. Karabach is een ploeg van het niveau De Graafschap ofzo, daar kan je leuke dingetjes tegen doen. Maar een beetje tegenstander geeft je niet twee seconden de tijd om een mooie hoek uit te zoeken. Ik verwacht niet dat Ruiz de overstap naar een buitenlandse topclub gaat maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
hij heeft net een stap naar de eredivisie gemaakt en zal zeker nog bijleren, afwachten waar hij over een jaar of 2 staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn nuancerende opmerking dat hij dit niet deed tegen Sporting. Karabach is een ploeg van het niveau De Graafschap ofzo, daar kan je leuke dingetjes tegen doen. Maar een beetje tegenstander geeft je niet twee seconden de tijd om een mooie hoek uit te zoeken. Ik verwacht niet dat Ruiz de overstap naar een buitenlandse topclub gaat maken.
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld, maar tegen Sporting bakte hij er zó weinig van dat ik een hele lage dunk van hem heb. Hij snapte er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft net een stap naar de eredivisie gemaakt en zal zeker nog bijleren, afwachten waar hij over een jaar of 2 staat.
Natuurlijk, maar ik vraag me af of er ook een goal was gevallen als hij gelijk actie had ondernomen. Want dat is wel waar hij naartoe moet: nog voordat je de bal krijgt al weten wat je er mee wil doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je de tijd en ruimte krijgt om wat te bedenken, waarom in dit geval dan niet?
Omdat je een kutstream hebt, bij mij werkt ie perfectquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef druide het volgende:
Waarom werkt het geluid bij justin.tv niet meer?
geen idee, sopcast faaltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Zelfde als de eerste helft dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Bevin het volgende:
Matig matig matig manWat Wisgerhof allemaal aan het doen is.. wtf en Heubach loopt er helemaal voor piet lut bij.
Heb de eerste helft niet gezien, maar ze spelen heel matig en vooral dat verschrikkelijk lage tempo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde als de eerste helft dus
Hoop het welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Zouden alle Nederlandse clubs door gaan behalve NAC
Jazekerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Plasterk het volgende:
N'Kufo heeft zn beste tijd gehad
gewoon snel nog een goede linksback halen en dan met douglas en rajkovic in het centrumquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef DirkZz het volgende:
Kansloze wedstrijd, snel vergeten.
Wat mij betreft mag heubach weer de bank warm houden, hij werd gewoon zoek gespeeld door een pizzabakker.
En toch vond ik Heubach vandaag een beter niveau halen dan Stam en Wisgerhof. In verdedigend opzicht heeft hij minder fouten gemaakt. In aanvallend opzicht wist hij ook een paar keer een goede voorzet te geven de 16 meter in. En de overige keren gewoon zonder al te veel balverlies afgeven aan Brama of Stoch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
gewoon snel nog een goede linksback halen en dan met douglas en rajkovic in het centrum
Wat een fucking Calimero ben jij. Bemoei jij je nou maar met je eigen clubje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Twente supporters zien het stadion van hun eigen club tenminste.
Hoeveel man zaten in in de ' ArenA ' van amsterdam dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat een fucking Calimero ben jij. Bemoei jij je nou maar met je eigen clubje.
Je snapt het niet. Lees nou eens wat ik heb gepost.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hoeveel man zaten in in de ' ArenA ' van amsterdam dan?
Maar hoeveel man zat er dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Lees nou eens wat ik heb gepost.
Huhquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nergens op TV omdat ze perse een koffer geld wilde ipv een digitale transactie!
quote:Koffer met geld voor uitzenden voetbal
HENGELO - De wedstrijd van FC Twente tegen FK Qarabagh voor een plaats in de hoofdronde van de Europa League wordt donderdag niet uitgezonden door TV Oost. De onderhandelingen tussen RTV Oost en de rechtenhoudende partij in Azerbeidzjan waren in een vergevorderd stadium, maar de partijen konden het niet eens worden over de wijze van betaling.
„De rechtenhouder wilde het geld contant in een grote koffer”, aldus een zegsman van TV Oost. „Dat was het moment waarop wij afhaakten. Het begon allemaal wel erg op een Hollywoodfilm te lijken.”
RTV Oost zendt de wedstrijd wel in flitsen op de radio uit.
quote:Opstelling FC Twente:
Boschker; Stam, Douglas, Wisgerhof, Kuiper; Brama, Janssen, Tiote; Ruiz, N'Kufo, Stoch
3!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoeveel man van Twente zitten er vanavond?
quote:FC Twente gesteund door drie supporters
Maar liefst drie FC Twente-fans zitten vanavond op de Azerbaidzjaanse tribune als hun cluppie aantreedt tegen FK Karabakh. Henk Izaks en Rob Westrik vlogen met de selectie mee, Mark Rouwhorst nam een vlucht eerder.
De mannen zijn fan van het eerste uur. Ze volgen de club altijd en overal. Ze gaan niet alleen naar alle competitie- en Europa Leaguewedstrijden, maar zijn ook bij de oefenwedstrijden en zelfs trainingskampen.
"Dat we bij de spelers in het vliegtuig zaten was erg mooi, een unieke ervaring", aldus Izaks tegenover RTV Oost. "Je mag gerust stellen dat ik m'n leven afstem op FC Twente."
In het stadion in de hoofdstad Baku zitten waarschijnlijk zo'n 25.000 supporters vanavond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef Kopbal het volgende:
Twente: famous for not travelling.
Zowel in binnen- als buitenland.
Wat een nepsupporters hé. Gaan ze niet eens naar Azerbeidjan voor deze sensationele wedstrijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef Kopbal het volgende:
Twente: famous for not travelling.
Zowel in binnen- als buitenland.
Ach, dat ze niet in grote getallen gaan is vrij normaal. Maar 7 manquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef Sieps het volgende:
[..]
Wat een nepsupporters hé. Gaan ze niet eens naar Azerbeidjan voor deze sensationele wedstrijd
Nu kunnen ze dat doen met:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Silenus het volgende:
Jammer dat ze niet met z'n achten zijn. Hadden ze een mooie TIFO kunnen houden, met rode velletjes waar
F C T W E N T E opstaat.
tering, binnen een minuut ge-edit door een modjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef Plasterk het volgende:
-doe maar via PM-
Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk klapt Qarabach er flink op en scoren ze nog een goaltje. Alleen maar gunstig voor zondag.
Revanche nemen voor het mislopen van minimaal 2 miljoen doe je niet in 1 competitiewedstrijden (als het 2-0 wordt.).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.
Nog wel jaquote:
Nee, absoluut niet, goeie ploeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef sjimz het volgende:
Karabach misstaat dus niet op CL niveau.
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
En als het zometeen 1-0 is? Dan weer even makkelijk omschakelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgd
quote:
Op Radio Oost is het wel rust.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Damzkieee het volgende:
Op mijn Twente radio is het nog geen rust
Iets met hoogmoed en val.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?
Ik denk 2 keer hetzelfde als ze al 1 x in enschede deden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
op de paal schietenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was Twente ook niets meer in de 2e helft, deze keer dus ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Vorige week was karabach ook niets meer in de tweede helft, deze keer dus ook niet.
Met veel strijd idd. Ze kunnen ook niets anders, ze moeten 2x scoren. En als sommigen hier dat niet snappen, vind ik dat wel aardig kansloos.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef 9christensen het volgende:
geluk gehad.
karabach speelt erg goed met veel strijd. dat houden ze niet vol.
1 maken en we zijn er.
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit, deze keer dus ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was Twente ook niets meer in de 2e helft, deze keer dus ook niet.
Ik heb 2-4 voorspelt, dus wat mij betreft mag het.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik denk 2 keer hetzelfde als ze al 1 x in enschede deden.
Het lukte in het Beugelstadion anders al 1 keer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Met veel strijd idd. Ze kunnen ook niets anders, ze moeten 2x scoren. En als sommigen hier dat niet snappen, vind ik dat wel aardig kansloos.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het lukte in het Beugelstadion anders al 1 keer.
Zie de PI.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef DirkZz het volgende:
[..]Je mag namen nu fout schrijven ajaksiet?
Kom op man, als Twente van zijn eigen kwaliteiten uitgaat dan mag je nooit verliezen van een club als Qarabag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Damzkieee het volgende:
Gezien de arrogantie van de Twentesupporters hier hoop ik stiekem dat de 1-0 zo valt en dat het nog eventjes billenknijpen wordt
Wat mij betreft mogen ze wel door hoor, daar niet van.
Duh arrogantie van de Twentesupporters hier, nou wie dan.........?????? Alleen Dirkzz met z'n misplaatste koekebakkers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Damzkieee het volgende:
Gezien de arrogantie van de Twentesupporters hier hoop ik stiekem dat de 1-0 zo valt en dat het nog eventjes billenknijpen wordt
Wat mij betreft mogen ze wel door hoor, daar niet van.
misplaatst?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef need2009 het volgende:
[..]
Duh arrogantie van de Twentesupporters hier, nou wie dan.........?????? Alleen Dirkzz met z'n misplaatste koekebakkers.
Ik zou zeggen, denk het alleen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
misplaatst?
Zit nu zingend achter de computer:
Cheerio, Cheerio, in Enschede zingen we zo.
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en FK Qarabagh Agdam rollen we zo effen op!
Wat zeggie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ANMAAK'N GODVERREDOMME!
Dat Twente op moet schieten en verdomme gewoon die 0-1 erin moet schietenquote:
volgens mij ging hij naast en kwam de bal via de reclameborden weer terug, zo in de herhaling te zienquote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat Twente op moet schieten en verdomme gewoon die 0-1 erin moet schieten
quote:
Mocht je willen.
jammer, hij doet weer meequote:
quote:
Obvious troll is obviousquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Obvious troll kakkerlak is obvious
quote:
Om een Feyenoorder kakkerlak te noemen gaat mij iig iets te ver, da's wat voor Ajaciedenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat schattig, het zijn net joden.
Ze doen hun bestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga ook kansloos meedoen goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
beltegoed is opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf... waarom gaan ze terug naar de studio
De fietser die de dynamo aandrijft moet even vervangen worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf... waarom gaan ze terug naar de studio
Leuk man, die "toen was geluk heel gewoon" humor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De fietser die de dynamo aandrijft moet even vervangen worden.
Zit jij in de stress dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
als McLaren nou vorige week niet ineens verdedigender was gaan spelen, dan hadden we de 4-1 nog kunnen maken en hadden we nu niet zo in spanning gezeten
quote:
* ReMcOrE klopt mee, zit niet heel erg in de stress, maar voelt toch wel beetje spanningquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zit jij in de stress dan?
Ik geloof echt niet dat Qarabach nu in 20 minuten 2x gaat scoren. *klopt af*
iig een verdediger jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
heb moeite om de 'beste man' van FCT tot nu toe aan te wijzen... Kuiper of Douglas misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |