volgens mij ging hij naast en kwam de bal via de reclameborden weer terug, zo in de herhaling te zienquote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat Twente op moet schieten en verdomme gewoon die 0-1 erin moet schieten
quote:
Mocht je willen.
jammer, hij doet weer meequote:
quote:
Obvious troll is obviousquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Obvious troll kakkerlak is obvious
quote:
Om een Feyenoorder kakkerlak te noemen gaat mij iig iets te ver, da's wat voor Ajaciedenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat schattig, het zijn net joden.
Ze doen hun bestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga ook kansloos meedoen goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
beltegoed is opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf... waarom gaan ze terug naar de studio
De fietser die de dynamo aandrijft moet even vervangen worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf... waarom gaan ze terug naar de studio
Leuk man, die "toen was geluk heel gewoon" humor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De fietser die de dynamo aandrijft moet even vervangen worden.
Zit jij in de stress dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
als McLaren nou vorige week niet ineens verdedigender was gaan spelen, dan hadden we de 4-1 nog kunnen maken en hadden we nu niet zo in spanning gezeten
quote:
* ReMcOrE klopt mee, zit niet heel erg in de stress, maar voelt toch wel beetje spanningquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zit jij in de stress dan?
Ik geloof echt niet dat Qarabach nu in 20 minuten 2x gaat scoren. *klopt af*
iig een verdediger jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
heb moeite om de 'beste man' van FCT tot nu toe aan te wijzen... Kuiper of Douglas misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |