Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk klapt Qarabach er flink op en scoren ze nog een goaltje. Alleen maar gunstig voor zondag.
Revanche nemen voor het mislopen van minimaal 2 miljoen doe je niet in 1 competitiewedstrijden (als het 2-0 wordt.).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.
Nog wel jaquote:
Nee, absoluut niet, goeie ploeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef sjimz het volgende:
Karabach misstaat dus niet op CL niveau.
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
En als het zometeen 1-0 is? Dan weer even makkelijk omschakelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgd
quote:
Op Radio Oost is het wel rust.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Damzkieee het volgende:
Op mijn Twente radio is het nog geen rust
Iets met hoogmoed en val.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?
Ik denk 2 keer hetzelfde als ze al 1 x in enschede deden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
op de paal schietenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was Twente ook niets meer in de 2e helft, deze keer dus ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Vorige week was karabach ook niets meer in de tweede helft, deze keer dus ook niet.
Met veel strijd idd. Ze kunnen ook niets anders, ze moeten 2x scoren. En als sommigen hier dat niet snappen, vind ik dat wel aardig kansloos.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef 9christensen het volgende:
geluk gehad.
karabach speelt erg goed met veel strijd. dat houden ze niet vol.
1 maken en we zijn er.
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit, deze keer dus ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was Twente ook niets meer in de 2e helft, deze keer dus ook niet.
Ik heb 2-4 voorspelt, dus wat mij betreft mag het.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik denk 2 keer hetzelfde als ze al 1 x in enschede deden.
Het lukte in het Beugelstadion anders al 1 keer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Met veel strijd idd. Ze kunnen ook niets anders, ze moeten 2x scoren. En als sommigen hier dat niet snappen, vind ik dat wel aardig kansloos.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het lukte in het Beugelstadion anders al 1 keer.
Zie de PI.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef DirkZz het volgende:
[..]Je mag namen nu fout schrijven ajaksiet?
Kom op man, als Twente van zijn eigen kwaliteiten uitgaat dan mag je nooit verliezen van een club als Qarabag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Damzkieee het volgende:
Gezien de arrogantie van de Twentesupporters hier hoop ik stiekem dat de 1-0 zo valt en dat het nog eventjes billenknijpen wordt
Wat mij betreft mogen ze wel door hoor, daar niet van.
Duh arrogantie van de Twentesupporters hier, nou wie dan.........?????? Alleen Dirkzz met z'n misplaatste koekebakkers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Damzkieee het volgende:
Gezien de arrogantie van de Twentesupporters hier hoop ik stiekem dat de 1-0 zo valt en dat het nog eventjes billenknijpen wordt
Wat mij betreft mogen ze wel door hoor, daar niet van.
misplaatst?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef need2009 het volgende:
[..]
Duh arrogantie van de Twentesupporters hier, nou wie dan.........?????? Alleen Dirkzz met z'n misplaatste koekebakkers.
Ik zou zeggen, denk het alleen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
misplaatst?
Zit nu zingend achter de computer:
Cheerio, Cheerio, in Enschede zingen we zo.
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en FK Qarabagh Agdam rollen we zo effen op!
Wat zeggie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ANMAAK'N GODVERREDOMME!
Dat Twente op moet schieten en verdomme gewoon die 0-1 erin moet schietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |