Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk klapt Qarabach er flink op en scoren ze nog een goaltje. Alleen maar gunstig voor zondag.
Revanche nemen voor het mislopen van minimaal 2 miljoen doe je niet in 1 competitiewedstrijden (als het 2-0 wordt.).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hebben ze zondag idd iets om revanche op te nemen.
Nog wel jaquote:
Nee, absoluut niet, goeie ploeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef sjimz het volgende:
Karabach misstaat dus niet op CL niveau.
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
En als het zometeen 1-0 is? Dan weer even makkelijk omschakelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef DirkZz het volgende:
Twente gaat toch wel door, beter spaar je dan je energie voor feyenoord.
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nou volgens mij, heb je het verloop van de 1e helft niet gevolgd
quote:
Op Radio Oost is het wel rust.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef Damzkieee het volgende:
Op mijn Twente radio is het nog geen rust
Iets met hoogmoed en val.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?
Ik denk 2 keer hetzelfde als ze al 1 x in enschede deden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Kom op man, want willen die koekenbakkers gaan doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |