Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hou hier gewoon allemaal eens op met die "nee, maar jou club is ook niet goed" flauwekulLaten we liever hopen dat alle NL clubs de groepsfase halen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hou hier gewoon allemaal eens op met die "nee, maar jou club is ook niet goed" flauwekulLaten we liever hopen dat alle NL clubs de groepsfase halen.
Eensch!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
* Yozzz gaat voor de 2351e keer de goal van Gert Claessens tegen Werder Bremen bekijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Waar is Feyenoord eigenlijk te zien?quote:
Jouw topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want anders schop ik je uit mijn topic. Dat gezeur doe je maar ergens anders.
Op Varkensoord morgenochtendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord eigenlijk te zien?
Hij ging in de eerste minuten ook al dik in de fout.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef ASroma het volgende:
heubach wtf!?![]()
dan verdien je het ook gewoon te verliezen
ik dacht ook dat hij alleen nog als cultheld in dienst was, speelminuten lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij ging in de eerste minuten ook al dik in de fout.
typ in google nvstreamsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef matn1 het volgende:
heeft iemand een live stream voor me?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef matn1 het volgende:
heeft iemand een live stream voor me?
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Kufo, het wordt echt tijd voor een vervanger die wel binnen 10 seconden om zijn as kan draaien.
Waarom vraag je dat hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef druide het volgende:
Waarom werkt het geluid bij justin.tv niet meer?
boschker kun je daar ondertussen aan toevoegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.
Idd. Ze moeten die Luuk de Jong maar wat speelminuten geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat schijnen ze in Enschede niet te begrijpen. Ik riep vorig jaar al dat Kufo echt over de top heen is.
True.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
boschker kun je daar ondertussen aan toevoegen.
Ik ook. Maarja, iets met publiekslieveling of zo...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
mwoah, ik spreek veel supporters die zich kapot aan hem ergeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. Maarja, iets met publiekslieveling of zo...
Dan snap ik er helemaal geen fuck van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, ik spreek veel supporters die zich kapot aan hem ergeren.
Volgens mij speelde hij paar weken terug nog in het 2e elftal ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
Luuk de Jong is nog niet fit toch??
Op zich snap ik het wel, het is een slimme spits die voor de ploeg belangrijk is en slim ruimte maakt voor opkomende mensen en de vleugels. Ik vind hem inmiddels echter zo traag dat zijn meerwaarde wel heel snel terug loopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan snap ik er helemaal geen fuck van.
Ja, hij maakt zijn doelpuntjes ook af en toe wel, maar vooral bij Europese duels komt hij echt te kort. Handelingssnelheid, precisie.. Het is allemaal net niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich snap ik het wel, het is een slimme spits die voor de ploeg belangrijk is en slim ruimte maakt voor opkomende mensen en de vleugels. Ik vind hem inmiddels echter zo traag dat zijn meerwaarde wel heel snel terug loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |