Als je de tijd en ruimte krijgt om wat te bedenken, waarom in dit geval dan niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Toch liet het gelijk één van zijn zwakke punten zien, hij stond weer een seconde lang gewoon stil. Dat hoeft-ie niet te proberen tegen een tegenstander van groter kaliber.
Als het kan, dan kan hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Toch liet het gelijk één van zijn zwakke punten zien, hij stond weer een seconde lang gewoon stil. Dat hoeft-ie niet te proberen tegen een tegenstander van groter kaliber.
ik wil net zeggen een ferdinand had hem al doormidden gebroken in die lange tijd dat ie nodig had.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Jawel, maar een 2-1 is nog zo ontzettend riskantquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Counterattack het volgende:
Twente gaat dit wel winnen, daar ben ik heilig van overtuigt.
Ja, vandaar ook mijn nuancerende opmerking dat hij dit niet deed tegen Sporting. Karabach is een ploeg van het niveau De Graafschap ofzo, daar kan je leuke dingetjes tegen doen. Maar een beetje tegenstander geeft je niet twee seconden de tijd om een mooie hoek uit te zoeken. Ik verwacht niet dat Ruiz de overstap naar een buitenlandse topclub gaat maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Rikketik het volgende:
hij heeft net een stap naar de eredivisie gemaakt en zal zeker nog bijleren, afwachten waar hij over een jaar of 2 staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn nuancerende opmerking dat hij dit niet deed tegen Sporting. Karabach is een ploeg van het niveau De Graafschap ofzo, daar kan je leuke dingetjes tegen doen. Maar een beetje tegenstander geeft je niet twee seconden de tijd om een mooie hoek uit te zoeken. Ik verwacht niet dat Ruiz de overstap naar een buitenlandse topclub gaat maken.
Wellicht ben ik wat bevooroordeeld, maar tegen Sporting bakte hij er zó weinig van dat ik een hele lage dunk van hem heb. Hij snapte er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft net een stap naar de eredivisie gemaakt en zal zeker nog bijleren, afwachten waar hij over een jaar of 2 staat.
Natuurlijk, maar ik vraag me af of er ook een goal was gevallen als hij gelijk actie had ondernomen. Want dat is wel waar hij naartoe moet: nog voordat je de bal krijgt al weten wat je er mee wil doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je de tijd en ruimte krijgt om wat te bedenken, waarom in dit geval dan niet?
Omdat je een kutstream hebt, bij mij werkt ie perfectquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef druide het volgende:
Waarom werkt het geluid bij justin.tv niet meer?
geen idee, sopcast faaltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Zelfde als de eerste helft dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:20 schreef Bevin het volgende:
Matig matig matig manWat Wisgerhof allemaal aan het doen is.. wtf en Heubach loopt er helemaal voor piet lut bij.
Heb de eerste helft niet gezien, maar ze spelen heel matig en vooral dat verschrikkelijk lage tempo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde als de eerste helft dus
Hoop het welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Zouden alle Nederlandse clubs door gaan behalve NAC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |