abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:08:51 #201
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_72112329
Wij doen volgend jaar sziget en lowlands erachteraan is de bedoeling!
pi_72112338
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Master.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72112396
Pfff.. heftig..

Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:13:31 #204
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72112434
quote:
Geboortejaar = 1988 zie ik, op die leeftijd trok ik dat ook nog wel (doen dus ) , maar dat trek ik nu echt niet meer
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72112625
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. heftig..

Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
Ik was er te laat bij voor de tickets. Ik heb me gruwelijk op staan vreten de afgelopen dagen! Het voelde zowaar kutter dan gedumpt worden.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:23:13 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72112664
Was top,, volgend jaar weer!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:25:40 #207
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72112716
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.
Die heb ik zaterdagavond meegezongen in de silent disco
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72112790
quote:
Dit jaar gedaan. Het was tof en goed vol te houden eigenlijk.(ben 26 jaren jong) Zijn met de auto naar sziget gegaan, lekker relax en waren dag -1 al daar. 7 dagen gefeest dus.

Ben vandaag alweer aan t werk ellendig genoeg. Amper geslapen was vanmorgen laat pas thuis. Vanavond op tijd naar bed, ben ik morgen weer als vanouds fit, op dat nasty rokershoestje na dan.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_72113570
De sate-friet (patat) die je naast de Bravo kon krijgen waren trouwens niet te versmaden Wel jammer dat de service daar erg slecht was.
pi_72114120
Al die wespen bij die drinkstands
pi_72114327
Ok, mijn Lowlands verslagje:

Vrijdag:
- White Lies: Mooi bandje, ik denk dat het leuker is als je er wat meer van kent. Nu was het af en toe beetje saai.
- La Roux: Viel me ontzettend tegen. Ik had een paar nummers op youtube geluisterd en het klonk leuk, maar live gaat haar hoge zang erg irriteren. Haar single daarentegen was wel leuk om te horen.
- Passion Pit: Leuke muziek, maar de stem van de zanger is vervelend. Niet lang gezien dus.
- Lily Allen: Erg leuk! Lily wilde volgens mij zo snel mogelijk stoned en dronken worden ofzo, ze begon direct nadat de fotografen weg waren te blowen en ze dronk constant wijn uit een rietje. Maar erg gave show. Met covers van Kaiser Chiefs en Britney Spears, wat ze erg goed deed. Ook nog een stukje drum 'n bass ingebouwd! Heerlijk.
- The Prodigy: We stonden mooi aan het hek bij de geluidsman. Gelukkig maar want het was snikheet. Mooie show, ik vond het heel leuk. Had helaas hoofdpijn dus kon niet volledig uit mn dak gaan, maar heb me goed vermaakt.
- Best of Pop: Leukleuk! Inclusief Rachid Finge lekker gedanst

Zaterdag:
- 0ne Trick Pony: Gaaf! Een verlegen meisje die wanneer ze zingt ineens enorm haar bek open trekt, en waar me toch een geluid uit komt. Heel cool en origineel.
- The Airborne Toxic Event: Iets te down voor mij.
- Patrick Wolf: Ok, dat is echt een bizarre man. Ik had een manman verwacht, maar wow wat was dat een verschijning in zijn gouden pakje en lange (maar half afgeschoren) haren. Leuke muziek, en het is een manusje van alles. Speelt viool, gitaar, piano, en zingt ook nog. Leuk optreden.
- Them Crooked Vultures: DRUK daar, niet normaal. Alsof iedereen op Lowlands de mistery act wilde bekijken. De muziek rockt, en is heel strak gespeeld. Verder irriteerde ik me teveel aan de mensen die bedachten dat ze het toch niet wilde zien om het verder te beoordelen.
- Maximo Park: Eerste optreden van ze helemaal uitgezien. Cooool! Ik ken alleen de eerste cd, maar heb me prima vermaakt met Limassol en Apply Some Pressure.
- Vitalic (live): Gaaf! Heerlijk gedanst.
- Babylon Circus: Leukleuk! Gedanst en gesprongen enzo.
- 90's NOW: De tent stond nogal vol, dus stukje vanuit buiten de tent gezien. Leuk, weer lekker meegezongen op de Spice Girls enzo. Was alleen moe en had rugpijn, dus we zijn vrij snel gaan slapen.

Zondag:
- Squarepusher: Leuk concept, meebassen met een plaat, maar het kwam niet echt over.
- Aux Raus: Lomp! Maar zoooooo vet!
- Enter Shikari: Yeah! Erg gaaf. Een bom energie, en dat is alleen al leuk om naar te kijken. Een gitarist die een koprol achterover een koprol maakt terwijl hij speelt heb ik nog nooit gezien.
- Snoop Dogg: Jeetje wat een drukte. Daardoor weinig gezien, maar het was wel P.I.M.P.
- Little Boots: Wel leuk, niet heel bijzonder.
- Calexico: Lekkere zomer muziek, hebben het vanaf een bankje even geluisterd.
- Bloc Party: Keertje nummer 3, en net als de andere 2 keren erg leuk! Maar heb dit keer maar 20 minuutjes gekeken.
- Thursday: Wow daar was het echt niet druk! Ik kwam 5 minuutjes te vroeg aan, en ik kon gewoon vooraan staan. Ik vond het een leuk optreden! Niet zo gelikt, beetje onprofessioneel, maar dat had zeker zijn charme. Vet!
- Silent Disco: YEAH, we hebben er een dik uur in gestaan, wat vet was dat. Wat een combi's op kanaal 1 en 2 ook. Rosanne tegenover keiharde hardcore en Vamos Alla Playa tegenover Rammstein. Cool!
Ik ben een meisje =)
pi_72114867
Leuke Lowlands gehad, maar ik ben nu wel kapot.

+++ Arctic Monkeys: buitencategorie. Wat waren die goed. Ze zijn enorm gegroeid sinds hun laatste optreden in Nederland. Muzikaal perfect. 10

++ Fanfarlo: eigenlijk ging alles mis. Een paar bandleden hadden het vliegtuig gemist en konden niet bij het concert aanwezig zijn, de zanger raakte nerveus en vergat z'n tekst en de instrumenten waren een keertje niet goed op elkaar afgestemd. Maar muzikaal maakte ze alles goed. Een erg sympathieke band, die ik graag nog een keer wil zien. Publiek eiste een toegift en kreeg die. 9

++ Fever Ray: zoals een vriend van me zei: het lijkt net of ze een ritueel aan het uitvoeren zijn. Erg geslaagd. Mooie lichtshow. 9

++ Lily Allen: De show die ze eerder gaf in de Melkweg was goed aangepast aan de Alpha. Leuk optreden. 8.5

+ Them Crooked Vultures: ik word een beetje moe van al dat 'maakte de hype waar'-gepraat. Het was een muzikaal, lekker, boeiend en erg goed optreden. Maar niet meer dan dat. 8

+ Beirut: aardig optreden. Prachtige muziek. 8

+ Vampire Weekend: eigenlijk was ik nooit zo enthousiast over VW, maar ze hebben me kennelijk overtuigd. 8

+ Health: spannend, ik moest er even inkomen, maar dit is zeker iets om live te checken. 8

+ Little Boots had een beetje pech. Ze stond vlak na Snoop Dogg dus de India was maar half gevuld. Wat dat betreft verdient ze wel meer. Wellicht daarom ook erg kort, maar ik ben wel tevreden. 7.5

+ La Roux: lekker meedansmuziek. Wel kort en bij Bulletproof had ze geen stem meer, maar dat is haar vergeven. 7.5

+ Snoop Dogg: het kon veel beter, maar het was wel erg leuk. 7

En dan wat bandjes die rond de 5/6 zijn hangen: Airborne Toxic Event (gaat toch snel vervelen) en Reverend and the Makers. Laura Manuel lijkt steeds zelfverzekerder te worden, maar de band moet het vooral hebben van de eerste plaat.

En wat was dan niet goed? The Prodigy (SAAI!), Razorlight, White Lies, Bertolf&Miss Montreal (optredens voor je familie doe je maar lekker thuis ) en Passion Pit.
Helaas gemist: Wilco & Grizzly Bear. En maar een klein stukje Grace Jones, wat erg goed was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 24-08-2009 17:51:04 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:47:14 #213
177242 Irien
Innit though
pi_72115136
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
Between the click of the light and the start of the dream
pi_72115208
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Irien het volgende:

[..]

Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
"Dit is een liefdesliedje" en dan killing in the name off opzetten
pi_72115358
Het is zo lekker om op Youtube alles nog es terug te halen.. .
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 24 augustus 2009 @ 16:55:04 #216
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115372
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was

/faal
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:05:37 #217
177242 Irien
Innit though
pi_72115653
ik voel me ziek keelpijn, hoofdpijn, koude rillingen en veel groen snot.
Mexicaanse griep? Of toch gewoon verkouden....
Between the click of the light and the start of the dream
pi_72115735
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon Daar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water

Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goed Ik snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
pi_72115794
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was

/faal
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!

Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:12:31 #220
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115860
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon Daar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water

Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goed Ik snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
Waar stond je op camping 3?

Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:12:47 #221
13973 ranja
image means nothing
pi_72115869
Mijn verslag:

Ik ben vrijdag gegaan. We kwamen zo rond half 11 door de polsbandjes tent, vervolgens de tent opgezet en het eerste biertje opengetrokken.
Maar niet te lang blijven zitten want ik wilde op tijd het festival terrein op. Dat lukte ook wel.
Vervolgens gezien:
Roosbeef @ India. Vorig winter al 2x gezien dus ik wist wat ik kon verwachten, en kreeg dat ook. Een erg goed optreden. Meteen een van de hoogtepunten en een -tijdens dit lowlands- ongeëvenaard aantal kippenvel momenten.
La Roux @ India. Dat was een stukje tegenvallend. Ze begon niet erg sterk en tegen de tijd dat de hitjes kwamen had ik het al opgegeven. Jammer maar helaas.
Vervolgens meteen al een hele lange pauze. Beetje eten en het terrein verkennen, voor de eerste keer door de corridor en kijken wat er allemaal veranderd is, de nieuwe Lima opzoeken enzo.
Lily Allen @ Alpha. Ik stond 2e rij achter de hekken, allemaal kleine meisjes voor me dus daar keek ik makkelijk overheen Erg goed concert. Beter dan wat in de Lowlands krant stond, en met name ook de variaties waren erg leuk. Zo zat er een stukje drum'n'bass in Smile.
Spinnerette @ Charlie. Erg druk maar gaandeweg het concert steeds verder naar voren kunnen komen doordat er een hoop mensen wegliepen. Strakke set, goede muziek. Stuk beter dan wat ik ken van Brody's vorige band Distillers.
Faith No More @ Alpha. Nou ja, niet echt gezien. Perfecte timing, langs Alpha lopen als ze Reunited spelen en terugkomen als ze de toegift beginnen, weer een of ander langzaam nummer. Gelukkig speelden ze daarna nog We Care a Lot.
Selah Sue @ Lima. Veel te druk en ook veel te veel mensen die toevallig aanwezig zijn en daaar dan blijven staan zonder echt de band te hoeven zien. Het klonk wel ok maar stond te ver weg om echt indruk te maken of zelfs een goed oordeel te kunnen geven.
The Prodigy @ Alpha. Niet in de tent geweest maar even zitten luisteren. Klonk een stuk beter dan vorige keer, meer hits, minder geweld.
Nog even in de Grolsch geweest en daarna poging tot slapen gedaan.

Zaterdag.
Nina Kinert @ India. Lowlands op zaterdag hoort te beginnen met een dame met gitaar. Vorig jaar Ane Brun, nu Nina Kinert. Als ik moet kiezen doe dan volgend jaar Ane Brun maar weer. Nina klonk wel goed, maar haar stem doet denken aan een mindere Heather Nova en de muziek als een mindere Ane Brun, maw kan in beide opzichten beter. Niet echt indrukwekkend dus.
Reverend and the Makers @ Grolsch. Helemaal goed. Goede mix van de beide albums en de zanger als een echte Reverend het publiek opzwepend met een hoop Nederlands tussedoor. 'Willen jullie dansen'? Ja, dat willen we wel. Ook politiek erg bewust, vragen om de middelvingers in de lucht te steken en vervolgens 'fuck Geert Wilders' te roepen. Geweldig.
Jessica Lea Mayfield & Band @ Lima. Ze ziet er uit alsof ze 14 is, klein meisje met grote gitaar op het podium. Deed meteen denken aan Laura Marling vorig jaar. Helaas ook in dit geval, liever Laura nog een keer. Het was aardig, meer niet.
Moke @ Grolsch. Nou ja, beetje in de buurt van Grolsch blijven hangen om alvast de Grote Verrassing te kunnen zien. Bij Moke puilde de tent al uit. En de mensen bleven maar richting Grolsch komen. Vanuit alle hoeken en gaten, er bleven maar mensen bij komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Grolsch. Ik stond buiten de tent op het gras maar had goed zicht op de buitenschermen. Bij het opkomen van Dave Grohl ging er al een flink gejuich op. Ja, ze zijn het echt. Ook liepen de eerste mensen al terug. Vervolgens het concert. Heerlijke stoner, lekkere jams, gewoon goed. Heb zin in het album.
Wilco @ Grolsch. Gewoon blijven zitten waar we stonden bij de vorige band. Op het moment dat de muziek begon hadden we ook geen zin meer om naar binnen te gaan, wat stond dat hard! Onwijs. Muzikaal klonk het wel ok, jammer van dat volume.
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Babylon Circus @ Inida. Paar nummers vol gehouden, op zich redelijke balkan ska maar iets te populair en was toch moe van het linedancen
Kaiser Chiefs @ Alpha. Vanaf buiten geluisterd, was niet zo bijzonder. Ook Oh My God hoor ik liever in de lily Allen versie.
Rest van de avond in Alpha blijven hangen en daarna weer poging tot slapen gedaan.

Zondag.
Bertolf @ India. Nou ja, ik stond te wachten tot Sanne het podium op zou komen. Maar Bertolf was niet zo slecht nog.
Miss Montreal @ India. Eerst een nummer samen met Bertolf, daarna wat eigen nummers. Klonk prima. Als laatste nog een duet, een liedje waar Sanne altijd erg blij van wordt volgens zichzelf. Baby When You're Gone van Bryan Adams en Mel C.
Aux Raus @ India. Niet in de tent geweest maar zittend aan een picnictafel geluisterd en gevoeld. Terug naar rond 1990, zware boem-boem muziek. Bijna nostalgisch.
Kitty, Daisy & Lewis @ Lima. Het duurde even voor ik iedereen op het podium zag, het was weer onwijs druk. Als het een tent geweest was was dat vast anders geweest. Maar goed, fijne muziek wel. Mét contrabas ook weer. 3 dames en 2 heren die terug gaan naar de 50s rock'n'roll in de stijl van Carl Perkins en Louis Prima. Prima.
Drive Like Maria @ India. Oh wat goed en waarom zo kort. Geweldig rockmuziek, stond als een huis, daar kan De Staat (bij wie ze in het voorprogramma hebben gestaan) nog wat van leren. Zo hoort het dus.
Little Boots @ India. Leuk om te zien maar muzikaal niet allemaal even interessant. Paar uptempo nummer waaronder de singles zijn wel ok.
Metric @ India. Anders dan in de Lowlands krant stond hebben ze niet net hun debuut album uit maar hun 3e al. Hoewel je het ook als 4e kunt tellen. In elk geval speelden ze ook een mix van alle albums waarbij wel de nadruk op het laatste lag natuurlijk. Het begon wat moeilijk, zeker als je ze nog niet kent, maar toen het begon te swingen was er geen houden meer aan. Geweldig concert. En geweldige jurk ook van Emily.

Hierna hadden we het wel gehad en besloten we richting huis te gaan. Dankzij korte wachttijden bij de bus, trein en bus was ik rond 11 uur thuis.

Top 10 concerten:
1. Metric
1. Drive Like Maria
3. Them Crooked Vultures
4. Lily Allen
5. Reverend and the Makers
6. Roosbeef (past toch beter in een kleine zaal)
7. Hank III and Assjack
8. Spinnerette
9. Kitty, Daisy & Lewis
10. Miss Montreal

Alpha 1 binnen gezien + 4 buiten geluisterd
Bravo 0
Charlie 1
Grolsch 2+1
India 10+1
Lima 3
X-Ray 0

Overige:
+ Fallafel
+ Lamachun
+ Het weer, met de bijbehorende bikini's en minirokjes
+ Buitenschermen bij Grolsch

- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 24-08-2009 20:21:16 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:16:02 #222
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115953
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef On het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!

Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
Ook niet gelukt
Toen we in de bravo aankwamen (21:15) was het verdacht stil en ook enorm rustig. Vervolgens om 21:35 maar naar de Kaiser Chiefs gegaan (had het immers beloofd) en dat was ook een hele vette show. Vooral ook met de rollen toiletpapier die uitgerold worden van de rechterheuvel naar de linker (dwars door de alpha)

Maar de KC had ik op werchter ook al gezien dus ik was liever naar wat anders gegaan
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:04 #223
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72116049
zoooooooooow. eindelijk terug

jammer dat het weer zo lang duurt voor volgend jaar.

later wel ergens een verslagje
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:09 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72116051
quote:
- Verplaatsen van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
hmm, ik vond de Lima echt beter zoals het nu lag en stond. En bij conerto heb ik juist een heel pak goedkope CD's de kop getikt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:22:27 #225
13973 ranja
image means nothing
pi_72116107
Ik vond het vaak te druk bij de Lima, niet echt zoasl andere jaren even langs lopen om te kijken wat er speelt. Of misschien juist wel 'langs' lopen en dan dus niks kunnen zien
pi_72116166
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.

Dit vond ik juist erg gaaf. Ik heb echt een teringhekel aan Ska, en voordat je mij daarop aan het springen krijgt, moet je wel wat doen. Dat deden ze. Goeie performance vond ik.

Verder nog een lekkere dj: Nuno dos Santos, zondag in Bravo (voor een of andere vage tingeltangelshitmuziek).

+ lege dansvloeren
+ hippiemeisjes
+ geweldig festivalweer

- kinderen bij Benga & Boys Noize
- wespen
- de dagen erna...

pi_72116330
Die pin/cash verdeling
Voor munten toch maar gewoon naar 24 uurs gebied gelopen waar geen rij was.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:33:51 #228
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72116373
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef ranja het volgende:
- Verplaatsen van Lima
De lima was top

Nog wat crappy foto's van zaterdagavond (Het was te donker om een degelijke foto te maken)

Haha Jap jonge trollgod
pi_72116402
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:

[..]

De lima was top

Nog wat crappy foto's van zaterdagavond (Het was te donker om een degelijke foto te maken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lachen was dat, al die boompjes.

Ik had zondagavond nog een zonnebloem gescoord bij Benga. Gaf ook goeie reacties.

maandag 24 augustus 2009 @ 17:38:28 #230
192683 AMDB
Visionair.
pi_72116476
Pfoee, net terug. Koelvloeistof van de auto was donderdag op de dijk op. Motor over de 130 graden en rook onder de motorkap vandaan vlak voor het oprijden van de parkeerplaats. Nog wel neergezet. Vandaag op aanraden van ANWB gewacht tot de ergste drukte weg was, gelukkig geen lekkage en weer normaal terug gekomen!

Maar in ieder geval, mijn Lowlands:

Donderdag: Vroeg op dijk, wachten, bij de ingang bijna gelijk doorlopen, heerlijk. Tent opzetten was warm. 's Avonds beetje gechilled en 24-uurs in geweest, niet heel laat gemaakt.

Vrijdag

White Lies: Mwah mwah mwah, slechte band, live slecht, saai, boring.
Bon Iver: Wat een prachtige stem! Lekker van buiten geluisterd in het zonnetje met een biertje, leuk begin van de dag.
Beirut: Hebben erg leuke liedjes, maar het betoverde niet, wel een domper. Maar al met al toch een redelijk optreden.
The Prodigy: Heerlijk! Helemaal losgegaan! Kon niks van het podium zien maar dat was ook niet nodig!

Daarna nog lekker gefeest in het 24-uurs café.

Zaterdag

Reverend & The Makers: Goed optreden, zeker de oude liedjes zijn live erg leuk. De nieuwe nummers deden me weinig. Ook dat 'Fuck Geert Wilders' had van mij niet gehoeven. John McClure had volgens mij niet heel erg zin in het optreden.
Crystal Antlers: Wel oké, kon me niet de hele show geboeid houden!
Them Crooked Vultures: Erg goed! Alleen jammer dat de liedjes nog niet uit zijn. Zijn zeker liedjes die moeten groeien.
[/b]Basement Jaxx[/b]: Mooie show, maar het grootste gedeelte kon me weinig boeien. De hits waren natuurlijk wel leuk.
Fever Ray: Betoverend.

Daarna nog lekker los gegaan bij de Lima met de Balkan Beats, Douwe Egberts stoelen die kapot gingen, iedereen met een tak. Geweldig. Daarna in de 24-uurs tent geweest. Tak ook weer mee. Geweldig hoeveel mensen niet weten waarom je met een tak loopt.

Zondag

Aux Raus: Altijd leuk om wakker te worden.
Snoop Dogg: Flut, vond er niks aan, na 1,5 nummer weggelopen. Ik was niet de enige.
Eagles of Death Metal: Heerlijk! Ook tof dat ze als voorprogramma van AM gaan spelen. Beetje springen en meezingen.
Arctic Monkeys: De show waar het allemaal om draaide, al voor Bloc Party in de rij gaan staan voor het voorvak. Een gekkenhuis. Je kon voorin niet eens springen omdat het zo druk was, willen de malloten die iedereen telkens naar voren duwden trouwens oprotten, echt irritant. Maar in ieder geval, wat een werelds optreden, ze hebben al bewezen hele goede liedjes te maken, maar live was het alleen een strak optreden. Deze keer was het anders, liedjes die live anders gespeeld worden, op deze manier zijn ze ook voor de neutrale toeschouwer leuk om te zien! Beste band ter wereld.

Daarna lekker afgesloten, eerst naar Kees van Hondt maar die vond ik eigenlijk niet zo leuk. Daarna naar Best of Rock in de Grolsch, dat was wel heel erg tof. Om 3 uur nog naar het 24-uurs café geweest, daar rondgedanst met m'n tak met ballonnen. Weer veel grappige dingen mee gemaakt.

Al met al een geniale Lowlands weer, organisatie en andere gezellige mensen bedankt! Ik hou van jullie!

En nu douchen, ik stink.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:43:21 #231
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72116571
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, lachen was dat, al die boompjes.

Ik had zondagavond nog een zonnebloem gescoord bij Benga. Gaf ook goeie reacties.
Nice Toen de zaterdag avond in de lima afgelopen was liep ik terug richting bravo met een paar boompjes in mijn nek toen ik ineens een vriend "PAS OP!" hoorde schreeuwen waarna ik iets in mijn rug voel, mij omdraai en twee meisjes zie wegrennen met die boompjes
Haha Jap jonge trollgod
pi_72116576
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef El_Matador het volgende:

Dit vond ik juist erg gaaf. Ik heb echt een teringhekel aan Ska, en voordat je mij daarop aan het springen krijgt, moet je wel wat doen. Dat deden ze. Goeie performance vond ik.

Verder nog een lekkere dj: Nuno dos Santos, zondag in Bravo (voor een of andere vage tingeltangelshitmuziek).

+ lege dansvloeren
+ hippiemeisjes
+ geweldig festivalweer

- kinderen bij Benga & Boys Noize
- wespen
- de dagen erna...
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:46:28 #233
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72116631
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliep
Haha Jap jonge trollgod
pi_72116739
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.

pi_72116859
Mijn vriendin stond nog in de llowkrant (zaterdag) omdat ze het lowlands-pakket heeft gewonnen. Weet iemand of dit thuis gestuurd wordt ofzo? (bedenken we nu pas) en wat er in zit?
pi_72116941
Ik was echt voor het eerst in vier jaar heel vroeg op Lowlands Liep bij de eerste 20 naar binnen bij de dijk. Lekker plekje uitgezocht op camping 3 (zat echt ideaal, ver van de 24-uurs, dicht bij de badhuizen en ver van het looppad en in de schaduw van de bomen ).

Kinderen bij Boys Noize heb ik niets van gemerkt, wel mensen die dansten alsof ze bij Kees Van Hondt waren Die ik overigens helemaal heb gemist omdat ik halfdronken lag te slapen in mn tent
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:59:52 #237
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72116998
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.
Dat zijn dan dus vooral die smerige mannen die het minpuntje zijn.

Ik was dus naar LL met een vriend van me en wat meisjes die hij kent (16-17), die kregen ook een aantal keer een drankje aangeboden door oudere mannen in de bravo
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:02:28 #238
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117069
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef joran666 het volgende:
Mijn vriendin stond nog in de llowkrant (zaterdag) omdat ze het lowlands-pakket heeft gewonnen. Weet iemand of dit thuis gestuurd wordt ofzo? (bedenken we nu pas) en wat er in zit?

In de zondagkrant stond dat alle pakketten worden opgestuurd
Haha Jap jonge trollgod
pi_72117143
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliep
Jezus. Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan. Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei ", was ik "veuls te degelijk".

Ik ben 17 en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen )
pi_72117175
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In de zondagkrant stond dat alle pakketten worden opgestuurd
superdope, kan niet wachten
pi_72117243
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

[..]

Op je 17e wel ja.
quote:
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei ", was ik "veuls te degelijk".
Dat was ik.
quote:
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.

maandag 24 augustus 2009 @ 18:09:13 #242
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117278
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

[..]

Darmen?

Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:11:21 #243
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72117339
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 17e wel ja.
[..]

Dat was ik.
[..]

Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
DUBSTEP RULEZ!
pi_72117398
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Darmen?

Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Lang diarree en constipatie verhaal (Heb alleen zaterochtend en zondagavond last gehad)

Ik vind X op je 16e ook wat vroeg. Een goede vriendin van mij (ook 16) heeft deze lowlands pas voor het eerst geblowed.
pi_72117440
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 17e wel ja.
[..]

Dat was ik.
[..]

Die dans-gast of die vriend
pi_72117566
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:26:26 #247
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117705
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
Wat is er dan zo vreselijk dat gestolen kan worden?

En wtf
Haha Jap jonge trollgod
pi_72117731
Dat je tenten leeg gaat roven en zakken gaat rollen is triest. Maar ik moest wel weer lachen om die presentatoren op de podia: 'we laten ons feestje niet verpesten door die motherfokking zakkenrollers!'
pi_72117828
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
pi_72117845
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Waar stond je op camping 3?

Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkant ze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken, uiteindelijk lagen er wel iets van 10 tenten in de sloot
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:34:42 #251
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117862
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
De surinamer stond er maar damn wat was die duur zeg
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:36:05 #252
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_72117900
Zal ook maar 'ns een lijstje posten:

Vrijdag
Te laat voor Asher Roth en een stukje La Roux gekeken maar dat vind ik echt een afschuwelijk wijf dus die tellen we even niet mee
Promo & guests: beetje een net-niet gevoel, beats/dreunen zetten net niet helemaal door dus ging ook net niet los
Klaxons: wel leuk sfeertje, bekendere werk sloeg wel aan maar nieuwe nummers (op één na) klonken stuk saaier
Zwart Licht: als ik zeg zwart, zeggen jullie.. (x116). Maar ze kunnen er wel wat van
The Prodigy: ach ja, het was (net als de vorige keer) best wel leuk
Tiga & Crookers: dansen
Gaslamp Killer: beetje vreemd maar wel lekker

Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Moderat: muziek=dik en geluid=hard
Them Crooked Vultures: drie nummers ofzo toen hadden we er genoeg van, veel te druk en te warm
Lady Sovereign: vermakelijk
Basement Jaxx: idem
Boemklatsch: goed feestje maar het geluid stond echt té zacht
Paul Kalkbrenner: mweh kwam er niet echt in
Pilooski & Dekmantel Soundsystem: echt geen idee meer wat ik ervan vond

Zondag
Squarepusher: brakke hoofd was echt niet bestemd tegen zoveel geweld dus buiten gezeten
The Subs: lekker veel ruimte omdat half Lowlands stond te wringen bij de Alpha
Rolo Tomassi: tegen de stroom weglopers bij Snoop Dogg inzwemmen was het wel waard, goed optreden
Calexico: rustgevende muziek, wel gevaarlijk slaapverwekkend als je niet oplet
-uitrusten-
Kees van Hondt: na twee crowdsurfers in m'n nek binnen een minuut maar weer vertrokken
Benga: wisselvallig maar wel lekker
Boys Noize: hardgaan
Tranquillo
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:38:08 #253
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117939
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:

[..]

als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkant ze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken
Whehe Alle party tenten bij ons (rechts en dan een paar meter doorlopen bij de linkerafslag en dan links op het veld) waren wel heel gebleven

Die kliko speakers aan het begin van de camping waren ook vet en zaterdag dacht ik dat ik aan het trippen was toen ze net al dat gouden glitterspul op de straat hadden geflikkerd
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:39:27 #254
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72117971
pfff. ik stond echt naast een paar asocialen. Hele groep van 30 man ofzo die echt van alles en nogwat van elkders op de camping hebben gestolen. Haringen, tapijten, stoelen, etc.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:39:46 #255
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117978

Heeft iemand enig idee welk nummer dat is? Ik heb hem redelijk vaak voorbij horen komen, vooral bij de groovebar.

De pitch staat trouwens een stuk omlaag bij het stuk wat ik heb opgenomen
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:40:24 #256
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:42:44 #257
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118056
quote:
Aight geweldig, thanks
Haha Jap jonge trollgod
pi_72118134
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef icebliss het volgende:
Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Helemaal mee eens. Stond helemaal los te gaan op die halflege dansvloer. Net als die gast die stond te hiphoppen op zijn blote voeten, heb je die gezien?

pi_72118169
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af.
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.

Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_72118256
quote:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon
Ja, beveiliging was weer irritant aanwezig.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:50:40 #261
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118263
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.

Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Haha Jap jonge trollgod
pi_72118359
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Later op de avond kwamen er wel wat megastrakke gasten op af ja, maar ik heb me goed vermaakt op Paultje K. De Bravo was juist mijn favoriet.

pi_72118381
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vet En Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_72118415
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Die dans-gast of die vriend
Stond zo'n degelijk meisje voor me... Nee, ik was die gast met die zonnebloem.

pi_72118440
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

DUBSTEP RULEZ!
Ik vind van niet.

pi_72118570
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stond zo'n degelijk meisje voor me... Nee, ik was die gast met die zonnebloem.
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
pi_72118777
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
Heten die dingen zo tegenwoordig?

maandag 24 augustus 2009 @ 19:13:45 #268
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118871
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vet En Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
Tiga viel ook in vergelijking met Wechter eerder dit jaar. Joost v Bellen heb ik nooit eerder live gezien dus daar kan ik ook weinig over oordelen verder.
X-Ray was inderdaad wel vet alhoewel ik echt stront in mijn oren kreeg van The Gaslamp Killer. Totaal niet mijn smaak
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:21:23 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72119124
Florence + The Machine..... godversodeju wat een stem, persoonlijkheid en performance zeg!

En natuurlijk Theatermama van Fok ook, tijdens Lowlands zingt (felrood haar, felgroene bril)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_72120433
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heten die dingen zo tegenwoordig?
Ik bedoelde een zonnebloempit.
Geen pitjes (die naam bekt lekker) voor mij, ik zie ze sowieso wel vliegen van de drank en wiet combo.
pi_72121007

weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..
pi_72121626
quote:
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjes Echt idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken

Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
pi_72121723
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef julian6 het volgende:

weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..

Zijn vreselijk uitgemolken schijthitje Wat een baggertrack
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:45:20 #274
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_72121796
Is iemand hier vrijdagnacht/zaterdag ochtend nog op 'de beste foto...ooit!' geweest met een vriend van me?
pi_72122391
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ik had hem serieus nog nooit gehoord tot zaterdag in de bravo, ik snap niet hoe je dit een baggertrack kan noemen..

thx iig
pi_72122428
Bed in, nachtje bijslapen
Ik ben een meisje =)
pi_72122502
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjes Echt idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken

Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:08:57 #278
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72122565
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:11:00 #279
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_72122622
Lowlands was geweldig, doe niet aan lijstjes, maar de sfeer
------------------
pi_72122771
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
Nee. Waarom zou ik
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zat Maar ze vroegen het wel gewoon aardig en waren niet zo nors zoals ik ze soms zie.
pi_72122933
Ik heb geen zin om een heel verhaal te typen, omdat ik helemaal kapot ben. Ik wil alleen even kwijt dat dit mijn eerste Lowlands was, en dat ik het helemaal geweldig vond.

Relaxe sfeer, dom ouwehoeren, bier, lekkere optredens en na 3 uurtjes slapen compleet verrot wakker worden is een véél te warme tent.

Vitalic = baas van de Bavo.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_72123046
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:

[..]

als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkant ze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken, uiteindelijk lagen er wel iets van 10 tenten in de sloot
Dat feestje heb ik nog gezien, later kwam de security er een einde aan maken. Ik heb nog even met die gasten staan praten. Ik vond ze wel vrij normaal hoor. Ik vraag me echter wel af waar ze waren om de weg vrij te maken achteraan camping 3
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:35:01 #283
13973 ranja
image means nothing
pi_72123427
Weet trouwens iemand wie de gastzangeres bij Drive Like Maria was?
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:44:59 #284
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72123744
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dude
Sky and Sand is fan-fucking-tastic
Haha Jap jonge trollgod
pi_72124019
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat feestje heb ik nog gezien, later kwam de security er een einde aan maken. Ik heb nog even met die gasten staan praten. Ik vond ze wel vrij normaal hoor. Ik vraag me echter wel af waar ze waren om de weg vrij te maken achteraan camping 3
Dat feesje zag ik ook, ging aardig los daar. Jammer dat ik altijd de enige ben die nog energie heeft om door te feesten en de rest altijd wil slapen
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dude
Sky and Sand is fan-fucking-tastic
Inderdaad, ik ging echt helemaal op in dat nummer
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:13:33 #286
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_72124854
HUORATRON!!
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:14:11 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72124884
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:13 schreef Mistaken het volgende:
HUORATRON!!
Ik sprong me een ongeluk op $$ Troopers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_72124987
ik heb heimwee als ik naar ned3 kijk
pi_72125283
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb heimwee als ik naar ned3 kijk
pi_72125455
Weet iemand wat er met het oplaadpunt voor mobiele telefoons was? De paar keer dat ik er langsliep leek de vragen/problemen rij het langst en ik hoorde van 2 mensen dat hun mobiel niet was opgeladen toen ze hem kwamen ophalen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:34:10 #291
192683 AMDB
Visionair.
pi_72125637
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
Weet iemand wat er met het oplaadpunt voor mobiele telefoons was? De paar keer dat ik er langsliep leek de vragen/problemen rij het langst en ik hoorde van 2 mensen dat hun mobiel niet was opgeladen toen ze hem kwamen ophalen.
Die van mij was ook amper opgeladen Nooit meer, ga wel bij de containosaurus zitten volgende keer, als ie er dan weer is. Of gewoon uit.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:41:14 #292
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_72125906
Wat was Fever Ray hemels.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:42:42 #293
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72125972
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
Vrijdag kwam ik er achter dat ik mijn telefoon thuis niet volledig was opgeladen en na een uurtje gamen (iphone + geen leuke band ) toch maar besloten om hem even weg te brengen naar het oplaadpunt. Ik was ook erg blij verrast dat hier gewoon een tent was waar je jouw telefoon kon afgeven in tegenstelling tot een oplaadpaal zoals bij RW.
Ik kreeg een keycord + pasje mee en kon mijn telefoon na een uur weer komen ophalen en hij was gewoon helemaal 100% vol. Vervolgens zaterdag middag weer weggebracht en een half uur nadat ik hem had opgehaald keek ik even naar de batterij status en hij bleek maar 20% vol te zijn, dus ik teruggegaan en kon hem zonder problemen weer - gratis - afgeven. (Ze vroeg niet eens een van de andere medewerkers voor bevestiging dat ik er een uur eerder ook al was geweest)
Daarna bleek hij wel 90% vol te zijn. Zondag - weer - weggebracht en toen was hij maar voor iets van 60% opgeladen.

Daarnaast hoorde ook ik van een tig aantal mensen dat hun telefoon maar half was opgeladen en zelfs dat sommige anderen hem ook terug hebben moeten brengen. Ik denk gewoon dat het op sommige momenten te druk was waardoor er niet genoeg stroom naar de accu's liep of de telefoons waren gewoon niet goed aangesloten, kan natuurlijk ook.

Sjezus, wat heb ik een lap onzinnige tekst gytypt

[ Bericht 5% gewijzigd door Japsnars op 24-08-2009 23:07:48 ]
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:43:48 #294
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72126032
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef AMDB het volgende:

[..]

Die van mij was ook amper opgeladen Nooit meer, ga wel bij de containosaurus zitten volgende keer, als ie er dan weer is. Of gewoon uit.
Gewoon teruggaan
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:11:30 #295
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72127136
op pinkpop volgend jaar was het wel goed met de gsm's...

maar goed. ik ha dit jaar 2 telefoons en 3 accu's bij me dus bij mij geen probleem
pi_72127818
Pinkpop volgend jaar?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2009 @ 23:34:46 #297
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72127847
hoi.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_72127908
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:15 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou ik
[..]

Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zat Maar ze vroegen het wel gewoon aardig en waren niet zo nors zoals ik ze soms zie.
Ik heb ongeveer in elke tent gerookt en/of geblowt en niks gehoord. Vol, leeg, geen probleem. Die tenten zijn ook zo groot en hoog dat het complete Nederlandse regeltjesonzin is. Er zit een dakkie boven, dus mag je niet roken.

pi_72128141
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer in elke tent gerookt en/of geblowt en niks gehoord. Vol, leeg, geen probleem. Die tenten zijn ook zo groot en hoog dat het complete Nederlandse regeltjesonzin is. Er zit een dakkie boven, dus mag je niet roken.
Toen we bij de aggrolites een jointje op wilden steken werden gevraagd om 'm uit te doen.
pi_72128193
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Toen we bij de aggrolites een jointje op wilden steken werden gevraagd om 'm uit te doen.
Ik heb nog nooit zoveel openlijk drugsgebruik gezien als op Lowlands 2009. Alles heb ik zowat voorbij zien komen. Ok, geen spuiten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')